- Katılım
- 29 Nis 2012
- Mesajlar
- 267
valla kimse alınmasın ama fotodaki hali çok iğrenç. modifiyeye gerek yok olsa olsa xenon far abartı olmayan bir egzoz ve lastik değişimi hoş olabilir apaçiliğe gerek yok
arkadaşım egzozun delik deil..o deligi bilerek bırakıyolar..
tam susturucu ile borunun birleştigi yerde sanırım bu delik..
egzoza su grierse o delikten suyuı tahliye etmesi için bırakılmış bi deliktir o..
ve bütün driftlerde vardır..
depoyu fullediyseniz ilk 100-150 km de hala ful gösterir sonradan düşmeye başlar..
iğrenç ötesi bi motor olmuş benim kendi fikrimce heleki koltuk döşemesi one abi ya öyle :cherry: tra**ti moturu gibi aynı
bu arada imzan güzel olmuş :cherry:
Kısa far açık uyarısı ne için gerekiyo ? çoğu arabada bile yoktur sadece uzun açık uyarısı vardır. O değil de bu motorda selektör düğmesi yok asıl önemli olan.Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?
Birde benim motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese attığım zaman debriyaja ne kadar iyi basarsam basayim motor kendini ileriye doğru atıyor. Servise götürdüğümde daha sıfır motor dişlilerin alışması için öyle yapıyor dedi ama yinede içimde bir kuşku kaldı.Özellikle sıfır motor alanlara soruyorum. Sizdede böyle yapıyormuydu? Motor soğukken sabahları çalıştırdığınızda vitesi 1e takarken motorda hafif bir yalpalama, kendini ileri atma oluyor mu? Bu normalmi?
Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?
Birde benim motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese attığım zaman debriyaja ne kadar iyi basarsam basayim motor kendini ileriye doğru atıyor. Servise götürdüğümde daha sıfır motor dişlilerin alışması için öyle yapıyor dedi ama yinede içimde bir kuşku kaldı.Özellikle sıfır motor alanlara soruyorum. Sizdede böyle yapıyormuydu? Motor soğukken sabahları çalıştırdığınızda vitesi 1e takarken motorda hafif bir yalpalama, kendini ileri atma oluyor mu? Bu normalmi?
benim driftede aynı sorun var ilk çalıştırmada 1.vitese atınca tak ediyoraynen bengü arkadaşın dediği gibi yapınca sorun olmuyor.
bu arada benim motor 3 en 2. ye inincede biraz takyapıyor vites
Yanlış yerde mi paylaşım yaptın acaba buraya nerden geldik anlamadım. Yinede teşekkürler paylaşım için.![]()
yoo, hangi topic te oldugumu biliyorum, sadece guzel bi sey buldugumu dusundum, o yuzden paylasmak istedim.
Kamerayı elden satan biryer varmı? Şu aralar ebay'e takmış durumdayım. Alışverişin nasıl yapıldığını detayları felan çözmeye çalışıyorum. Anahtarlık şeklindeki casus kameraya baktım ama bunun kamerası çokta iyi değil. Farklı bir model bulmuştum ebay'dan 8 küsür dolara onun özellikleri bununkisinden biraz daha iyiydi sanki.