Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
arkadaşlar gittim neolur ne olmaz diye birtane satın aldım kutusunda ofas yazıyor. Ş.siz adam kıymetli olduğunu anlayınca tanesini 10 lira dedi mecbur 1 tane aldım ama sizin için araştırıyorum. şuan ithalatçısı gibi birşey buldum izmirde yerleri var
onlie satış siteleri var. oraya koydurmaya çalışıyorum. sitede tansesi 1,70 tl yazıyor sinir oldum kağıthanedeki adama arkadaş göz göre göre dürttü ya. :(

siteye de koydurtacağım www.otoavm.com bu sayfayı açın arama bölümüne " ofas " yazın arayın. en azından artık rahatça bulabileceğiz.

ticaret böyle bi şey işte hocam. ama bunlar günlük yaşayan satıcılar. hayrını görmez o paranın merak etme sen. güle güle kullan. paylaştığın için teşekkürler bu arada. aydınlatma hepimizin ortak sorunuydu çünkü. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:31 ----------

bende göztepedeyim.
biz nerden bulacağız bakalım bu fardan :)

mtrsz hyt hocamda çamlıcada biliyosun. sen direk yakınındaki sanayiye bak. oto elektrikçilerinde mutlaka vardır.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
ben kendim dewğiştirmek istiyorum. cok masraf cıkmasın diye.
kaç w olmalı bilmiyorum :)
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
ben kendim dewğiştirmek istiyorum. cok masraf cıkmasın diye.
kaç w olmalı bilmiyorum :)

ampülün üstünde 12V 35W yazıyor. benim resimleri telefonuna kaydet ordaki ustaya göster bundan arıyorum diye

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

bende göztepedeyim.
biz nerden bulacağız bakalım bu fardan :)


Siperliğin son durumu ve far arkadaşlar gündüz olduğu için pek birşey anlamayabilirsiniz.

19082010044.jpg


19082010045.jpg

19082010046.jpg

19082010047.jpg

19082010048.jpg

19082010049.jpg

19082010050.jpg

19082010051.jpg

19082010052.jpg

19082010053.jpg
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
bu farında uzunu kısası var dimi hocam. eskisi gibi.

uzunu kısası var hocam. benim hoşuma gitti :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

arkadalar mail geldi


OtoAVM (İnfo) Kime: bana
ayrıntıları görüntüle 15:45 (11 dakika önce)

Merhaba,

İstemiş olduğunuz ampul maalesef kalmamış.
Ampul, Bosch tipi cıvalı beyaz ışık motor ampulü diye geçmektedir.

İyi çalışmalar.


yinede teşekkür ettim :(
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
arkadaşlar mail geldi


OtoAVM (İnfo) Kime: bana
ayrıntıları görüntüle 15:45 (11 dakika önce)

Merhaba,

İstemiş olduğunuz ampul maalesef kalmamış.
Ampul, Bosch tipi cıvalı beyaz ışık motor ampulü diye geçmektedir.

İyi çalışmalar.


yinede teşekkür ettim :(

Arkadaşlar ben bu ampülü daha önce araştırdım ancak almaktan vazgeçmiştim. Bir ara bu Ampülden hepsiburada.com' da da satılıyordu. Ancak ben alamadan stokta tükenmişti. Daha sonra takip listeme ekledim, 1 hafta sonra hepsiburada' dan mesaj geldi. Mesajda üretim firmasının ürünün üretimini durdurduğu belirtilmişti. Daha sonra zaten bazı kullananların yorumlarından ötürü almaktan da vazgeçtim. @elronds hocam bu ampülün motorumuzun üzerindeki normal ampüle göre daha dayanıksız bir ampül olduğunu yazmış herkez. Çok çabuk bozuluyor, şişme yapıyormuş. Ancak ışık gücü olarak kuvvetli olduğu da doğru ama bazı kullanan arkadaşlarda eski ışıktan daha güçsüz bir ışık aldığı yazmışlar. Ben işin açıkçası süpriz ve muallak bir ürün olduğuna kanaat getirip almaktan öle vazgeçmiştim. Birde ürünün fabrika stoklarında tükendiği size gelen mail itibariylede gerçekten doğru demekki! Ancak marka olarak Bosch' un aynı tip Ampülü varsa bilmiyorum. Kalite, sağlamlık ve Işık gücü açısından OFSAN dan daha iyi olucağı kesin ama yinede bence en iyi çözüm Xenon Far gibi geliyor. Ben biraz masraf yapıp Xenon taktırıcam açıkçası.

Buarada @elronds hocam sizin siperlikte problem yokmuş:) siz ilk önce kendiniz ters bağlamışsınız sanırım, şimdi resimlere göre düz yani olması gereken gibi olmuş:) ama bu seferde bağlantı aparatlarını tam ters bağlamışsınız:) Yani Sağı Sola, Solu Sağa bağlamışsınız, bunu motor serivisindeki arkadaşlar nasıl farketmedi onu anlamadım :)?
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
ben biraz önce göztepe sanayiden farklı bi marka yine 12 /35 mavi bi far ampülü alıp taktım. akşam resimlerini çekip yükleyeceğim.
fiyat 15 tl idi. umarım memnun kalırım.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
ben biraz önce göztepe sanayiden farklı bi marka yine 12 /35 mavi bi far ampülü alıp taktım. akşam resimlerini çekip yükleyeceğim.
fiyat 15 tl idi. umarım memnun kalırım.

hayırlı olsun kerem. bende uğradım sanayiye birebir aynısını bulmak zor. benzerleri vardı onlarda 15 den başlıyor senin dediğin gibi. neticeyi bekliyorum
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
@elronds

hocam farlarını güle güle kullan. siperlik de değişik olmuş ters takınca. ama ters çevirip deniycem ben de. bu arada siperliği normal şekilde takınca da yol tutuşu ve hızlanması iyileşmişti. daha da iyileşecek mi bakalım

@hllmr

senin baktığın ofsan mış elronds hocam ın dediği ofas sen karıştırdın sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
@elronds

hocam farlarını güle güle kullan. siperlik de değişik olmuş ters takınca. ama ters çevirip deniycem ben de. bu arada siperliği normal şekilde takınca da yol tutuşu ve hızlanması iyileşmişti. daha da iyileşecek mi bakalım

@tnr hocam sizin siperlikte bir problem yok olması gereken gibi sizinki:) elronds hocamın ki de şimdi olması gereken gibi olmuş ama bağlantı aparatları ters olmuş. Siperlik gidonun önüne alınıp aparatlar ters yani size doğru dönük olucak şekilde bağlanması gerek. elronds hocamın siperliğinin şekli biraz değişikmiş sadece. Dikkat ederseniz bombasi öne doğru yani sizinki gibi olması gereken gibi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:24 ----------

OFAS hocam ben karıştırmışım ismini. Benim baktığımda OFAS tı..
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
arkadaşlar ben çok memnun kaldım, resimleri yüklüyorum.
tavsiye ederim gerçekten üzerindekinden cok daha verimli ve yeterli aydınlatma sağlıyor bu far ampülü.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

hocam valla feci olmuş :) performans bakımından süper, böle görünce Xenon takıntımdan vazgeçtim bi an:) neydi hocam senin aldığının markası, tipi ve fiyatı?
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
hocam markasını falan bilmiyorum ama ambalaşının resmini çektim, yüklüyorum.
fiyatı 15 tl idi.

bulamazsanız yollaya bilirim ama heryerde vardır sanırım.
gerçekten cok kullanışlı.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
hocam markasını falan bilmiyorum ama ambalaşının resmini çektim, yüklüyorum.
fiyatı 15 tl idi.

bulamazsanız yollaya bilirim ama heryerde vardır sanırım.
gerçekten cok kullanışlı.

aynısı olmasada türevleri vardır mutlaka.

ama seninki gerçekten iyi olmuş güle güle kullan kerem.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
gayet güzel olmuş, bu resimdeki heralde kısa, uzunuda daha iyidir, bende bi akşam resim çekeyim unutmassam :) en azından karşılaştırırız. seninki ışığı toplamış, benimki dagıtıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst