Sen kask takmıyormusun dostum ? Basit bi kazada bile suratının yarısını asfaltta bırakmak hoş değil.Akşam gezmeye Tekirdağ'a gittik ailece sahilde geziyoruz neyse öyle bindik eve geldik. Annem diyo senin yüzünden gelen geçen motosikletlere bakıyorum ben deAnneminde kanına girdim valla bide diyo şu sesi güzel çıkanlar çok güzel gidiyo adam kaskı takmış giyinmiş kuğu gibi gidiyo
(Honda 600RR) Bu gidişle driftten 600e geçicez
![]()
Motorlarda sıkıntı yok çin malı diye fiyatı düşürüyor alıcılar. 2000 lira altına da var sorunsuz Mondial'ler. 1 ay içinde tecrübe edebilirsiniz tabi ufak ufak denemelerle. Vites olayını kavramanız 2 gün sürmez vitesli araba sürmeyi biliyorsanız. Lastikler CST markaysa ıslak yollarda dikkat edin yavaş sürün, özellikle dönüş yaparken çok kayar.Arkadaşlar herkese merhaba, yardımlarınıza çok ihtiyacım var
nerden başlasam bilmiyorum aklımda çok soru var cbf mi ybr mi derken fiyat ve görüntüden dolayı 2.el bir drift almaya karar verdim
öncelikle motordan nerdeyse hiç anlamıyorum öğretecek kimsede yok 2-3 hafta içinde motoru alıcam inş..
kendim her akşam deneyerek 1 ay içinde trafiğe çıkacak kadar tecrübe edebilirmiyim ? trafik dediğimde 5 km mesafedeki işyerine hiç acele etmeden gideceğim..
ayrıca bu driftlerin 2.eli biraz ucuz geldi bana ve sahibinden.com da 10 ilanda 9 u daha yeni motorlar(10.000 km altında) fiyatlarıda 2400 civarı ,neden alanlar hiç kullanmadan satıyor sıkıntılı bir motormu
şimdilik bu sorularıma yardım ederseniz çok sevinirim
yaş.23 ümraniyede oturuyorum boy.1.80 kilo.74
Motorlarda sıkıntı yok çin malı diye fiyatı düşürüyor alıcılar. 2000 lira altına da var sorunsuz Mondial'ler. 1 ay içinde tecrübe edebilirsiniz tabi ufak ufak denemelerle. Vites olayını kavramanız 2 gün sürmez vitesli araba sürmeyi biliyorsanız. Lastikler CST markaysa ıslak yollarda dikkat edin yavaş sürün, özellikle dönüş yaparken çok kayar.
Sen kask takmıyormusun dostum ? Basit bi kazada bile suratının yarısını asfaltta bırakmak hoş değil.
Annen kask takan 600'lü motoru olanlara özenmiş benim çocuğum da kask taksın diye düşündü şeklinde bir çıkarımda bulundum. O zaman da kask takmadığını düşündüm, kask takıyorsan sorun yokBu cümleden benim kask takmadığımı nasıl çıkardıysan bravo.
kaliteli bi lastik çift olarak ne kadar tutar illakı değiştirmem gerekirmi ortalama 50 yerine göre 70-80 ile giderim viraj ve kavşaklarda çok yavaşlar ağır giderim
michelin pilot street ben sorduğumda 280 lira civarı fiyat çekmişlerdi.20 ile gitsende o orjinal lastiklere yola çıkılmaz en azından acemi olduğunu varsayarsak.
biraz pahalıymıs motoru aldıktan sonraki ilk maaş ile kask yelek almayı düşünüyordum lastikleri artık bi sonraki ay değiştiririm
birde 6 ay sonra askere gidicem bu süre içinde uzun yola çıkacak kadar tecrube olur sanırım. 2.el 15-20 bin km yapmış bir drift uzak biryere dayanırmı yani askere giderken yanımda götürsem sıkıntı olurmu
Herkese S.A Allah kismet ederse bir hafta icinde 2015. 0 drift alicam motorun hemen değismesi gereken bir parçasi yada sonradan kronik olarak bozulan parçasi varmi