Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
bugun itibari ile 7.000 km yi devirdim çok şükür ampül patlamasından hariç bir sorunum olmadı. :)
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
maşallah diyelim hocam nazar değmesin :) :) senin şu zeytinburnundaki servise gidip de bizim motora baktırsak nasıl olu..?? onlar asya motor parçası temin edebilir mi?? ben bikaç asya servisine gittim ama gözüm pek tutmadı güvenebilecegim bi yer bakıyorum..
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
maşallah diyelim hocam nazar değmesin :) :) senin şu zeytinburnundaki servise gidip de bizim motora baktırsak nasıl olu..?? onlar asya motor parçası temin edebilir mi?? ben bikaç asya servisine gittim ama gözüm pek tutmadı güvenebilecegim bi yer bakıyorum..

sağol hocam geçen sefer servise gittiğimde saat 21:30 gibiydi normalde 21:00 da akapatıyorlar ama kırmadılar senin bakımıda yapalım dediler, bakımı yaptılar bende oradaki çalışan bir arkadaşı belli bir yere kadar götürdüm. Tabii ben sürdüm. çekişi çok güzel dedi, motor saat gibi çalışıyor güzel kullanıyorsun dedi, bende eyvallah dedim. hocam asya motorla hemen hemene aynı. sen mondial sitesinden bi mert motor zeytinburnu telefon numarası ile sor orda murat bey var onu iste. aklına ne geliyorsa sor, bakımlarının maliyetini bile sorabilirsin. hertürlü yardımcı oluyorlar.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
46
sa arkadaslar bnm motorda bi sorn cıktı.mars basmıo motoru calıstrmak için start tusuna basıom motordan acaip sesler gelio anca ayak marsıyla calısıo motor sebebi nedir ?:silent:
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
akü bitmiş olabilir ya da marşa daha önceden çok bastıysan motoru yanmıştır, servis veya herhangi motorcu göürse daha net cvp verebilir
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
hepinize selamlar arkadaşlar,
bi konuda fikrinizi almak istiyorum.
ben motorumu sıfır almıştım, ilk heyecanlarla bakıma götürdüğümde 450 km de idi :) şimdi 1100 civarında.
sorum şu olacak,
bakımda yağı değiştirildi, castrol scooter yağı ile,
şimdiki bakım 2000 de yapılacak.
bu yağ 1550 km gider mi? yoksa ben 2000 i beklemeden değiştirsem mi diye düşünüyorum.
dün baktım biraz değişmiş rengi, simsiyah olana kadar kullanmak zararlı olur mu acaba ?
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
hepinize selamlar arkadaşlar,
bi konuda fikrinizi almak istiyorum.
ben motorumu sıfır almıştım, ilk heyecanlarla bakıma götürdüğümde 450 km de idi :) şimdi 1100 civarında.
sorum şu olacak,
bakımda yağı değiştirildi, castrol scooter yağı ile,
şimdiki bakım 2000 de yapılacak.
bu yağ 1550 km gider mi? yoksa ben 2000 i beklemeden değiştirsem mi diye düşünüyorum.
dün baktım biraz değişmiş rengi, simsiyah olana kadar kullanmak zararlı olur mu acaba ?

bişey olmaz merak etme ben süreksi o yağdan kullanıyorum. memnunum. ayrıca o yağ 2500 km bile gider. bende sağlıklı olması için her 1.000 de değiştitriyordum biraz araştırdım gerek yokmuş, her 2.000 bakımında yağ değiştireceğim.
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
dün öğleden sonra sahibinden'e ilana koydum motoru alıcısı çıkar mı diye 1.500 tl'den..akşam 18:30 gibi ilan yayına konulmuş.. iftar saati 2 kişi aradı :) hatta birisi hemen almak istiyor :) eee baktılar 90-60-90 çıtır kız gibi makine :) bakalım bugün kaç kişi arayacak...satsam mı acaba :)
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
bişey olmaz merak etme ben süreksi o yağdan kullanıyorum. memnunum. ayrıca o yağ 2500 km bile gider. bende sağlıklı olması için her 1.000 de değiştitriyordum biraz araştırdım gerek yokmuş, her 2.000 bakımında yağ değiştireceğim.


hocam haklısın, güzel diyosunda, mizim motorların rodajı 1500 km yi buluyor sanırım. yani hala yağa karışan aşınmış parçaların olduğunu düşünüyorum. belki 6000/8000 km arası olsa bu kadar endişelenmem.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
hocam haklısın, güzel diyosunda, mizim motorların rodajı 1500 km yi buluyor sanırım. yani hala yağa karışan aşınmış parçaların olduğunu düşünüyorum. belki 6000/8000 km arası olsa bu kadar endişelenmem.

evet benim motor 7.000 de bencede değiştir ozaman bi kaybın olmaz. bu arada bugün çok güzel bir ampül taktırdım. bembeyaz ışık veriyor akşam karanlıkda deneyeceğim.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
evet benim motor 7.000 de bencede değiştir ozaman bi kaybın olmaz. bu arada bugün çok güzel bir ampül taktırdım. bembeyaz ışık veriyor akşam karanlıkda deneyeceğim.

hocam akşam dene hemen yorumlarını yaz :) bende değiştirmek istiyorum ampülü. gece hiç bişey görünmüyor.
marka ve model bilgilerini heyecanla bekliyorum
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
ampülü takınca çok güzel oldu. Far ayarım yukarda şimdilik onu aşağı indircem. Öndeki araç sürücüleri ve karşıdan gelenler rahatsız oluyor. hele hele uzun far :) ampül mavi renkli ama bembeyaz ışık veriyor. Ustaya dün ampülü takmadan önce buna toros farı reno farı uygulaması yapalım dedim gerek yok bu ampül onlardan daha iyi dedi haklıymış, akşam epey rahat ettim. diğer ampül gibi ışığı tek noktaya toplamıyor. Geniş alana veriyor dağıtıyor. Ben beğendim.

@tnr hocam siperliği ters monte ettirdim. motor yere taş gibi basmaya başladı. herzaman 40 ile çıktığım yokuşu 65 km hız ile çıktım. motor uzun yolda viyadük ve köprülerden geçerken rüzgarda gezinirdi şimdi hiç gezinmiyor. neredeyse tek elle bile yüksek süratte dengeli gidiyor. Önceki montaj çok tehlikeli dedi, Allah göstermesin bogazına felan çok yakındı bu yere 90 derece oldu. biraz tuhafıma gitti ama yapacak bişey yok :) ekstra bir aparat kullanmıyorsun. Sadece içeri olan kelepçeleri ters çevirip monte ediyorsun istersen sana bikaç resim çekeyim.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
elronds, ampülün markası ve modeli nedir?
bende değiştirmek istiyorum.
sadece ampülü değiştirdin sanırım, diğer aparatları değiştirmeye gerek kalmadı mı ?
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
elronds, ampülün markası ve modeli nedir?
bende değiştirmek istiyorum.
sadece ampülü değiştirdin sanırım, diğer aparatları değiştirmeye gerek kalmadı mı ?

yok hiçbirşey değiştirmedim sadece ampülü usta değiştirdi. makası modeli yok yuvaya cuk oturuyor. dışı mavi bizm ampül gibi tombalak değil.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
yok hiçbirşey değiştirmedim sadece ampülü usta değiştirdi. makası modeli yok yuvaya cuk oturuyor. dışı mavi bizm ampül gibi tombalak değil.

üstad sen z.burnu taraflarındaydın sanırım. bana çok uzaktasın. ampülü biz nasıl buluruz. bi ismi falan varmı bunun ustaya sorsaydın keşke :)
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
ben nasıl temin edebilirim acaba aynısından ?

üstad sen z.burnu taraflarındaydın sanırım. bana çok uzaktasın. ampülü biz nasıl buluruz. bi ismi falan varmı bunun ustaya sorsaydın keşke :)

19082010042.jpg

19082010043.jpg



arkadaşlar gittim neolur ne olmaz diye birtane satın aldım kutusunda ofas yazıyor. Ş.siz adam kıymetli olduğunu anlayınca tanesini 10 lira dedi mecbur 1 tane aldım ama sizin için araştırıyorum. şuan ithalatçısı gibi birşey buldum izmirde yerleri var
onlie satış siteleri var. oraya koydurmaya çalışıyorum. sitede tansesi 1,70 tl yazıyor sinir oldum kağıthanedeki adama arkadaş göz göre göre dürttü ya. :(

siteye de koydurtacağım www.otoavm.com bu sayfayı açın arama bölümüne " ofas " yazın arayın. en azından artık rahatça bulabileceğiz.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
20
ampülü takınca çok güzel oldu. Far ayarım yukarda şimdilik onu aşağı indircem. Öndeki araç sürücüleri ve karşıdan gelenler rahatsız oluyor. hele hele uzun far :) ampül mavi renkli ama bembeyaz ışık veriyor. Ustaya dün ampülü takmadan önce buna toros farı reno farı uygulaması yapalım dedim gerek yok bu ampül onlardan daha iyi dedi haklıymış, akşam epey rahat ettim. diğer ampül gibi ışığı tek noktaya toplamıyor. Geniş alana veriyor dağıtıyor. Ben beğendim.

@tnr hocam siperliği ters monte ettirdim. motor yere taş gibi basmaya başladı. herzaman 40 ile çıktığım yokuşu 65 km hız ile çıktım. motor uzun yolda viyadük ve köprülerden geçerken rüzgarda gezinirdi şimdi hiç gezinmiyor. neredeyse tek elle bile yüksek süratte dengeli gidiyor. Önceki montaj çok tehlikeli dedi, Allah göstermesin bogazına felan çok yakındı bu yere 90 derece oldu. biraz tuhafıma gitti ama yapacak bişey yok :) ekstra bir aparat kullanmıyorsun. Sadece içeri olan kelepçeleri ters çevirip monte ediyorsun istersen sana bikaç resim çekeyim.


Hocam siperlikle ilgili fotoğraf koyarsan çok sevinirim. Bende siperlik taktırmak istiyorum Avcılar da nerede bulurum Zeytinburnu Mert motorda varmıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst