Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
alttan vidalımı ayaklıktayken yapmasan daha iyi sök onu mengeneye bağla lastiğini çıkart boru gibi bir şeyle eğ ama motorun üstünde yapma vidalanan yerlere zarar verebilirsin şayet direk demir bir yere bağlıysa motora bağlı değilse ordada olabilir.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
42
Teşekkürler arkadaşlar söylediğiniz yöntemleri deneyeceğim, ben de ikinci el olarak yeni aldım motosikleti, cup'dan sonra buna geçtim alışmak için. Tüm sayfaları okumaya çalışıyorum ama yine buradan sorularım olacak büyük ihtimal :) Selenin bazı döşemelerini beyaz yaptırmak istiyorum mesela acaba o çok pahalı bir şey mi bilginiz var mı
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Teşekkürler arkadaşlar söylediğiniz yöntemleri deneyeceğim, ben de ikinci el olarak yeni aldım motosikleti, cup'dan sonra buna geçtim alışmak için. Tüm sayfaları okumaya çalışıyorum ama yine buradan sorularım olacak büyük ihtimal :) Selenin bazı döşemelerini beyaz yaptırmak istiyorum mesela acaba o çok pahalı bir şey mi bilginiz var mı

Madem yeni öğreniyorsunuz bu linkleri iyice bi inceleyin ben çok faydasını gördüm.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/82147-mondial-125-mh-drift-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-515.html
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/82147-mondial-125-mh-drift-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-516.html
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/82147-mondial-125-mh-drift-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-518.html
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
On amartisorleri nasil yaglariz varmi bilgisi olan yag olaraj ne kullanmaliyiz yada kac binde bi bakmamiz gerekir
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Herkese merabalar motoru alalı iki hafta civarı oluyor şuan 111 km fazla sürmüyorum sadece spora gidip gelmeye felan kullanıyorum fakat bugun bi zinciri yağlıyım wd40 lıyım dedim ön tekerlekten hışşş diye bir ses hep vardı ama bugun biraz itince daha yüksek seste geldi hızlandıkça bu ses dahada arttı bunun nedeni nedir acaba şimdiden teşekkürler
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Herkese merabalar motoru alalı iki hafta civarı oluyor şuan 111 km fazla sürmüyorum sadece spora gidip gelmeye felan kullanıyorum fakat bugun bi zinciri yağlıyım wd40 lıyım dedim ön tekerlekten hışşş diye bir ses hep vardı ama bugun biraz itince daha yüksek seste geldi hızlandıkça bu ses dahada arttı bunun nedeni nedir acaba şimdiden teşekkürler

Yeni aldığınız için o diskten gelen ses bi süre sonra kesilir ama zincir wd 40 lanmaz yağladıktan sonra öylece kalması gerek
 
Katılım
10 Ağu 2015
Mesajlar
1
drift kullanıcısıyım 1700 km oldu.Dişlilerini ne yapsam daha iyi performans alırım ve 1700 km deyken performans egzozu taksam bi sıkıntı olurmu ?
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
drift kullanıcısıyım 1700 km oldu.Dişlilerini ne yapsam daha iyi performans alırım ve 1700 km deyken performans egzozu taksam bi sıkıntı olurmu ?

Direkman 250 cc ye geçsen daha az başın ağrır.İnanmayın şöyle şeylere performans egzozu dediğin nedir abi ya en fazla yakıtın artar ki dişlilerle oynasan az bi fark görebilirsin ama sonuçta 135 cc makinadan ne beklicen ki bu kadar...
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
42
Böyle bir Saçmalık var mı ya, yaşım 22 üzerime alacağım ilk araç 900 lira sigorta çıktı, en ucuzu 515. Anneme veya babama devredicem motosikleti onlara sigorta ucuz çıkar sanırım. Boşu boşuna notere 111 lira zarara girdim ya :(
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
herkese merhabalar yaklaşık 20 dakika önce yola çıktım yağmur yağıyordu ama bişey olmaz düşüncesiyle çıktım yolda bir iki kez arka tekerim ciddi bir şekilde kaydı en sonunda viraja girmeden bi durdum arabalar geçince tam kalktım hızım 10 yada 20 idir arka teker bi sağa kaydı tam topladım gibi olurken bu sefer sola kaydı ve kendimi çoktan yerde kayarken buldum ondan sonra zar zor eve sadece debriyajı bırakıp hafif hafif hızlandırarak döndüm motorun arka freninin basıldığı yer içe çökmüş genel olarak sorularıma geçeyim;
1)lastiklerden dolayı kaydığıma eminim tabi benimde hatam mutlaka vardır hangi lastikleri önerirsiniz
2)arka freni gerçekten bassamda tutmuyor normalde de he ön frenle dururum ama yağmurlu havada bu arka frenin tutmaması gerçekten çok kötü bunun için ne yapabilirim?

(biraz uzun oldu şimdiden teşekkürler)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
herkese merhabalar yaklaşık 20 dakika önce yola çıktım yağmur yağıyordu ama bişey olmaz düşüncesiyle çıktım yolda bir iki kez arka tekerim ciddi bir şekilde kaydı en sonunda viraja girmeden bi durdum arabalar geçince tam kalktım hızım 10 yada 20 idir arka teker bi sağa kaydı tam topladım gibi olurken bu sefer sola kaydı ve kendimi çoktan yerde kayarken buldum ondan sonra zar zor eve sadece debriyajı bırakıp hafif hafif hızlandırarak döndüm motorun arka freninin basıldığı yer içe çökmüş genel olarak sorularıma geçeyim;
1)lastiklerden dolayı kaydığıma eminim tabi benimde hatam mutlaka vardır hangi lastikleri önerirsiniz
2)arka freni gerçekten bassamda tutmuyor normalde de he ön frenle dururum ama yağmurlu havada bu arka frenin tutmaması gerçekten çok kötü bunun için ne yapabilirim?

(biraz uzun oldu şimdiden teşekkürler)


Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın bizim arka balatalar ybr ile uyumlu gidin yamaha servisine ybr balatası alın bana taiwan malı vermişlerdi dedim fren budur hala onu kullanıyorum çok iyi

2. olarak 20 küsür bin km cst leri kullandım karda kışta yağmur sis lastiklerden hiç düşmedim fakat kaydığım oldu lastik olarak

Pırellı duratraction
Mıchelin pilot serisinden
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
ozaman bugun michelin pilot sporty alıyım yarında ybr arka fren balatası alırım ordan servise geçerim allahtan kasksız monsuz eldivensiz binmiyorum dizlğim olmadığından sağ dizimde ufak bi soğulma olmuş okadar en kısa zamanda yeni kask ve dizlik te alıcam.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
ozaman bugun michelin pilot sporty alıyım yarında ybr arka fren balatası alırım ordan servise geçerim allahtan kasksız monsuz eldivensiz binmiyorum dizlğim olmadığından sağ dizimde ufak bi soğulma olmuş okadar en kısa zamanda yeni kask ve dizlik te alıcam.

''ozaman bugun michelin pilot sporty alıyım'' ya ahahha ben şu cümleyi kurabilmek için şubattan beri bekliyorum gerçi kaza yaptım motor pert oldu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst