- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 734
eyvallah
ben de öyle düsünüyorum
gerci tabi bir de ehliyet sorunum var. taa temuzdaymis sinav , direksiyon sinavi falan agustosu bulur bu. 4 ay da beklenmez ki , mecbur ehliyetsiz kullanicam herhalde o zaman mahalle etrafi hariç bir yere de çikamam dogru düzgün. yahu 3 ayda bir sinav mi yapilir re3smen insani ehliyetsiz motor kullanmaya tesvik ediyorlar.
ohooo biz nerelere qittik...arabalı wapurdan qeçip yeşilköy motor fuarına qittik 6 zen
* msn' e ekledim...online olursan sewinirim