Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
eyvallah
ben de öyle düsünüyorum :)

gerci tabi bir de ehliyet sorunum var. taa temuzdaymis sinav , direksiyon sinavi falan agustosu bulur bu. 4 ay da beklenmez ki , mecbur ehliyetsiz kullanicam herhalde o zaman mahalle etrafi hariç bir yere de çikamam dogru düzgün. yahu 3 ayda bir sinav mi yapilir re3smen insani ehliyetsiz motor kullanmaya tesvik ediyorlar.


ohooo biz nerelere qittik...arabalı wapurdan qeçip yeşilköy motor fuarına qittik 6 zen :)

* msn' e ekledim...online olursan sewinirim :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
aslında bende mondial alcaktım ama jinlun kampanya yapmış 1000 ytl ye düşürmüş fiyatı şimdi keşke fazla werseydimde mondial alsaydım diorum:(

alla alla benim motor olmuş 700kmde 2kişi biniyoruz yani 2kişi 70 70 rahat dengeliyor çok rahat en dik bayırları çıkıyoruz heryerede gidiyoruz bir sorunu yok sadece arka balata lar biraz sıkılcak hafif tutuyo benimkide 1000ytllik kampanyadan olan jinlunlardan
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
9
benim zn mi 5 ay önce çaldılar.aman arkadaşlar direksiyon kilidine güvenip 2 saatte bişi olmaz demeyin.:salut:rodajınıda okadar ii yapmıştımki.tam 2500 km deydi.hırsızıda tanıyorm,bıyık altından gülüyo,mahalledeki biserseri.benim paranoyamda olabilir tabii ama diil.bu arada herzaman insanların bu hale gelmesinede hayatı suçluyordum.(hırsızlar için)yok artık öle düşünmüyorm.bazıları piç doğuyor.(afedersiz)
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
küfür yok da hocam insanin bütün hevesini caliyor bazi anina bodugumunun böcükleri
gecmis olsun kardesim.

ya hocam aslinda su zenclub var ya , o derneklesse, basina böyle isler gelen arkadaslara yeni bir tane almasinda yardim edilse falan. 300 kisi var orda herkes 3 ytl verse yeni bi motor alinir. bence böyle bir atilim yapmak lazim.
ha bir de oraya üye olamadim motosiklet plakasi istediler , benim yok ki :)

@ ak

benim msn hata veriyor sildim , yeniden yüklicem o zama kabul ederim. vizeler var zaten pek giremiyorum bu aralar ama giricem insallah :)

bu arada o ziverbeydeki sube hem bayi hem servis mi?
öyledir insallah.

bir de oraya gittigimde ellerinde model yoktu. siz siparis vereceksiniz parayi yatiracaksiniz fabrikadan getirtecegiz dediler. yamuk olmaz di mi? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
küfür yok da hocam insanin bütün hevesini caliyor bazi anina bodugumunun böcükleri
gecmis olsun kardesim.

ya hocam aslinda su zenclub var ya , o derneklesse, basina böyle isler gelen arkadaslara yeni bir tane almasinda yardim edilse falan. 300 kisi var orda herkes 3 ytl verse yeni bi motor alinir. bence böyle bir atilim yapmak lazim.
ha bir de oraya üye olamadim motosiklet plakasi istediler , benim yok ki :)

@ ak

benim msn hata veriyor sildim , yeniden yüklicem o zama kabul ederim. vizeler var zaten pek giremiyorum bu aralar ama giricem insallah :)

bu arada o ziverbeydeki sube hem bayi hem servis mi?
öyledir insallah.

bir de oraya gittigimde ellerinde model yoktu. siz siparis vereceksiniz parayi yatiracaksiniz fabrikadan getirtecegiz dediler. yamuk olmaz di mi? :)

300 kişi sadece üye orada...adam kibin yazan toplasan 10 kişi :) haliyle dediğin tutmaz...ziwerbeydeki yerde yamuk olmaz...sanmam...bende ordan aldım...plaka içinde ayrıca 600 YTL werdim özel olsun istedim...öööle bişii olsaydı üzerine yatarlardı :) kolay qelsin.
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
alla alla benim motor olmuş 700kmde 2kişi biniyoruz yani 2kişi 70 70 rahat dengeliyor çok rahat en dik bayırları çıkıyoruz heryerede gidiyoruz bir sorunu yok sadece arka balata lar biraz sıkılcak hafif tutuyo benimkide 1000ytllik kampanyadan olan jinlunlardan

ya motor gerçekten çok iyi çekiyor yürüyerek insnaların zorlanarak çıktığı yokuşu 2 kişi çok rahat çıkıo ama arka taraf sürtmese çok iyi olucakta bakalım 500 km bakımında açıcaz bakıcaz dediler inş düzelcek dün 100 km yaptım gittiğim yollar hep dag tepeydi canawar gibi tırmanıyor.( maşallah nazar değmesin ) bide vidaları çok gevşiyor okadarda olsun allah herkese kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
buqün fikirtepeye serwise qötürcem motoru...1 hafta izindeyken halledeyim şu işi de...3000 km. bakımına qirecek...olanı biteni anlatırım sooora size...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
ya beyler kadıköy tarafında bir servis önerir misiniz ??

ilk servis zamanı geldi :)
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
ya beyler, rüyamda görsem inanmazdim bu kadar zorlanacagimi motor secerken.
mondial asya , çin mali oldugu için hiç kimse tavsiye etmiyo. sat1c1s1 bile dedi , çok dengesiz falan diye_.
bunlarin yerine 2. el 2005/2006 aprilia mojito custom alsam. tipi neredeyse ayni.

http://www.varsitycycle.com/i_07/zoom1_00420.jpg

fiyatlari da 3500 civarinda.
napsam netsem karar veremedim bir türlü.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
ya beyler, rüyamda görsem inanmazdim bu kadar zorlanacagimi motor secerken.
mondial asya , çin mali oldugu için hiç kimse tavsiye etmiyo. sat1c1s1 bile dedi , çok dengesiz falan diye_.
bunlarin yerine 2. el 2005/2006 aprilia mojito custom alsam. tipi neredeyse ayni.

http://www.varsitycycle.com/i_07/zoom1_00420.jpg

fiyatlari da 3500 civarinda.
napsam netsem karar veremedim bir türlü.

valla okadar kullanan var çevremizde ne sorunu var ben göremedim zaten sanırım bu senin için bir öğrenme motoru olucak yanılmıyorsam o yüzden pahalı birşey alma derim yada başından seçimini yap
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
sanada selam :cat: günaydın herkese

@yfff,

Valla güzel motormuş eğer uzun süre kullanırım diyosan bence kesin al , kısa süre kullanıp sonra başka motora geçicem diyosan paran elinde kalsın derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Merhabalar ZENciler nasılsınız, umarım ben yokken kimsenin sağlığına birşey olmamıştır. Ne var ne yok anlatın :)

@Siyahus naber abi, kim var kim yok, nasıl gidiyor?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Merhabalar ZENciler nasılsınız, umarım ben yokken kimsenin sağlığına birşey olmamıştır. Ne var ne yok anlatın :)

@Siyahus naber abi, kim var kim yok, nasıl gidiyor?


Yahu Kerim nerdesin abicim sen ? acaip meraklandık bi türlü ulaşamadık sana mailden msnden falanda ulaşmaya çalıştık bi anda ses seda kesilince bi şeymi oldu diye cok meraklandık. İyisindir inşallah.
valla klüp eksildi bayaa , aslında cokda yeni üye var ama pek yazan eden yok .kırkyılda bi iki kelam ediyoz. Darkform ,Derwish ,Barbarian la görüşüyoruz 2 satır muhabbet ediyoz . Geçen yaz gezilere katılım düşük oldu o yüzden pek düzenlemedikte. Bu yazda anca 3-5 kişi aktif onlarda geziyolar zaten fırılfırıl :) bu son sayfaları okursan görürsün zati .Bizde emekli olduk kenardan izliyoz gibi oldu resmen.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
En azından seni buralarda görüp bi çift laf etmekte güzel. Seni o siyah zeytinsiz düşünemiyorum :) . özledim sizi...

Zamanında geziler pazar günleri düzenleniyordu genelde malum bende cumartesi izinliydim pazar katılamıyordum öyle bir soğukluk oldu. Bende çok kullanmıyorum motoru haftada bir.. Baya yağmur altında bıraktım göstergeler filan pas tuttu :) .. Gelen geçen sat bana dedi ama ayrılmam seviyorum motorumu :)

Ama iyiyim çok şükür bi yaramazlık yok...

Keşke şöyle güzel bir büyük gezi yapsak bu yaz iyi olurdu. ha ha bakıyormuşsun bizim motorlar külüstürü oynar yarı yolda dökülürmüş hehe..

Geçenlerde bi romantik türk filminde (sinema) bizim motor gene başroldeydi.. zeytinin üstünde romantizm :p hangi film hatırlamıyorum..

-----------

Diğer arkadaşlara selamlar, Siyahus bilir Zen scooclub ı hepberaber kurmustuk :)
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
selamlar herkese

ilk defa motora binecegim için düsüp kalkmalar olabilir diye aprilia almaktan vazgeçtim. ilerde insallah :)

yaklasik 1 aydir da arastiriyorum bu zen tayfasini , mondial asya motor jinlun truva derken renk konusuna da çok takildim. bi sari dedim bi siyahj bi kirmizi derken jinlun un yesiline abayi yaktim.

jinlun 'un servisi falan az sanirim ama olsun , idare edicez artik. zaten periodik bakimlarda giderim oraya diger isleri diger motosikletcilerden hallederim diye düsünüyorum.

bir de , motor ve servis cahili oldugumdan merak ettigim birsey var, diyelim üsküdarda rahatsizlandi motor, bunu kadiköydeki servise kim nasil götürecek ? nasil oluyo o isler ?

son olarak da yesil jinlun a karar verdim dedim , nasil etmisim ? iyi mi :D
hos bu motorlar hakkinda cok sey biliyorum artik , mondial almaktan az biraz daha kötü bir sey jinlun almak ama canim sagolsun. yesil rengi mondial satsaydi canim , bana ne :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst