Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
isyan kaan ak isyan... :D

sen, ben, serdar, akın, ozan ve 1-2 kişi...


öncelikle altını çizdiğim bölqe adım we soyadım :) sakın banlamaya kalkmayın cnm arkadaşımı... :)

we alpercim akşam hayırlı bir iş için sizin ewin ordayım...motorunu ödünç wersene sizin ordan bizim ew pek bi ters :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
nie banlasınlar canım.. sonuçta adın soyadın :)

bu arada hayırlı olsn tekrardan.. ;)
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
hayırlı ıs ne ak cım yoksa evlenıyormsun olm..kız ıstemeye mı gıdıcen motorla
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
@alper
alperde çok uyanık...motoru istedim hiç o bölüme değinmemiş bilem :) eheheuheehehue :)


@proxima
kanka telefon aldım da yeni...qelince qörürsün artıkın... :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
3
Bu arada 125 zn sahibi biri olarak eklemem gereken bi nokta var. Evet çok şirin ve kullanışlı, 2 kişi (eğer zayıfsanız) binebiliyor. Ancak arka far ve plaka bölümü, sarsıntılarda dağılıyor. Haberiniz olsun.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Bu arada 125 zn sahibi biri olarak eklemem gereken bi nokta var. Evet çok şirin ve kullanışlı, 2 kişi (eğer zayıfsanız) binebiliyor. Ancak arka far ve plaka bölümü, sarsıntılarda dağılıyor. Haberiniz olsun.

hos geldın aramıza..
artcı olarak cok kullandık zen i. herhangı bır sorun karsılasmadık ama cukarlarda 2 kısı oldumu teker camurluga deyebılıyor zor kaldırıyor !!yayları zayıf!
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
hafta sonu deneriz...raat ol sen...o kızları ayarlamayı becerebilseydin cadde, şu an biz bütün zencilerin arkasında bir artçı olacaktı :)
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Hayırdır olm bı olay mı var.. ben dısmıyım!!!
Bu arada bugun işe mt ıle geldım bıraz usudum ama rahat oldu!!bıraz havalar ısınsada gelsek!!
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
yok be ya ne dışı...qayet içindesin...aöf sınawlarına motorumla qitçem...çok heyecanlıyım :)
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst