- Katılım
- 31 Ağu 2010
- Mesajlar
- 107
eyup ramıde 
sen neresındesın merhaba bu arada
sen neresındesın merhaba bu arada
batu hocam ses ver de son durumlarını bilelim !
bu arada benim km sayacı tam tamına %26 fazla gösteriyo. bi kaç kere arabamla ölçtüğüm mesafeyi (12.2 km) , motorla da bi kaç kere ölçtüm (15.4 km) ve fazla ölçtüğünü gördüm. emin olmak için de 5 km lik bi yeri ölçtüm ve 6.3 km gösterdi.
bu da demek oluyor ki; daha önce 0,100-0,108 tl ölçtüğüm km de yakıt sarfiyatı 0,126-0,135 tl imiş aslında. dolaylı olarak da 80 le giderken 60, 100 le giderken de 75 le falan gidiyorum aslında...
ahmetant, hayırlı olsun.
gerçekten çok keyifli bir motor Zn
keyifli kazasız belasız sürüşler![]()
Teşekkür ederim,hepimize kazasız sürüşler![]()
çok şükür hocam aramızdasın ya
@elronds hocam öncelikle çok çok geçmiş olsun diyorum! Allah beterinden korumuş gerçekten. E-5' te bu tür bir sebepten ötürü yapılabilecek bir kazadan en ucuz şekilde atlatmışsınız bence. Gerçekten verilmiş sadakanız varmış. Ben en çok artçınız yani eşinizle beraber olmamanıza sevindim. Çünkü bende sürekli artçısıyla motora binen birisi olduğum için, Allah korusun böle bir kazanın benim ve artçımın başına geldiğini düşününce en büyük üzüntüm kendimden öte artçım için olurdu. Tam koruma konusunda da her zaman yazdıklarınızı ve kendinizinde bu doğrultuda her zaman yaz sıcaklarında dahii tam koruma ile motorun üstüne oturduğunuzu biliyoruz. Gerçekten tam korumanında olayda olumlu açıdan büyük rolü var. Tekrar tekrar çok geçmiş olsun hocam çok üzüldüm okuyuncaAllah daha beterinden korumuş diyebiliyorum ancak Ki gerçekten öle olmuş. En kötü ve son kazanız bu olsun. Allah hepimize kazasız belasız sürüşler versin arkadaşlar. Hepimizin tekeri düz bassın inşallah!!..
motora ilk bindiğim günden beri korumalıklarla gezerimçok çok geçmiş olsun. korumalıklarla iyi yırtmıssın.![]()
sağolun hocam özellikle düşecekseniz bariyer taraflarına düşmeyin malum jilet gibi onlar.Hocam tekrar geçmiş olsun.
Yaklaşık bir ay önce bende sizin gibi kamyonun kasasından fırlayan bir strafor dan kaçayım derken bariyerlere giriyordum.
Aynı şekkilde ve yine e-5 üzerinde idi benimkide.
Bizim motorlar için e-5 ve çevre yolları gerçekten tehlikeli arkadaşlar. Lütfen dikkat edin.
Keyifli sürüşler.
:cyclopsan Elronds hocam çok çok geçmiş olsunale:. Allah daha kötüsünden korusun. İki hafta önce de ben düştüm merter de baya kötü bir şekilde. Kask, dizlik, eldiven vardı üstümde, sıcaktan dolayı mont giymemiştim sağ kolum baya açıldı asfalta sürtününce. Kendi hatamdan dolayı düştüm gerçi, kasiste yavaşlayım derken ön frene fazla asıldım sağ elim de gaz da kilitlendi bir şekilde. Kendimi boylu boyunca asfaltta buldum. Hava aşırı sıcaktı kolum kanıyor bir taraftan güneş yakıyor, trafik adım adım o halde birde taciz üstüne taciz yiyorum. Avcılardan bayrampaşa ya işe gitmiştim. Sabah gayet iyidi yolculuk, ufak tefek sıkıştırmalar dışında. Ama dönüşte düştükten sonra acayip piskolojim bozuldu. Birde aynam ayar tutmaz oldu arkamı göremiyorum. O günden beri kullanmadım motoru, acayip te soğdum
ale: Foruma da girmedim. Şimdi senin kaza haberini de okuyunca bir kere daha soğdum. En azından bir süre daha kullanmıyacağım ZN mi. a-Ailem de korktu tabi kolumu görünce. Satarmıyım bilmiyorum ama birdaha kolay kolay otoyola çıkmayacağım kesin. En sağ şeridin sağından bile gitseniz araçlar size tahamül edemiyorlar. Maalesef ülkemiz motor kullanmak için yeterince medeni değil. Tekrar geçmiş olsun.
sağol kerem hocamElronds çok geçmiş olsun![]()
sağol jr black keyElronds cok gecmıs olsun..
arkadaslar merhaba bende artık aranıza yenı katılan bırısı olarak herkese merhaba demek ıstıyorum.
İyi akşamlar,
bu gün bende siyah zn'mi aldım (nihayet)ehliyet işlemleri iki üç ay sürdüğü için anca alabildim motoru daha önce hiç zn kullanmamıştım bayiiden eve kadar 8 km'lik ilk sürüşüm çok zevkli geçti.umarım bundan sonrada aynı şekilde geçer.herkese kazasız sürüşler.
Bu arada ELRONDS hocam son sağlık durumlarınız nasıl.
batu hocam ses ver de son durumlarını bilelim !
bu arada benim km sayacı tam tamına %26 fazla gösteriyo. bi kaç kere arabamla ölçtüğüm mesafeyi (12.2 km) , motorla da bi kaç kere ölçtüm (15.4 km) ve fazla ölçtüğünü gördüm. emin olmak için de 5 km lik bi yeri ölçtüm ve 6.3 km gösterdi.
bu da demek oluyor ki; daha önce 0,100-0,108 tl ölçtüğüm km de yakıt sarfiyatı 0,126-0,135 tl imiş aslında. dolaylı olarak da 80 le giderken 60, 100 le giderken de 75 le falan gidiyorum aslında...
Büyük geçmiş olsun Elronds..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------
Tnr, merhaba.. maşallah harika görünüyor.. rüzgarlıgı nerde taktırdın? eger mümkünse detaylarını verebilirmisin yaptırdıgın yerin.. selamlar
Büyük geçmiş olsun Elronds..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------
Tnr, merhaba.. maşallah harika görünüyor.. rüzgarlıgı nerde taktırdın? eger mümkünse detaylarını verebilirmisin yaptırdıgın yerin.. selamlar
hocam tşk ederim, istanbul dan geldi yerini bilmiyorum bi arkadaş yolladı,