Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
valla kimse alınmasın ama fotodaki hali çok iğrenç. modifiyeye gerek yok olsa olsa xenon far abartı olmayan bir egzoz ve lastik değişimi hoş olabilir apaçiliğe gerek yok
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
arkadaşım egzozun delik deil..o deligi bilerek bırakıyolar..
tam susturucu ile borunun birleştigi yerde sanırım bu delik..
egzoza su grierse o delikten suyuı tahliye etmesi için bırakılmış bi deliktir o..
ve bütün driftlerde vardır..
depoyu fullediyseniz ilk 100-150 km de hala ful gösterir sonradan düşmeye başlar..

Cevatp için teşekkürler. Bugün servise gittiğimde öğrendim durumu. Keşke daha önceden haberim olsaydı. Haftasonu gitmeyi planlıyordum ama bugün motoru kısa mesafeli biryere gittiğimde durdurduğumda elimi egzozun altına sürttüğümde yani o deliğe, oradan sıvı akmaya başladı benzin sandım iyice tepem attı. Benzin döküp yakacaktım motoru :D Sonra bi sinirle gittim servise dedim bune böyle. Sonra durumu izah ettiler orada. Haftasonunu bekleseydim servise gitmeme gerek kalmıyacaktı :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
arkadaşlar bende 13 gün sonra motorumu ilk deva yola çıkarttım akü bitmek üzereymiş :) korna calmiyordu yola caktigimda
sonra akü sarz oldu ki 5 km sonra çaldı düzgün şekilde ama akşam da far anahtarinda problem çıktı paslanmis olabilir mi kısa normal yanıyor ama uzuna gecirinca tik yok . Uzun ve kısa arasına getirince yanıyor uzunda ama kisaya alinca 2,3 saniye sonra kısa devreye giriyor. sizce bu paslanma olabilir mi yoksa akü biraz daha mi sarz olmalı... Bu arada benzini koyarken full doldurmayin 50 liralık alin bittiginde en fazla hem yakıt kalitesi çabuk çabuk yakıt tukenecegi için iyi olur hemde samandra deponun üstüne vurup arıza çıkarmaz.
NOT: Tecrübeli ümit_zc_150 nickli uyemizin fikridir.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
zaten ümit drifti kullanmadı içti resmen kardeşim :)
adam motorun morali bozulduğun da bile anlıyodu beee :)
ayrıca motoru uzun süre kullanmayacaksanız akü kutup başlarını çıkartın. elinize yapışmaz 5 dakikalık olay...
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?

Birde benim motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese attığım zaman debriyaja ne kadar iyi basarsam basayim motor kendini ileriye doğru atıyor. Servise götürdüğümde daha sıfır motor dişlilerin alışması için öyle yapıyor dedi ama yinede içimde bir kuşku kaldı.Özellikle sıfır motor alanlara soruyorum. Sizdede böyle yapıyormuydu? Motor soğukken sabahları çalıştırdığınızda vitesi 1e takarken motorda hafif bir yalpalama, kendini ileri atma oluyor mu? Bu normalmi?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?

Birde benim motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese attığım zaman debriyaja ne kadar iyi basarsam basayim motor kendini ileriye doğru atıyor. Servise götürdüğümde daha sıfır motor dişlilerin alışması için öyle yapıyor dedi ama yinede içimde bir kuşku kaldı.Özellikle sıfır motor alanlara soruyorum. Sizdede böyle yapıyormuydu? Motor soğukken sabahları çalıştırdığınızda vitesi 1e takarken motorda hafif bir yalpalama, kendini ileri atma oluyor mu? Bu normalmi?
Kısa far açık uyarısı ne için gerekiyo ? çoğu arabada bile yoktur sadece uzun açık uyarısı vardır. O değil de bu motorda selektör düğmesi yok asıl önemli olan.

Soğuk motorun 1'e takınca atlama yapması normal, şunları yapmazsan. Motoru çalıştırdıktan sonra ısıtmak için gaz verirken debriyajı sıkıp sıkıp bırak defalarca sonra motoru ayağınla hafifçe ileri itelerken bire tak hem motorun atlaması takk diye ses çıkarması azalır hem motorun için iyi bişey yaparsın, soğuk çalıştırmalarda motor yağı debriyajdan süzülüyor debriyaj yapışıp kalıyor bunun önlemini almazsan debriyaja ve dişlilere zarar veriyosun bire takıp motoru takk diye ileri teptirdiğinde.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Kısa far açık uyarısı varmı diye merak ettim sadece. Varda benimkisimi yanmıyor acaba diye aklıma takılmıştı.

Motoru çalıştırdığımda yaklaşık 1-2 dakika ısınmasını bekler öyle yola çıkarım ama ısıtırken gaz vermem. Normal rolantide ısınmasını bekliyordum. Isınırken debriyaja basmıyordum. Birdahaki sefere bunuda denerim. 1. vitese geçerken attığı için bende dediğiniz gibi motoru hafif ittirip öyle vitese geçiriyordum. Ama azda olsa yinede hafiften bir yalpalama yapıyordu. Bu sorunmu yoksa geneld herkezde varmı bu 1. vites olayı diye merak ettim. Cevap için teşekkürler.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
benim driftede aynı sorun var ilk çalıştırmada 1.vitese atınca tak ediyor :) aynen bengü arkadaşın dediği gibi yapınca sorun olmuyor.
bu arada benim motor 3 en 2. ye inincede biraz tak :) yapıyor vites
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?

Birde benim motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese attığım zaman debriyaja ne kadar iyi basarsam basayim motor kendini ileriye doğru atıyor. Servise götürdüğümde daha sıfır motor dişlilerin alışması için öyle yapıyor dedi ama yinede içimde bir kuşku kaldı.Özellikle sıfır motor alanlara soruyorum. Sizdede böyle yapıyormuydu? Motor soğukken sabahları çalıştırdığınızda vitesi 1e takarken motorda hafif bir yalpalama, kendini ileri atma oluyor mu? Bu normalmi?

Kısa için uyarı ikaz lambasi yok sadece uzunda var. ayrıca sogukken benim motorda ileri atıyor kendini aldigimdan bu yana ama sorun yaşamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

benim driftede aynı sorun var ilk çalıştırmada 1.vitese atınca tak ediyor :) aynen bengü arkadaşın dediği gibi yapınca sorun olmuyor.
bu arada benim motor 3 en 2. ye inincede biraz tak :) yapıyor vites

Ara gazi verip devrinde dusmesini beklerseniz o kadar ses yapmaz
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Ayrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a monte edip super bi helmet cam yapabilirsiniz.

visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.

hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.

hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.

28975621__22781_zoom.jpg


eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.

biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.

hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.

baska bir ornek video da burda

birisi kaskin icine koymus, bu videoda




burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Yanlış yerde mi paylaşım yaptın acaba buraya nerden geldik anlamadım. Yinede teşekkürler paylaşım için. :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
yoo, hangi topic te oldugumu biliyorum, sadece guzel bi sey buldugumu dusundum, o yuzden paylasmak istedim.

Kamerayı elden satan biryer varmı? Şu aralar ebay'e takmış durumdayım. Alışverişin nasıl yapıldığını detayları felan çözmeye çalışıyorum. Anahtarlık şeklindeki casus kameraya baktım ama bunun kamerası çokta iyi değil. Farklı bir model bulmuştum ebay'dan 8 küsür dolara onun özellikleri bununkisinden biraz daha iyiydi sanki.
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
76
Kamerayı elden satan biryer varmı? Şu aralar ebay'e takmış durumdayım. Alışverişin nasıl yapıldığını detayları felan çözmeye çalışıyorum. Anahtarlık şeklindeki casus kameraya baktım ama bunun kamerası çokta iyi değil. Farklı bir model bulmuştum ebay'dan 8 küsür dolara onun özellikleri bununkisinden biraz daha iyiydi sanki.

Selam arkadaşlar,
Kamera isteyen var ise Tchibo 'da var. Fiyatı 290TL. Evet ucuz değil ama GoPro ile kıyaslarsan iyi. Hem bağlantı aparatları var hem de HD video çekiyo. İlgilenenlere duyrulur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst