Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
20
Rodaj dönemi için önerilerinizi alabilirisiniz
Bide bazıları ordada tek kişi kullan falan diyo siz ne dusunuyosunuz
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
Oğlumun bıcı bıcısını yaptırdım baktım parıl parıl parlıyo fotoğraf çekmeden duramadım buyrun fotoğrafları :)))





















 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
3
Aekadaşlar size başıma gelen bişey anlatacağım. 5 ay önce aldığım 2015 model driftim dün bayır aşağı 125 km hızla giderken piston patlattı. Silindir sübap herşeyi yedi. Bakımlarını zamanında yaptırmıştım. Driftinize fazla güvenmeyin ve en ufak seste ustanıza gösterin. Yoksa üzülürsünüz.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Aekadaşlar size başıma gelen bişey anlatacağım. 5 ay önce aldığım 2015 model driftim dün bayır aşağı 125 km hızla giderken piston patlattı. Silindir sübap herşeyi yedi. Bakımlarını zamanında yaptırmıştım. Driftinize fazla güvenmeyin ve en ufak seste ustanıza gösterin. Yoksa üzülürsünüz.
Daha alalı 5 ay olmuş rodaj hakkında pek bilgin yok galiba ?
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Aekadaşlar size başıma gelen bişey anlatacağım. 5 ay önce aldığım 2015 model driftim dün bayır aşağı 125 km hızla giderken piston patlattı. Silindir sübap herşeyi yedi. Bakımlarını zamanında yaptırmıştım. Driftinize fazla güvenmeyin ve en ufak seste ustanıza gösterin. Yoksa üzülürsünüz.

Bence alakası yok benimde 2015 model rodajını sağlam yaptım motor 130 a çıktım hiçte bi sorun olmadı zaten hergün en az bi kere 110-120 dayarım ibreyi sonra sakin kullanım.Hatta 130 giderken arkamdan hyosung 250 comet geliyodu o dedi benim ibre 130 gördü diye yaklaşık 5-10 dk gittim o hızda
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
20
Drift lerin 2015 modellerinde bazı sorunlar olduğu doğrumu acaba 0 alicam içime kurt düştü
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
Arkadaşlar bu kullanım kitağçığında istediğim bilgiyi bulamadım bu forumdan eskiden konuşulmuştu diye de hatırlıyorum ama biraz karıştırdım sayfaları bulamadım bizim ön farla ilgili bilgi verebilirmisiniz h4 mü kaç watt h4 ise şu ampülü takmam farın normal aydınlatması gereken yeri yeterince aydınlatırmı şimdiden teşekkürler :)

http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/philips-h4-ampul-crysal-vision-halojen-ampul-173929365?gclid=CIO8m5muwscCFWYOwwodJoULng&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
linkteki ürün h4 55 wat pek sorun çıkaracağını zannetmiyorum o zaman yardımınız için teşekkür ederim :)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
para yavas yavas tamamlanıyo az bisey 300-500 tl eksik var oda önumuzdeki maaşla tamamlanır. simdi isin en zor kısmı yaklasıyo arkadaslar 2.el bi drift bulmam lazım :) heyecan gittikce artıyor :cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
herkese merhabalar geçen hafta lastklerimi michelin pilot street lerle değiştirdim bugun lastik basıncını kontrol amaçlı gittim hallettim felan derken motorda gidonun sol kısmının gevşediğini ve şangır şungur oynadığını gördüm onu vidalar sıkılarak hallettim fakat ikinci sorun ise arka fren arka freni ne kadar basarsam basıyım kitlemiyor ve en ufak bir yavaşlatma yapmıyor 100 km deyken yamaha ybr balatasıyla değiştirmiştim ama yine aynı duruma geldi tutmuyor bunun için ve vidalar için neyapabilirim şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arka fren vidasını biraz sıkıştırın, 515. sayfaya bakın orda birçok resimli paylaşımım var size yardımcı olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst