en büyük korkum birincisi 2.el alırken kazıklanmak (piyasa çakal dolu iki defa araba aldığımızdan gözümle gördüm) ikincisi acemiyken kaza yapmak çünkü ne kadar kendime güvenip yavaş ve dikkatli kullanıcam desemde istanbulda kazanın nerden geleceği belli olmuyor( araba kullandığım için biliyorum)
2.el alırken aceleci olmamak gerekiyor.Mümkünse yanınızda motordan iyi anlayan birisi yada tanıdığınız güvendiğiniz ustanız olsun