Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
arkadaşlar drift için pirelli dura traction öneriyorum.
çifti 160 tl sanırım..
10 bin km kullandım ve dişleri daha yarıya inmemişti..
10 bin km de hiç kaymadım diyebilirim.
4 mevsi güzel bi lastikit..
suan cbf te mişheln kullanıyorum aldıgımda üstünde vardı ve yagmurda 2 defa kaydım.allahtan düşmedim.
birdahaki lastigim prelli olacak.

geçmiş olsun ümit abi dikkat et kendine. bende prelli mtv 65 diye dusunuyordum ama abi aklımı karistirdin bak şimdi...
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Arkadaşlar merhaba,
Bu motorla ilgileniyorum ve aklıma takılan birkaç soru var.
300-400km lik uzun yollarda bu motorun önü açık olduğu için rüzgar çok yoracaktır. Tabiki her fabrika çıkışlı commuterde olduğu gibi. Fakat Ybr Cbf Tvs Wolf vs veya herhangi bir motorun siperliği eğik olduğu için siperliğin üzerine uzun Cbf 150 camı eklenerek rüzgar sıkıntısı çözülebiliyor. Peki bu motorda nasıl çözebiliriz bu sorunu ? Siperliğin önü çok dik olduğundan fazla abes gözükür, Şöyle Mcx inki gibi biraz daha eğik olsaydı cam kısmı. Çözüm önerileriniz nelerdir ?
Sele rahatlığı Ybr/Cbf ye kıyasla nasıldır ?

Kısacası aklımdaki tüm sorular uzun yoldaki performansı ile ilgili. Uzun yolda kullanmak için uygun mudur, yoksa uzun yol için benzer bütçeye bunun yerine başka bir motor mu alınmalıdır, yorar mı vs.. Bu motorla uzun yol tecrübesi olanlar ve söyleyecekleri olanlar yardımcı olursa sevinirim.

İyi forumlar.

öndeki camı kısa oldugu için rüzgardan fazla etkilenmez..
ama rüzgar direk size geldigi için siz etkilenirsiniz ..uzun yol olarakta sunu söleyebilirim siz yorulursunuz ama drift yorulmaz..
yazın driftle 500 km gittim edirne istanbul..
bursaya gittim
sakaryaya gittim hiç sorunsuz yani...
selesi kullanıcı için gayet rahat artçı içinde bu sölenilemez.

---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was at 00:08 ----------

geçmiş olsun ümit abi dikkat et kendine. bende prelli mtv 65 diye dusunuyordum ama abi aklımı karistirdin bak şimdi...
okan pirelli dura traction diyorum..
en az 30 bin ömürü var bu lastigin..
65 ler mişhelin gibi çabuk biter..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Cevabınız için teşekkürler. Dediğiniz gibi benim aklımdaki sorun da rüzgarın direk bana gelmesi ve yorması. 80-90 km hızla 2 3 saat boyunca yol alırken o rüzgar adamı sersemletiyor resmen :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
arkadaşlar drift için pirelli dura traction öneriyorum.
çifti 160 tl sanırım..
10 bin km kullandım ve dişleri daha yarıya inmemişti..
10 bin km de hiç kaymadım diyebilirim.
4 mevsi güzel bi lastikit..
suan cbf te mişheln kullanıyorum aldıgımda üstünde vardı ve yagmurda 2 defa kaydım.allahtan düşmedim.
birdahaki lastigim prelli olacak.

scooterda 12 bin km kullandım, ybrde de 2 bini geçti. motoru yatırıyorum yatırıyorum kaymıyor, yatırmaya o kadar çalışmadığım halde yanağa 1 cm kala yol çizgisi bitiyor. buzda bile az kayıyor... nasıl iş anlamadım? mazota falan mı denk geldin acaba?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
scooterda 12 bin km kullandım, ybrde de 2 bini geçti. motoru yatırıyorum yatırıyorum kaymıyor, yatırmaya o kadar çalışmadığım halde yanağa 1 cm kala yol çizgisi bitiyor. buzda bile az kayıyor... nasıl iş anlamadım? mazota falan mı denk geldin acaba?
emre biliyosun aynı scooterler vardı bizde senin tavsiyenle scotere takmıstim mishelinleri..ve çok memnundum gerçekten..
ama suan cbf deki iki sefer bi kere ön bikerede vides degiştigimde arka tekerin kaydıgını yaşadım..
ve şuan biraz korku va gerçekten..
lastikler bir yıl olmuş taktıralı ama anca 1000 km falan yapılmamış bile yattıgından dolayımı böle anlamadım ..
 
Katılım
13 Nis 2011
Mesajlar
8
arkadaşlar mondial 125 drift kaç beygir acaba.

---------- Post added at 09:08 ---------- Previous post was at 09:05 ----------

benim motorumda arka ve ön tekerlerinde PİRELLİ MT 65 LASTIK TAKILI dört mevsim nasıl çifti 150 tl
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
9.5 kw bu sayıyı 1.36 ile çarparsan hp cinsnden yani beygirini bulursun oda 12.92 ediyo sen 13 de.. :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar ben depoyu bu ayın 5 inde doldurdum ortalama 70 tl gibi bişey tuttu 250 km yol yaptım şehir içi ve ibre kırmızıya dayandı sizce normalmi sizde nasıl oluyor bu motorun tahmininizce ne kadar daha gideri var


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Arkadaşlar bugün bireş dikkatimi çekti moralim bozuldu.. Benim motorun egzoz delik.. Motor daha 150 km de. Bugün motoru çalıştırdım yine hergünkü gibi. Motor çalışır vaziyette orta sehpaha üzerinde duruyor. Normalde motoru çalıştırırım 1-2 dk beklerim kaskımı felan giyer oyalanırım ondan sonra yola çıkarım. Bugün motoru çalıştırıp oyalanırken öyle yerde bir ıslaklık sezdim. Allah allah daha önceden vardır dedim daha önceden vardı heralde. Elimi şöyle bir egzosun oraya doğru gezdireyim dedim biyerden elime duman geldi. Sonra bir baktım egzozun altında ufak boncuklu tabanca mermisi büyüklüğünde yuvarlak bir delik var. Motor daha 150 km de. hiç binmedim gibi birşey. Motoru biryere sürtmem çarpmam gibi birşey sözkonusu bile olamaz zaten. Hemen aradım aldığım yeri. Böyle böyle dedim geleyim dedim servise. Saat 6 buçuk civarıydı. Servis 7 de kapatıyor avcılardan buraya yetişemezsiniz dediler. Yarın gelin isterseniz baksın burada arkadaşlar felan dediler. Bakalım hafta içi erken çıkabilirsem işten gidicem en kötü ihtimalle hafta sonu giderim. Moralim bozuldu.. Sıfır motorda bu nasıl olur ya..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

arkadaşlar ben depoyu bu ayın 5 inde doldurdum ortalama 70 tl gibi bişey tuttu 250 km yol yaptım şehir içi ve ibre kırmızıya dayandı sizce normalmi sizde nasıl oluyor bu motorun tahmininizce ne kadar daha gideri var
[url]http://img812.imageshack.us/img812/4027/imag0125b.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Bende şimdi onu soracaktım. Ben depoyu geçenlerde fulledim. Km sayacını sıfırladım. Sıfırladıktan buyane 110 km yapmışım. Depo hala full gösteriyor. Bu normal mi? Fulledim göstergemi bozuldu acaba. Aklımda soru işaretleri var? Hız olarak 50-60 km hızı, devir olarak 5000 deviri geçmiyorum.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Arkadaşlar bugün bireş dikkatimi çekti moralim bozuldu.. Benim motorun egzoz delik.. Motor daha 150 km de. Bugün motoru çalıştırdım yine hergünkü gibi. Motor çalışır vaziyette orta sehpaha üzerinde duruyor. Normalde motoru çalıştırırım 1-2 dk beklerim kaskımı felan giyer oyalanırım ondan sonra yola çıkarım. Bugün motoru çalıştırıp oyalanırken öyle yerde bir ıslaklık sezdim. Allah allah daha önceden vardır dedim daha önceden vardı heralde. Elimi şöyle bir egzosun oraya doğru gezdireyim dedim biyerden elime duman geldi. Sonra bir baktım egzozun altında ufak boncuklu tabanca mermisi büyüklüğünde yuvarlak bir delik var. Motor daha 150 km de. hiç binmedim gibi birşey. Motoru biryere sürtmem çarpmam gibi birşey sözkonusu bile olamaz zaten. Hemen aradım aldığım yeri. Böyle böyle dedim geleyim dedim servise. Saat 6 buçuk civarıydı. Servis 7 de kapatıyor avcılardan buraya yetişemezsiniz dediler. Yarın gelin isterseniz baksın burada arkadaşlar felan dediler. Bakalım hafta içi erken çıkabilirsem işten gidicem en kötü ihtimalle hafta sonu giderim. Moralim bozuldu.. Sıfır motorda bu nasıl olur ya..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------



Bende şimdi onu soracaktım. Ben depoyu geçenlerde fulledim. Km sayacını sıfırladım. Sıfırladıktan buyane 110 km yapmışım. Depo hala full gösteriyor. Bu normal mi? Fulledim göstergemi bozuldu acaba. Aklımda soru işaretleri var? Hız olarak 50-60 km hızı, devir olarak 5000 deviri geçmiyorum.
sizinki normal 150 km ye kadar ful gösteriyor asıl benimki normalmi
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Ya depo gostergesi bence kronik bi sorun.samandira hepsinde farkli farkli cins cins yerlerde 20tl koyup full gosteren var hic kipirdamayan var
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Arkadaşlar bugün bireş dikkatimi çekti moralim bozuldu.. Benim motorun egzoz delik.. Motor daha 150 km de. Bugün motoru çalıştırdım yine hergünkü gibi. Motor çalışır vaziyette orta sehpaha üzerinde duruyor. Normalde motoru çalıştırırım 1-2 dk beklerim kaskımı felan giyer oyalanırım ondan sonra yola çıkarım. Bugün motoru çalıştırıp oyalanırken öyle yerde bir ıslaklık sezdim. Allah allah daha önceden vardır dedim daha önceden vardı heralde. Elimi şöyle bir egzosun oraya doğru gezdireyim dedim biyerden elime duman geldi. Sonra bir baktım egzozun altında ufak boncuklu tabanca mermisi büyüklüğünde yuvarlak bir delik var. Motor daha 150 km de. hiç binmedim gibi birşey. Motoru biryere sürtmem çarpmam gibi birşey sözkonusu bile olamaz zaten. Hemen aradım aldığım yeri. Böyle böyle dedim geleyim dedim servise. Saat 6 buçuk civarıydı. Servis 7 de kapatıyor avcılardan buraya yetişemezsiniz dediler. Yarın gelin isterseniz baksın burada arkadaşlar felan dediler. Bakalım hafta içi erken çıkabilirsem işten gidicem en kötü ihtimalle hafta sonu giderim. Moralim bozuldu.. Sıfır motorda bu nasıl olur ya..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------



Bende şimdi onu soracaktım. Ben depoyu geçenlerde fulledim. Km sayacını sıfırladım. Sıfırladıktan buyane 110 km yapmışım. Depo hala full gösteriyor. Bu normal mi? Fulledim göstergemi bozuldu acaba. Aklımda soru işaretleri var? Hız olarak 50-60 km hızı, devir olarak 5000 deviri geçmiyorum.
arkadaşım egzozun delik deil..o deligi bilerek bırakıyolar..
tam susturucu ile borunun birleştigi yerde sanırım bu delik..
egzoza su grierse o delikten suyuı tahliye etmesi için bırakılmış bi deliktir o..
ve bütün driftlerde vardır..
depoyu fullediyseniz ilk 100-150 km de hala ful gösterir sonradan düşmeye başlar..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
arkadaşım egzozun delik deil..o deligi bilerek bırakıyolar..
tam susturucu ile borunun birleştigi yerde sanırım bu delik..
egzoza su grierse o delikten suyuı tahliye etmesi için bırakılmış bi deliktir o..
ve bütün driftlerde vardır..
depoyu fullediyseniz ilk 100-150 km de hala ful gösterir sonradan düşmeye başlar..
Aynen, o delik çoğu motorda vardır Cbf Ybr Mcx Cg lerin tümü.. ümit_150_zc nin dediği gibi içeri su girerse veya nemden motoru çalıştırınca su oluşursa egzozun paslanmasını ve çürümesini engellemek amacıyla suyun atılması için yapılmıştır.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Egzozun veya susturucunun ortalarında delik olmaz ama en uçta egzoz çıkışının 2-3 cm altında veya egzozun ucunun alt tarafında delik olabilir o normal. Motor sesi egzoz patlak gibi çıkıyosa egzoz boğaz vidalarını kontrol edin ayrıca egzoz da kaymış olabilir karda motoru devirdim görünürde bişey yoktu ama egzoz patlak gibiydi egzoz boğazı oynamış vidaları sıktım düzeldi.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Egzozun veya susturucunun ortalarında delik olmaz ama en uçta egzoz çıkışının 2-3 cm altında veya egzozun ucunun alt tarafında delik olabilir o normal. Motor sesi egzoz patlak gibi çıkıyosa egzoz boğaz vidalarını kontrol edin ayrıca egzoz da kaymış olabilir karda motoru devirdim görünürde bişey yoktu ama egzoz patlak gibiydi egzoz boğazı oynamış vidaları sıktım düzeldi.
cbf ki egzoz çıkışında..
ama driftlerinki ortada mengü 16
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Motorunu modifiye yapan varmi?

b8dh9.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst