Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
70
İyi akşamlar,
bu gün bende siyah zn'mi aldım (nihayet)ehliyet işlemleri iki üç ay sürdüğü için anca alabildim motoru daha önce hiç zn kullanmamıştım bayiiden eve kadar 8 km'lik ilk sürüşüm çok zevkli geçti.umarım bundan sonrada aynı şekilde geçer.herkese kazasız sürüşler.
Bu arada ELRONDS hocam son sağlık durumlarınız nasıl.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
ahmetant, hayırlı olsun.
gerçekten çok keyifli bir motor Zn :)
keyifli kazasız belasız sürüşler :)
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
batu hocam ses ver de son durumlarını bilelim !

bu arada benim km sayacı tam tamına %26 fazla gösteriyo. bi kaç kere arabamla ölçtüğüm mesafeyi (12.2 km) , motorla da bi kaç kere ölçtüm (15.4 km) ve fazla ölçtüğünü gördüm. emin olmak için de 5 km lik bi yeri ölçtüm ve 6.3 km gösterdi.

bu da demek oluyor ki; daha önce 0,100-0,108 tl ölçtüğüm km de yakıt sarfiyatı 0,126-0,135 tl imiş aslında. dolaylı olarak da 80 le giderken 60, 100 le giderken de 75 le falan gidiyorum aslında...
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
batu hocam ses ver de son durumlarını bilelim !

bu arada benim km sayacı tam tamına %26 fazla gösteriyo. bi kaç kere arabamla ölçtüğüm mesafeyi (12.2 km) , motorla da bi kaç kere ölçtüm (15.4 km) ve fazla ölçtüğünü gördüm. emin olmak için de 5 km lik bi yeri ölçtüm ve 6.3 km gösterdi.

bu da demek oluyor ki; daha önce 0,100-0,108 tl ölçtüğüm km de yakıt sarfiyatı 0,126-0,135 tl imiş aslında. dolaylı olarak da 80 le giderken 60, 100 le giderken de 75 le falan gidiyorum aslında...

Desene üstad arabalar arkamızdan boşana korna çalmıyorlar yürü bea gibisinden. Biz 100 ile gittiğimizi sanırken aslında 60-70 ile gidiyoruz :queen:

Şaka bi tarafa ölçümlerin yanlış olduğunu tahmin ediyordum hiç ölçmedim ama çok büyük bir sapma gerçekten. Benimkide öylemi bilmiyorum.:silent:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
hayırlısı olsun ahmetant.
ölçümler konusunda bende hak verıyorum.Asya 125t ıle bızde arkadasım ıle yaptık ondada aynı sorun vardı lastık olculerınden denmıstı formun bır sayfasında
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
hayırlı olsun ahmetant

ölçümler de hata payı herkes de aşağı yukarı aynıdır diye düşünüyorum
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
IMG_0040.jpg


tşk ederim. daha iyileri HAYIR lısıyla hepimizin olsun inşallah :)
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
çok şükür hocam aramızdasın ya

çok şükür hocam tek parçayım :)

@elronds hocam öncelikle çok çok geçmiş olsun diyorum! Allah beterinden korumuş gerçekten. E-5' te bu tür bir sebepten ötürü yapılabilecek bir kazadan en ucuz şekilde atlatmışsınız bence. Gerçekten verilmiş sadakanız varmış. Ben en çok artçınız yani eşinizle beraber olmamanıza sevindim. Çünkü bende sürekli artçısıyla motora binen birisi olduğum için, Allah korusun böle bir kazanın benim ve artçımın başına geldiğini düşününce en büyük üzüntüm kendimden öte artçım için olurdu. Tam koruma konusunda da her zaman yazdıklarınızı ve kendinizinde bu doğrultuda her zaman yaz sıcaklarında dahii tam koruma ile motorun üstüne oturduğunuzu biliyoruz. Gerçekten tam korumanında olayda olumlu açıdan büyük rolü var. Tekrar tekrar çok geçmiş olsun hocam çok üzüldüm okuyunca:( Allah daha beterinden korumuş diyebiliyorum ancak Ki gerçekten öle olmuş. En kötü ve son kazanız bu olsun. Allah hepimize kazasız belasız sürüşler versin arkadaşlar. Hepimizin tekeri düz bassın inşallah!!..

evet iyiki eşim yanımda yoktu bende ona çok üzülürdüm. arkadaşlar ne olur neolmaz diye 1 seneden beri tam korumayla gezdim sıcak dışında hiç bir olumsuzluğunu görmedim hayatımı kurtardı onlar.herkesin tekeri düz bassın.

çok çok geçmiş olsun. korumalıklarla iyi yırtmıssın. :(
motora ilk bindiğim günden beri korumalıklarla gezerim :) sağolun

Hocam tekrar geçmiş olsun.


Yaklaşık bir ay önce bende sizin gibi kamyonun kasasından fırlayan bir strafor dan kaçayım derken bariyerlere giriyordum.

Aynı şekkilde ve yine e-5 üzerinde idi benimkide.

Bizim motorlar için e-5 ve çevre yolları gerçekten tehlikeli arkadaşlar. Lütfen dikkat edin.

Keyifli sürüşler.
sağolun hocam özellikle düşecekseniz bariyer taraflarına düşmeyin malum jilet gibi onlar.
:cyclopsan Elronds hocam çok çok geçmiş olsun :pale:. Allah daha kötüsünden korusun. İki hafta önce de ben düştüm merter de baya kötü bir şekilde. Kask, dizlik, eldiven vardı üstümde, sıcaktan dolayı mont giymemiştim sağ kolum baya açıldı asfalta sürtününce. Kendi hatamdan dolayı düştüm gerçi, kasiste yavaşlayım derken ön frene fazla asıldım sağ elim de gaz da kilitlendi bir şekilde. Kendimi boylu boyunca asfaltta buldum. Hava aşırı sıcaktı kolum kanıyor bir taraftan güneş yakıyor, trafik adım adım o halde birde taciz üstüne taciz yiyorum. Avcılardan bayrampaşa ya işe gitmiştim. Sabah gayet iyidi yolculuk, ufak tefek sıkıştırmalar dışında. Ama dönüşte düştükten sonra acayip piskolojim bozuldu. Birde aynam ayar tutmaz oldu arkamı göremiyorum. O günden beri kullanmadım motoru, acayip te soğdum:pale: Foruma da girmedim. Şimdi senin kaza haberini de okuyunca bir kere daha soğdum. En azından bir süre daha kullanmıyacağım ZN mi. a-Ailem de korktu tabi kolumu görünce. Satarmıyım bilmiyorum ama birdaha kolay kolay otoyola çıkmayacağım kesin. En sağ şeridin sağından bile gitseniz araçlar size tahamül edemiyorlar. Maalesef ülkemiz motor kullanmak için yeterince medeni değil. Tekrar geçmiş olsun.

sağolun hocam size de çok geçmiş olsun. bizim motorlar piknik motoru olduğunu anladım. bunlarla otoban felan yalan. manevrası az. keşke montunuzu da giyseydiniz. aile herşeyden önemli bence güzelce bir düşünün bende düşünüyorum o gün ölebilirdim veya sakat da kalabilirdim çok şükür.
Elronds çok geçmiş olsun :(
sağol kerem hocam
Elronds cok gecmıs olsun..

arkadaslar merhaba bende artık aranıza yenı katılan bırısı olarak herkese merhaba demek ıstıyorum.
sağol jr black key
İyi akşamlar,
bu gün bende siyah zn'mi aldım (nihayet)ehliyet işlemleri iki üç ay sürdüğü için anca alabildim motoru daha önce hiç zn kullanmamıştım bayiiden eve kadar 8 km'lik ilk sürüşüm çok zevkli geçti.umarım bundan sonrada aynı şekilde geçer.herkese kazasız sürüşler.
Bu arada ELRONDS hocam son sağlık durumlarınız nasıl.

bölgesel ağrılarım vardı onlar bayağı azaldı. vücudumda sadece 1 cm çizik var o da geçti gitti. böyle anlatınca hafif gibi geliyor olabilir bir ara korumalıkların fotolarını koycam :)
batu hocam ses ver de son durumlarını bilelim !

bu arada benim km sayacı tam tamına %26 fazla gösteriyo. bi kaç kere arabamla ölçtüğüm mesafeyi (12.2 km) , motorla da bi kaç kere ölçtüm (15.4 km) ve fazla ölçtüğünü gördüm. emin olmak için de 5 km lik bi yeri ölçtüm ve 6.3 km gösterdi.

bu da demek oluyor ki; daha önce 0,100-0,108 tl ölçtüğüm km de yakıt sarfiyatı 0,126-0,135 tl imiş aslında. dolaylı olarak da 80 le giderken 60, 100 le giderken de 75 le falan gidiyorum aslında...

sağol tnr hocam daha iyiyim. bundan sonra bisiklete de binsem kask mont dizlik eldiven arkadaş :) şaka bir yana aman ihmal etmeyin, herzaman önleminizi alın gerisi ALLAH ın. çok şükür. ağrılar geçiyor.

dün ekspertiz gelmiş servise motora bakmış kask ve dizlik haricinde motorda olan herşeyi tamir edeceklermiş kask dizlik hariç 600 tl anlaşmışlar herzamanki bibi benim zeytinburnunda motor :)
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
7
Büyük geçmiş olsun Elronds..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------

Tnr, merhaba.. maşallah harika görünüyor.. rüzgarlıgı nerde taktırdın? eger mümkünse detaylarını verebilirmisin yaptırdıgın yerin.. selamlar
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Büyük geçmiş olsun Elronds..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------

Tnr, merhaba.. maşallah harika görünüyor.. rüzgarlıgı nerde taktırdın? eger mümkünse detaylarını verebilirmisin yaptırdıgın yerin.. selamlar

sağol teşekkür ederim hocam
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
Büyük geçmiş olsun Elronds..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------

Tnr, merhaba.. maşallah harika görünüyor.. rüzgarlıgı nerde taktırdın? eger mümkünse detaylarını verebilirmisin yaptırdıgın yerin.. selamlar

hocam tşk ederim, istanbul dan geldi yerini bilmiyorum bi arkadaş yolladı,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst