Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
dostlar,
lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum.
pirelli : 100 lira çifti
ırc sanırım yada ben öyle anladım : 80 lira çifti

takma ücreti çift 30 lira.
ne dersiniz,
benim aklımda michelin var fakat bi kaç bayiiye sordum motor lastiği yok bizde dediler, hala aramaya devam ediyorum.
siz hangisini tavsiye edersiniz, benim içime sanki michelin daha cok siniyo gibi.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
dostlar,
lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum.
pirelli : 100 lira çifti
ırc sanırım yada ben öyle anladım : 80 lira çifti

takma ücreti çift 30 lira.
ne dersiniz,
benim aklımda michelin var fakat bi kaç bayiiye sordum motor lastiği yok bizde dediler, hala aramaya devam ediyorum.
siz hangisini tavsiye edersiniz, benim içime sanki michelin daha cok siniyo gibi.

Kerem bende bugün 3bin bakımına gitti servise. Benim serviste de unili marka var. 60 lira çekti. nette baktım 45 lira civarı.

Anesmotor'da metzeler var 27 euro takma ücretsiz. Ama montajı sadece istoç(mahmutbey)de yapıyorlar.

Montajı ücretsiz yapan bi yerden bulmamız lazım yoksa çok pahalı.
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
23
Arkadaşlar tekrar merhaba :)

Merak ettiğim bir kaç soru var...

1) Genelde kaç km hız ile gidilmesini önerirsiniz yapabileceğim en yüksek hız nedir bunda ? ( artçı ve tek olarak)

2) Yağmurlu havalar da ne kadar kullanılması uygundur ?

3) Şehir içinde (İstanbul) oradan oraya gezmek durumunda motor un boğulma durumunda kalma durumu olur mu çok dolaştığım zaman :) ( artçı ve tek olarak)

Şimdilik bu kadar :)

Son bir buçuk ay kaldı almama ve aklıma takılan sorulara cevap bulmam gerekli şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Arkadaşlar tekrar merhaba :)

Merak ettiğim bir kaç soru var...

1) Genelde kaç km hız ile gidilmesini önerirsiniz yapabileceğim en yüksek hız nedir bunda ? ( artçı ve tek olarak)

2) Yağmurlu havalar da ne kadar kullanılması uygundur ?

3) Şehir içinde (İstanbul) oradan oraya gezmek durumunda motor un boğulma durumunda kalma durumu olur mu çok dolaştığım zaman :) ( artçı ve tek olarak)

Şimdilik bu kadar :)

Son bir buçuk ay kaldı almama ve aklıma takılan sorulara cevap bulmam gerekli şimdiden teşekkürler :)


keşke biraz arama yapsaydın neyse ben açıklayım kısa olarak;

1- ilk aldığım günden bu yana sadece 100 km tek kullandım rodajda bile hep artçım vardı son hız göstergesi biraz muaamma yüzde 10 fazla gösteriyor ibresi yani sen 90 la gidiyorum derken normalde 80 ile gidiyorsun :)
aslında üretim hatası değil bu bizim tekerlerin çapının ufak olmasından kaynaklı bizim göstergeyi büyük tekerli motora tak sayaç doğru olacaktır.Genelde 80 ile git birşey olmaz ama arada abanman lazım motor sağırlaşmasın :)

2 şahsi fikrim yağmurlu havarlarda hangi motor olursa olsun binilmemesi gerekir malum 2 teker. bence çıkılmaması lazım ama yok ben gidecem dersen tekerlekleri değiştir michelin felan ozaman gidersin kaymassın

3 bugun itibariyle istanbul içerisinde tam 1 yıldan beri kullanıyorum 7780 km oldu hiç boğulmadı hiç yolda kalmadım . tek bir sefer yolda kaldım dikkatsizliğim sonucunda benzim bitmiş :) okadar kusur kadı kızında olur.hep artçım vardı.

editör notu :) yok efem pizzacı, sucu gibi kullanacaksan hiç bulaşma :) tıngır mıngır gezerim dersen kaçırma :)
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
23
keşke biraz arama yapsaydın neyse ben açıklayım kısa olarak;

1- ilk aldığım günden bu yana sadece 100 km tek kullandım rodajda bile hep artçım vardı son hız göstergesi biraz muaamma yüzde 10 fazla gösteriyor ibresi yani sen 90 la gidiyorum derken normalde 80 ile gidiyorsun :)
aslında üretim hatası değil bu bizim tekerlerin çapının ufak olmasından kaynaklı bizim göstergeyi büyük tekerli motora tak sayaç doğru olacaktır.Genelde 80 ile git birşey olmaz ama arada abanman lazım motor sağırlaşmasın :)

2 şahsi fikrim yağmurlu havarlarda hangi motor olursa olsun binilmemesi gerekir malum 2 teker. bence çıkılmaması lazım ama yok ben gidecem dersen tekerlekleri değiştir michelin felan ozaman gidersin kaymassın

3 bugun itibariyle istanbul içerisinde tam 1 yıldan beri kullanıyorum 7780 km oldu hiç boğulmadı hiç yolda kalmadım . tek bir sefer yolda kaldım dikkatsizliğim sonucunda benzim bitmiş :) okadar kusur kadı kızında olur.hep artçım vardı.

editör notu :) yok efem pizzacı, sucu gibi kullanacaksan hiç bulaşma :) tıngır mıngır gezerim dersen kaçırma :)


öncelikle bilgi için teşekkürler :)

zaten forumun %70 lik bir kısmını okudum diyebilirim. gördüğüm bilgiler hep söylediğin gibi ama en son tecrube bilgilerini merak ediyordum. forumdakiler eski tarihli olduğu içindi bu sorularım :mrgreen:

gezmeyi çok seven biriyim bir orada bir burada olmak hoşuma gidiyor ve bu yüzden de yağmur yağmış olsa bile hop oraya hop buraya gidesim var zaten çok kötü havalarda binmem fakat ufacık yağmurda söylediğin gibi teker değiştirip ve hız yapmadan olabilir :cat:
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
bu sabah gri bir zn gördüm altunizade'den köprü yoluna girip avrupa yakasına geçti.. akşam da ben şişliye geçtim dönüşte baktım sabah gördügüm zn beşiktaş yolundan köprü yoluna girdi beraber gişeye kadar geldik ben önden gectim kenara cekip bi motorcu bekleyecektimki sagolsun anladı kartım olmadıgını okuttu benim için de... cıkardım bozuk parayı uzattım almadı mahcup olduk..sonra ben de bizim forumdan bahsettim.. bu akşam veya yarın girerim dedi..ayrıldık.. aramıza bi arkadaş daha katılacak :)
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
ortalarda kimse görünmüyor...ramazan geldi diye mi köşenize çekildiniz arkadaşlar bi ses verin yahu...kaç gündür yazan yok...iftar organizasyonu yapsak katılım olur mu..??
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
anasayfada gördüm hocam büyük geçmiş olsun..o yolda kazayı küçük sıyrıklarla atlatmak..verilmiş sadakanız varmış ki allah onların yüzü hürmetine korumuş..
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
anasayfada gördüm hocam büyük geçmiş olsun..o yolda kazayı küçük sıyrıklarla atlatmak..verilmiş sadakanız varmış ki allah onların yüzü hürmetine korumuş..

çok şükür hocam sol tarafımda ağrılarım var eşim yanımda yoktu çok şükür iyiki tam koruma kullanıyorum. en az 3 yerim kırılırdı en az diyorum dizlik pert oldu kopçaları koptu yerde sürününce eşime ağrıları söylemiyorum çok şükür beni yerde görmedi ayakta gördü
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
7
zn 125 haftasonu

Arkadaslar, oncelikle herkezin 30 agustos zafer bayramını kutluyorum.. Yazdıklarınızdan ve uzun araştırmalarım sonucu 08.08.2010 itibariyle siyah zn125 aldım.
Bugün itibariyle 730 km yapmış oldugum karaböcükten (çok sevdiğim kişinin tabiri) inanılmaz memnunum. Haftasonu bir cesaret tam koruma 85 kglik ben, tam koruma 55 kglik artçım ve karaböcük Erenkoy'den baslayıp, 1. köprüden Marmara Ereglisi, Galata, Erenköy'de son bulan uzun bir sefere çıktık (uzun diyorum malum rodajı henüz tamamlamadıgım için 60-70, arada 80 km hızla :mrgreen: ) Seyehatimiz boyunca herhangi bir zorlanma, şişme olmadı motorda, tabii saat başı karaböcük ve biz dinlenip soluklandık.. ama kamyonlar ve dönüşte gidiş yönümüzden esen rüzgar oldukça sıkıntılı anlar yasattı bize :pr: karaböcükle maceralarımızı paylasmaya devam edicem :wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
@elronds hocam öncelikle çok çok geçmiş olsun diyorum! Allah beterinden korumuş gerçekten. E-5' te bu tür bir sebepten ötürü yapılabilecek bir kazadan en ucuz şekilde atlatmışsınız bence. Gerçekten verilmiş sadakanız varmış. Ben en çok artçınız yani eşinizle beraber olmamanıza sevindim. Çünkü bende sürekli artçısıyla motora binen birisi olduğum için, Allah korusun böle bir kazanın benim ve artçımın başına geldiğini düşününce en büyük üzüntüm kendimden öte artçım için olurdu. Tam koruma konusunda da her zaman yazdıklarınızı ve kendinizinde bu doğrultuda her zaman yaz sıcaklarında dahii tam koruma ile motorun üstüne oturduğunuzu biliyoruz. Gerçekten tam korumanında olayda olumlu açıdan büyük rolü var. Tekrar tekrar çok geçmiş olsun hocam çok üzüldüm okuyunca:( Allah daha beterinden korumuş diyebiliyorum ancak Ki gerçekten öle olmuş. En kötü ve son kazanız bu olsun. Allah hepimize kazasız belasız sürüşler versin arkadaşlar. Hepimizin tekeri düz bassın inşallah!!..
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
91

:cyclopsan Elronds hocam çok çok geçmiş olsun :pale:. Allah daha kötüsünden korusun. İki hafta önce de ben düştüm merter de baya kötü bir şekilde. Kask, dizlik, eldiven vardı üstümde, sıcaktan dolayı mont giymemiştim sağ kolum baya açıldı asfalta sürtününce. Kendi hatamdan dolayı düştüm gerçi, kasiste yavaşlayım derken ön frene fazla asıldım sağ elim de gaz da kilitlendi bir şekilde. Kendimi boylu boyunca asfaltta buldum. Hava aşırı sıcaktı kolum kanıyor bir taraftan güneş yakıyor, trafik adım adım o halde birde taciz üstüne taciz yiyorum. Avcılardan bayrampaşa ya işe gitmiştim. Sabah gayet iyidi yolculuk, ufak tefek sıkıştırmalar dışında. Ama dönüşte düştükten sonra acayip piskolojim bozuldu. Birde aynam ayar tutmaz oldu arkamı göremiyorum. O günden beri kullanmadım motoru, acayip te soğdum:pale: Foruma da girmedim. Şimdi senin kaza haberini de okuyunca bir kere daha soğdum. En azından bir süre daha kullanmıyacağım ZN mi. a-Ailem de korktu tabi kolumu görünce. Satarmıyım bilmiyorum ama birdaha kolay kolay otoyola çıkmayacağım kesin. En sağ şeridin sağından bile gitseniz araçlar size tahamül edemiyorlar. Maalesef ülkemiz motor kullanmak için yeterince medeni değil. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
Elronds cok gecmıs olsun..

arkadaslar merhaba bende artık aranıza yenı katılan bırısı olarak herkese merhaba demek ıstıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst