Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ustaya sordum sasi 700 tl ye mi ne maal olmus..

Arkadaslar gecen gun motoru yan ayakliga aldim aldigin yerdr tumsekti acele isim vardi durur dedim 2 adim attim motor devrildi ve ayna gevsedi daha once takarken alyan in girdigi yer yalama olmustu ne sonebildim ne sikabildim en son care matkapla soktum kirklareli babaeski dolastim ayna civatasi satan yok internettede aratyim malesef sizin bildiginiz bi link filan varmi yada nr yapsak bosuna aynada alasim yok
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
O alyan başlı vida bulunmuyor hiçbir yerde yok sadece ayna ile beraber satılıyor çok araştırdım ben. Benimde aynı şey başıma geldi vida içinde kasılı kaldı spiral ile kesmek zorunda kaldık ama punta kaynak ile dıştan bir vida kaynattım yinede çıkmadı mecbur degistirmek zorunda kaldım sağ maneti komple
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bende fazladan vida vardı kargo ücretini karşılarsanız gönderebilirim, yanlış olmasın ama önce bir kontrol edeyim, pulsara takmak için biri kırılınca bir çift daha almıştım işini görür sanırsam bakmam lazım.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
çok iyi olur kargoyu tabikide karsilarim cok sagol abi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

almpoz isin kotusu buradaki aynalarin ustundende cikmiyor kaza yaptim ayna takimi aldim civatasiz geldi 10 lutu drift aynasi actik bi tane cikmadi en son care vultre aynasi oluyordu
 
Katılım
28 Tem 2015
Mesajlar
8
merhaba abilerim ve kardeşlerim. a2 ehliyetimi yeni aldım ve ilk motosiklet olarak mh drift 125 alacağım. güncel olarak motor fiyatı şuan 3500 tl. ancak bunun bildiğimiz üzere plaka ruhsat sigorta masrafları da var. en yakın tarihte sıfır olarak alan arkadaşlarım ve abilerim fiyat olarak nereye ne kadar verdiğini yazarlarsa sevinirim. sıfır mh drift 125 aldığım zaman bana kaç tl ye mal olacak bunun cevabını merak ediyorum. sadece sigorta ve kaskoyu hesaba katmazsanız sevinirim. birde sıfır mh driftlerde nakliye sırasında yada montaj sırasında herhangi bir sorun çıkartacak parçası var mıdır ? sıfır almaya gittiğim zaman motosikletin nelerine dikkat edilmesi gerekiyor? bunu sorduğum için çoğu insan ne kadar pimpirikli diyecek ama ben yaşadığım şehirdeki mondial satış bayisine açıkcası güvenmiyorum o yüzden bu soruyu soruyorum aklımı kurcalayan bir takım şeylerden dolayı. şimdiden cevaplar için teşekkürler
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
Motoru alırken sağına soluna bir bak bende sıfır aldım 2013 te bayiden gidipte alamadım o sıra ehliyetim yoktu eve arabayla getirdiler sağına soluna bakma şansım olmadı depo sol altında boya dökülmesi vardı birde kablolama işini berbat yapmışlardı onun yüzünden çok uğraştım sonradan izolasyonu nu yaptım bunlara dikkat et derim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
aynasıyla birlikte mi istersin

gAkddb.jpg
[/url][/IMG]

yoksa sadece vidasını mı istersin.

1kY19b.jpg
[/url][/IMG]

yoksa her ikisini de göndermemi istermisin, pulsar motora takarım diye almıştım hatta takmıştım ama debriyaj ve fren kolu daha aşağıda olması gerektiği için çıkarmıştım,bir aynayı kırınca bir takım daha almıştım, kırık aynada duruyor sağlam aynada, nasıl istiyorsan o şekilde göndereyim, özelden mesaj yazarsan akşam üzeri kargoya teslim eder yarın gün içnde teslim edilir sanırsam.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
merhaba abilerim ve kardeşlerim. a2 ehliyetimi yeni aldım ve ilk motosiklet olarak mh drift 125 alacağım. güncel olarak motor fiyatı şuan 3500 tl. ancak bunun bildiğimiz üzere plaka ruhsat sigorta masrafları da var. en yakın tarihte sıfır olarak alan arkadaşlarım ve abilerim fiyat olarak nereye ne kadar verdiğini yazarlarsa sevinirim. sıfır mh drift 125 aldığım zaman bana kaç tl ye mal olacak bunun cevabını merak ediyorum. sadece sigorta ve kaskoyu hesaba katmazsanız sevinirim. birde sıfır mh driftlerde nakliye sırasında yada montaj sırasında herhangi bir sorun çıkartacak parçası var mıdır ? sıfır almaya gittiğim zaman motosikletin nelerine dikkat edilmesi gerekiyor? bunu sorduğum için çoğu insan ne kadar pimpirikli diyecek ama ben yaşadığım şehirdeki mondial satış bayisine açıkcası güvenmiyorum o yüzden bu soruyu soruyorum aklımı kurcalayan bir takım şeylerden dolayı. şimdiden cevaplar için teşekkürler

Pazartesi günü mondial drifti ikizime aldık 3500+400 plaka,ruhsat cıktı 3900e gelmis oldu vidalarını iyice bi elimle yokla bayiden getirdiğimiz gibi bi sağına soluna baktık bugun plakası takılıcak ondan sora vidalarını iyice bi bakıcam sağına soluna
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
Far tasını açmadanda lambayı sökebilirsin o kaboların geçtiği makaron kısım var elastik tam orta kısım o kapak gibi lastiği yerinden çıkar direk ampule ulaşacaksın zaten
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaşlar bu driftin arka amortisör ayarı nasıl yapılıyor? bilen var mı
cevirince boşa dönüyor muş gibi geldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst