Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
en büyük korkum birincisi 2.el alırken kazıklanmak (piyasa çakal dolu iki defa araba aldığımızdan gözümle gördüm) ikincisi acemiyken kaza yapmak çünkü ne kadar kendime güvenip yavaş ve dikkatli kullanıcam desemde istanbulda kazanın nerden geleceği belli olmuyor( araba kullandığım için biliyorum)

2.el alırken aceleci olmamak gerekiyor.Mümkünse yanınızda motordan iyi anlayan birisi yada tanıdığınız güvendiğiniz ustanız olsun
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
2.el alırken aceleci olmamak gerekiyor.Mümkünse yanınızda motordan iyi anlayan birisi yada tanıdığınız güvendiğiniz ustanız olsun

Orası öyle tabi tanıdık bi abi varda adam işini gücünü bırakıp her motor bakmamda benle gelmez bendede biraz heyecan var hemen almak istiyorum motoru
ARKADAŞLAR BİLDİĞİNİZ DRİFT SATAN Bİ BAYİ VS. VARMI
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
Arkadaşlar motorumu satıyorum şehir dışında üniversite tutturduğum için ailem götürmeme karşı çıktı. Alacak olan arkadaşa Hayırlı uğurlu olsun şimdiden...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-neredeyse-hic-kullanilmadi-226309083/detay
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
Bu konuya eskisi gibi fotoğraf atan yok bugün motoru yıkadım bi kaç fotoğraf atıyım :cherry:
Pon2n7.jpg
[/url][/IMG]
6krp93.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
arkadaşlar sayfa biraz durgunlaştı sanki böyle güzel bir motorun sahipleri bişeyler yazsn :D
maaşı almama 3 hafta kaldı 1 aya kalmaz drift sahibi olurum inş :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün plaka çıkartmaya gittim ek-1 muhabbeti kaldırılmış galiba direk gittim aldılar belgeleri. Sigortada sıkıntı çıktı onu bekliyorum. Bu arada denizli'deyim ve şimdilik sadece 178 lira tırı vırı parası aldılar. Bir de faturalı motosikletiniz ile 3 ay plakasız gezebiliyormussunuz. Merkezdeki polis öyle dedi.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar konuyu neredeyse bütün sayfalarını okudum bir sorum var :
driftin arka kısmını (artçının oturduğu yeri) biraz daha yükseltemiyomuyuz ? motorun tasarımını çok begendim ama arka kısmı hafif yükseltsek daha hoş durur diye düşünüyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fikrim yok ama daha önce benzer bişi sorulduğunda yüksek süspansiyon tak demişlerdi. Kullanışlı olur mu bilmem.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
arkadaşlar anadolu yakasında 2000 tl civarında temiz drift arıyorum satan veya tanıdığınız olursa bana ulaşın lütfen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar anadolu yakasında 2000 tl civarında temiz drift arıyorum satan veya tanıdığınız olursa bana ulaşın lütfen

o paraya anca plakasız falan bulursun. O da zor da bi ihtimal hani :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
113
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne demek plakasýz arkadaþým en temizi bile 2500 ,motorun zaten sýfýrý 3200 :king:
ayrı dünyada yaşıyoruz galiba yaz başında zam kondurdular ona :) 3500kusura satiyorlar. 2500 liraya en temizinden bi drift gosterir misin :)
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
ayrı dünyada yaşıyoruz galiba yaz başında zam kondurdular ona :) 3500kusura satiyorlar. 2500 liraya en temizinden bi drift gosterir misin :)

kampanyayla felan 3200 bulunuyor ama hadi 3500 olsun ...sıfırı 3500 olan (heleki çin malıysa) bir motorun 2.eli en fazla kaç olabilir , kontağı çevirdiğin anda 3000 e düşüyor zaten değeri :)
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Arkadaşlar sizce 2015 model 6000 km de drift ne kadar eder.Motora çok iyi baktım yani 5000 e kadar her 1000 km de motul ile yağ değişti zaten en korktuğum rodaj olayını çok dikkatli yaptım.6000 de shell yağı koydum ngk buji var üstünde.Bi fikirlerinizi alayım?

Ha bide 2 haftada bir yaptığım zincir dişli temizleme-yağlamalarını saymıyorum bile.Bunlar rutin bakımlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-plus-plus-plusmondial-125-mh-drift-plus-indirimde-plusbalci-motor-plus-plus-plus-215721979/detay şansa bak :D sıfır 3000 lira 2015 model
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
bukadarini beklemiyodum 3000 e çok iyi ya :) 2.el fiyatları 1500 e düser artık :farao::queen:
bi ay daha bekleyip bidaki maasla sıfır almak vardı ama heyecan var hemen almak istiyorum daha kullanmayı öğrenicem( 2.el de bi sorun çıkarsa bu fiyata sıfır almadım diye kafayı yerim)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Subabla ilgili bisey sorucam rolantide subab sesi yapiyo ama normal giderken o sesi yapmiyo acaba bujiyle alakali bisey olabilirmi
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
1
Motosiklet ehliyeti almak için ailemi ikna ettim ve araştırmaya başladım 125 mh drift motosiklet almayı kafaya koydum yeni başlayan biri için nasıldır ne dersiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst