- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Yüksek deviri bilmem. Aralıksız 100km tam gaz gidersen 3.5-4 litre yakar çok rahat. Bende 150'lik MX Grumble var böyle yakıyor sürekli tam gaz uzun yol gidince.yüksek devirlerde kullanmama rağmen 3.2 -3.3 litre yakıyor 4 litre abartı
