Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mengü driftte 6 balata var diye biliom honda 5
6 balatadan dolayımı acabaa
Şimdi mondial yedek parça sitesine baktım sizin motora 5 yıldız 6 balata debriyaj takmışlar bununla standart cg125'lere göre kavrama daha iyi olur sert kalkışlarda ama motor soğukken bire takınca öne atlamasıyla hiç ama hiç ilgisi olmadığı kesin.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Şimdi mondial yedek parça sitesine baktım sizin motora 5 yıldız 6 balata debriyaj takmışlar bununla standart cg125'lere göre kavrama daha iyi olur sert kalkışlarda ama motor soğukken bire takınca öne atlamasıyla hiç ama hiç ilgisi olmadığı kesin.
Peki niçin yapıyor sence bu öne atlamayı senin şahsi görüşün nedir ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
pek ala ince yağ kullansak misal 0/30 veya 5/40 gibi o zaman bu sorun çözülürmü sizce ?
Sorun değil bu ya, ince yağ da koyma motor ısınınca fazla ince gelir. Cg'lerin debriyajının komplesi 30 lira sadece balataları alsan 10 lira. Kafanı yormaya değecek paralar değil. Motorda kırılan dökülen bişey olmaz, çok rahatsız oluyorsan motoru azıcık ileri itelerken bire tak o tepmeyi yapmaz.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
kanuni windy deki vites geçşlerini görseniz,okadar yumuşakki vites pedalına dokununca daha anlamadan geçiyor
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
arkadaslar motor 500km oldu bakıam goturcem yarın ancak soyle bısey var ılk once sızle paqylasmak ıstedım. oncelerı motordan daha ınce bı ses cıkarken ne bıleyım daha az gurultulu ( tam oalrak bı tabirinı bulamadım ) sımdı daha tok ve daha motorumsu bı ses gelıyo bu ıyı bı ısaretmı motor acıldı ondan mı yapıyo fıkrı olan varmı ?
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
103
Okan kardeş bu kadar pinpirikli olmayın motorun hep aynı 0 gibi kalmasını bekleyemeyiz değil mi ? elbette değişikler olucak bunun bir zararı

olacagını sanmıyorum.Subap ayarı desem daha 500 kmlik motora subap ayarıda ne imiş
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
hayır sankı daha ıyı oldu sımdı sesı tam bı motor gıbı cıkyıo ılk aldıgımda daha cılız bı ses vardı
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Okan kardeş bu kadar pinpirikli olmayın motorun hep aynı 0 gibi kalmasını bekleyemeyiz değil mi ? elbette değişikler olucak bunun bir zararı

olacagını sanmıyorum.Subap ayarı desem daha 500 kmlik motora subap ayarıda ne imiş

Bende 500 km ye yaklaştım. Evet seste sanki biraz kalınlaşma oldu. Bunu özellikle yokuş aşağı inerken gaza basmadığımda daha belirgin birşekilde anlıyorum. Önceden inerken birazdaha cılız bir ses çıkardı. Şimdi hakiki motor sesi çıkıyor egzozdan. Motor vitesteyken gaz vermediğinde senin dediğin olay daha iyi anlaşılıyor.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Subablar alıştıkça motor sesi toklaşır. Subablar alışmadan motoru fazla bağırtarak sürerseniz o motordan bi daha hayır gelmez.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
.
.
.
ve iste bu haftanin secilmis modifiye resmi
.
.
.
b4cqk.jpg
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
arkadaşlar merhaba bi sorunmudur değilmidir bilmiyorum ama motor 110 civarına çıktığında tekkişi yolda tutmak çok zorlaşıyor daha önce ybr 125 kullanıyordum onda böyle bişey yaşamamıştım acaba motorda değişiklik yaparak bundan kurtulabilirmiyim yada ne gibi bişey yaparsak en aza indiririz. NOT: İki kişi gayet güzel gidiyor.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Kırmızı beyaz güzel olmuş hoşuma gitti.
"Güzel motor çok beğeniyorum. bastım mı gaza gidiyor. Bu paraya alınabilecek en iyi motorlardan birisi" :p
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar merhaba bi sorunmudur değilmidir bilmiyorum ama motor 110 civarına çıktığında tekkişi yolda tutmak çok zorlaşıyor daha önce ybr 125 kullanıyordum onda böyle bişey yaşamamıştım acaba motorda değişiklik yaparak bundan kurtulabilirmiyim yada ne gibi bişey yaparsak en aza indiririz. NOT: İki kişi gayet güzel gidiyor.
bende geçenlerde meraktan bastım acep kaç yapar bu diye 120 ulaştı ve gayet güzel titreme sallama savurma hiç bişey yoktu senin dediğin sorun olmadı sorunu biraz daha açarmısın yani titrememi çok oluyor tekerlermi sağ sol yapıyor bu arada şase kazalımıydı
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
bende geçenlerde meraktan bastım acep kaç yapar bu diye 120 ulaştı ve gayet güzel titreme sallama savurma hiç bişey yoktu senin dediğin sorun olmadı sorunu biraz daha açarmısın yani titrememi çok oluyor tekerlermi sağ sol yapıyor bu arada şase kazalımıydı

yok motor sıfır çıktı bayiden sadece hız yükselince rüzgardan çok etkileniyor sağa sola kaçıyor gibi yerden kesiliyor gibi oluyo yada bana öyle geliyo orjinal lastikleriyle kullandığım için biraz içimde kayma korkusu olduğundanda olabilir :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
yok motor sıfır çıktı bayiden sadece hız yükselince rüzgardan çok etkileniyor sağa sola kaçıyor gibi yerden kesiliyor gibi oluyo yada bana öyle geliyo orjinal lastikleriyle kullandığım için biraz içimde kayma korkusu olduğundanda olabilir :)
lastik havaların çok basılıdır bi kontrol ettir derim ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst