4-5 kişiyle bi başlık yürümez...
isyan kaan ak isyan...
sen, ben, serdar, akın, ozan ve 1-2 kişi...
Bu arada 125 zn sahibi biri olarak eklemem gereken bi nokta var. Evet çok şirin ve kullanışlı, 2 kişi (eğer zayıfsanız) binebiliyor. Ancak arka far ve plaka bölümü, sarsıntılarda dağılıyor. Haberiniz olsun.
basarıllar akım!!!yok be ya ne dışı...qayet içindesin...aöf sınawlarına motorumla qitçem...çok heyecanlıyım![]()
hadi bakalım başarılar ozmn..
bu arada kız konusunda ciddiydim.. :bounce: