Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
motoru hep sıkıştırarak kullanırım yağı sıkıştırınca eksiltse daha öncede eksiltmesi lazımdı ya sıcaklardan dolayı yada yağ yakmaya başladı sanırım
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Valla ben hep 4-5 bin devir kullanırdım.Araba gibi ama ne güzel hiç yakmıyo :) yüksek devirde tırstıyorum bi şey olacak diye ama o kadar sakındım dikkat edin şerefsizin biri önüme kırdı motor yamuldu :)
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Akşam gezmeye Tekirdağ'a gittik ailece sahilde geziyoruz neyse öyle bindik eve geldik. Annem diyo senin yüzünden gelen geçen motosikletlere bakıyorum ben de :) Anneminde kanına girdim valla bide diyo şu sesi güzel çıkanlar çok güzel gidiyo adam kaskı takmış giyinmiş kuğu gibi gidiyo :D (Honda 600RR) Bu gidişle driftten 600e geçicez :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Akşam gezmeye Tekirdağ'a gittik ailece sahilde geziyoruz neyse öyle bindik eve geldik. Annem diyo senin yüzünden gelen geçen motosikletlere bakıyorum ben de :) Anneminde kanına girdim valla bide diyo şu sesi güzel çıkanlar çok güzel gidiyo adam kaskı takmış giyinmiş kuğu gibi gidiyo :D (Honda 600RR) Bu gidişle driftten 600e geçicez :)
Sen kask takmıyormusun dostum ? Basit bi kazada bile suratının yarısını asfaltta bırakmak hoş değil.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Arkadaşlar herkese merhaba, yardımlarınıza çok ihtiyacım var
nerden başlasam bilmiyorum aklımda çok soru var cbf mi ybr mi derken fiyat ve görüntüden dolayı 2.el bir drift almaya karar verdim
öncelikle motordan nerdeyse hiç anlamıyorum öğretecek kimsede yok 2-3 hafta içinde motoru alıcam inş..
kendim her akşam deneyerek 1 ay içinde trafiğe çıkacak kadar tecrübe edebilirmiyim ? trafik dediğimde 5 km mesafedeki işyerine hiç acele etmeden gideceğim..
ayrıca bu driftlerin 2.eli biraz ucuz geldi bana ve sahibinden.com da 10 ilanda 9 u daha yeni motorlar(10.000 km altında) fiyatlarıda 2400 civarı ,neden alanlar hiç kullanmadan satıyor sıkıntılı bir motormu
şimdilik bu sorularıma yardım ederseniz çok sevinirim
yaş.23 ümraniyede oturuyorum boy.1.80 kilo.74
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar herkese merhaba, yardımlarınıza çok ihtiyacım var
nerden başlasam bilmiyorum aklımda çok soru var cbf mi ybr mi derken fiyat ve görüntüden dolayı 2.el bir drift almaya karar verdim
öncelikle motordan nerdeyse hiç anlamıyorum öğretecek kimsede yok 2-3 hafta içinde motoru alıcam inş..
kendim her akşam deneyerek 1 ay içinde trafiğe çıkacak kadar tecrübe edebilirmiyim ? trafik dediğimde 5 km mesafedeki işyerine hiç acele etmeden gideceğim..
ayrıca bu driftlerin 2.eli biraz ucuz geldi bana ve sahibinden.com da 10 ilanda 9 u daha yeni motorlar(10.000 km altında) fiyatlarıda 2400 civarı ,neden alanlar hiç kullanmadan satıyor sıkıntılı bir motormu
şimdilik bu sorularıma yardım ederseniz çok sevinirim
yaş.23 ümraniyede oturuyorum boy.1.80 kilo.74
Motorlarda sıkıntı yok çin malı diye fiyatı düşürüyor alıcılar. 2000 lira altına da var sorunsuz Mondial'ler. 1 ay içinde tecrübe edebilirsiniz tabi ufak ufak denemelerle. Vites olayını kavramanız 2 gün sürmez vitesli araba sürmeyi biliyorsanız. Lastikler CST markaysa ıslak yollarda dikkat edin yavaş sürün, özellikle dönüş yaparken çok kayar.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Motorlarda sıkıntı yok çin malı diye fiyatı düşürüyor alıcılar. 2000 lira altına da var sorunsuz Mondial'ler. 1 ay içinde tecrübe edebilirsiniz tabi ufak ufak denemelerle. Vites olayını kavramanız 2 gün sürmez vitesli araba sürmeyi biliyorsanız. Lastikler CST markaysa ıslak yollarda dikkat edin yavaş sürün, özellikle dönüş yaparken çok kayar.

çok iyi olmasad araba kullanmayı biliyorum bikaç sene trafiğe çıktım
1 ay boyunca haftada 4-5 gün deneme yaparım mahallede kış gelmeden öğrenmek istiyorum
bu arada ümraniyede oturan arkadaşlardan sürüşde ücretsiz yardımcı olacak biri olursa çok makbule geçer (bi yemek ısmarlarım tabi :) )
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
motorlarda sıkıntı yok mengü nün dediği gibi ve gene mengünün dediği gibi lastikler berbattır yağmura gerek yok sabah çiğ sinde bile arka frene dokunmakla yanlamaya başlayablirsin fkat 23 bin km kullandım o lastiklerle ve lastik yüzünden düşmedim :)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
kaliteli bi lastik çift olarak ne kadar tutar illakı değiştirmem gerekirmi ortalama 50 yerine göre 70-80 ile giderim viraj ve kavşaklarda çok yavaşlar ağır giderim
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu cümleden benim kask takmadığımı nasıl çıkardıysan bravo.
Annen kask takan 600'lü motoru olanlara özenmiş benim çocuğum da kask taksın diye düşündü şeklinde bir çıkarımda bulundum. O zaman da kask takmadığını düşündüm, kask takıyorsan sorun yok :)
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
kaliteli bi lastik çift olarak ne kadar tutar illakı değiştirmem gerekirmi ortalama 50 yerine göre 70-80 ile giderim viraj ve kavşaklarda çok yavaşlar ağır giderim

michelin pilot street ben sorduğumda 280 lira civarı fiyat çekmişlerdi.20 ile gitsende o orjinal lastiklere yola çıkılmaz en azından acemi olduğunu varsayarsak.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Yok takmamazlık eder miyiz tabi kasksız gezmem asla zaten günün 8 saati motor sürüyom öyle bi şansım yok. (Kurye)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
michelin pilot street ben sorduğumda 280 lira civarı fiyat çekmişlerdi.20 ile gitsende o orjinal lastiklere yola çıkılmaz en azından acemi olduğunu varsayarsak.

biraz pahalıymıs motoru aldıktan sonraki ilk maaş ile kask yelek almayı düşünüyordum lastikleri artık bi sonraki ay değiştiririm
birde 6 ay sonra askere gidicem bu süre içinde uzun yola çıkacak kadar tecrube olur sanırım. 2.el 15-20 bin km yapmış bir drift uzak biryere dayanırmı yani askere giderken yanımda götürsem sıkıntı olurmu
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
biraz pahalıymıs motoru aldıktan sonraki ilk maaş ile kask yelek almayı düşünüyordum lastikleri artık bi sonraki ay değiştiririm
birde 6 ay sonra askere gidicem bu süre içinde uzun yola çıkacak kadar tecrube olur sanırım. 2.el 15-20 bin km yapmış bir drift uzak biryere dayanırmı yani askere giderken yanımda götürsem sıkıntı olurmu

Öncelikle ilk maaşınla yelek değilde kask mont dizlik ve eldiven al.Kaza durumunda beni anlarsın inşallah başına gelmez tabiki.Uzun yolda km kaç olduğu önemsiz önemli olan temiz bakılmış mı düzenli olarak bakımlı ise her yere gidebilirsin herhangi bi sorunu olmadığına ikna olduğunda çık yola bi şey olmaz
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
20
Herkese S.A Allah kismet ederse bir hafta icinde 2015. 0 drift alicam motorun hemen değismesi gereken bir parçasi yada sonradan kronik olarak bozulan parçasi varmi
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Herkese S.A Allah kismet ederse bir hafta icinde 2015. 0 drift alicam motorun hemen değismesi gereken bir parçasi yada sonradan kronik olarak bozulan parçasi varmi

Kronik olan yada bozulan bir parçası yok ama.İlk aldığınıda lastikleri değiştirin çünkü iyi değiller.Koruma demiri şiddetle öneririm.Birde Zinciri sfr gibi bi markayla değiştirirseniz başınız ağrımaz.Zaten periyodik bakımlarda yağı bujiyi değiştirmeyi saymıyorum bile..

hayırlı olsun
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
en büyük korkum birincisi 2.el alırken kazıklanmak (piyasa çakal dolu iki defa araba aldığımızdan gözümle gördüm) ikincisi acemiyken kaza yapmak çünkü ne kadar kendime güvenip yavaş ve dikkatli kullanıcam desemde istanbulda kazanın nerden geleceği belli olmuyor( araba kullandığım için biliyorum)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst