Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bir motorsiklet almak istiyorum motorsiklet konusunda tecrübeliyim a2 ehliyetimde mevcut.. bir kaç motor var aklımda aslında japon düşünüyorum ama bazı arkadaşlar ısrarla bu motoru almamı öneriyor 125 cc lik olarak uygun ve mantıklı olduğu söyleniyor aklımda suanda yamaha ybr 125 honda cbr 125r ve bu var honda görüntü olarak hoşuma gitsede fiyat kalite oranı düşük geliyor ve kalkış hızını beğenmedim yamahanın kalkışı daha fazla hoşuma gitti sizler ne düşünüyorsunuz
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Arkadaşlar bir motorsiklet almak istiyorum motorsiklet konusunda tecrübeliyim a2 ehliyetimde mevcut.. bir kaç motor var aklımda aslında japon düşünüyorum ama bazı arkadaşlar ısrarla bu motoru almamı öneriyor 125 cc lik olarak uygun ve mantıklı olduğu söyleniyor aklımda suanda yamaha ybr 125 honda cbr 125r ve bu var honda görüntü olarak hoşuma gitsede fiyat kalite oranı düşük geliyor ve kalkış hızını beğenmedim yamahanın kalkışı daha fazla hoşuma gitti sizler ne düşünüyorsunuz

biri biseyler yapmis, bence baya orjinal duruyor, bunuda aklinda bulundur bence.
79b48.jpg
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
değişen bazı parçalar kullanılacak durumda karşı tarafın sigortası masrafları karşılıyor ve kullanılabilir bulduğum parçalar var ilerde birşey olursa bu parçaları kullanabilirim ve ben o parçalara para verdim çöpe atılmasına ve başka bir motorda kar amıcı güderek servisin satmasına razı değilim.

Servis parçaları veremem dedi mi? eğer böyle birşey söylediyseler neden veremeyeceklerini sorun bence. Dediğim gibi değişen parçaları firmaya ben bu parçaları değiştirdim diyerek göndermiyorsa vermemesi için bir sebep olamaz.
Servis parçaları niye versin ki , sizin mağduriyetiniz giderilmiş , hem müsade edelim ki karşı tarafın experleri çıkan parçayı mutlaka görmek isteyecektir !!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böğle kesinlikle olmazda yapsam daha sade şeyler yaparım ama motorun orjinal tipiyle oynanması bir dereceye kadar bende :) yanı bır kaç küçük güzel yakışan + koymak kafi bu arkadaş resmen motoru baştan yaratmış bu bana göre değil zevkimede hıtap etmiyor modifiyenin fazlası görmemiş gibi geliyor bana.. orjinal tipini buna değişmem kesinlikle hemde okadar para harcayıp
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Böğle kesinlikle olmazda yapsam daha sade şeyler yaparım ama motorun orjinal tipiyle oynanması bir dereceye kadar bende :) yanı bır kaç küçük güzel yakışan + koymak kafi bu arkadaş resmen motoru baştan yaratmış bu bana göre değil zevkimede hıtap etmiyor modifiyenin fazlası görmemiş gibi geliyor bana.. orjinal tipini buna değişmem kesinlikle hemde okadar para harcayıp

o mondial mh 125 is ustunde extra olan ne var biliyormusun :
-on camurluk
-sakal ( yada cene )
-sedefli boya

ben baska bi extra goremedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o mondial mh 125 is ustunde extra olan ne var biliyormusun :
-on camurluk
-sakal ( yada cene )
-sedefli boya

ben baska bi extra goremedim.

boyası aşırı geldi bana göz alıcı çoğu kişinin hoşuna bile gidebilir ama zevk meselesi ben genelde siyah hatta simsiyah modellere bakıyorum motor ne olursa olsun az göze carpam ama daha havalı diğer bir tabirle cool geliyor bana :) yapsam komle carbon kaplama yaparım şahsen motor sizinse kusura bakmayın bilgilerinizde motoru yok yazıyordu o yüzden daha rahat yazdım.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
ben extra olarak cantlara şerit çektim önler acemiliğime denk geldi kavladı gerçi neyse uzaktan çalıştırmalı alarm taktırdım ön sağ sinyalin üstünde belli belirsiz görünüyor ikiside beyazçakar taktırdım koruma demiri ve tank ped var son olarakta ışıklı sibop kapakları :)


Uploaded with ImageShack.us
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2012
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben extra olarak cantlara şerit çektim önler acemiliğime denk geldi kavladı gerçi neyse uzaktan çalıştırmalı alarm taktırdım ön sağ sinyalin üstünde belli belirsiz görünüyor ikiside beyazçakar taktırdım koruma demiri ve tank ped var son olarakta ışıklı sibop kapakları :)
[url]http://img689.imageshack.us/img689/3066/imag0124oo.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
bence diğerinden daha güzel duruyor :) bunları yaparken tek farklı yapcagım demiride sıyah seçerdim.. :)
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
33
metin selam ben 2 aydır kullanıyorum çok memnunum hele karda gitmek mükemmel çok güzel yol tutuyor tavsiye ederim 160 tl ye aldım 2 sini ben 130 kg kadar çıktım titreşim bile yapmıyor bana da bizim firmanın kuryeleri tavsiye etti alırsan kartipi olanları al
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
biri biseyler yapmis, bence baya orjinal duruyor, bunuda aklinda bulundur bence.
http://d1205.hizliresim.com/x/z/79b48.jpg

Motor çok güzel olmuş. Drift in kafa grenajına hastayım zaten.

ben extra olarak cantlara şerit çektim önler acemiliğime denk geldi kavladı gerçi neyse uzaktan çalıştırmalı alarm taktırdım ön sağ sinyalin üstünde belli belirsiz görünüyor ikiside beyazçakar taktırdım koruma demiri ve tank ped var son olarakta ışıklı sibop kapakları :)
[url]http://img689.imageshack.us/img689/3066/imag0124oo.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Şerit geçmeden önce jantları iyice yıkayıp, güzelce kuruladıktan sonra yapıştırırsan ömrünü 2 kat uzatmış olursun.
Birde alarm zamanla aküden yiyor. haberiniz olsun. sürekli motor üstündeysen. sabahtan akşama kadar sorun değil.
Ancak benim gibi evden işe 10 dk - işten eve 10 dk yol yaparsan. Akü kendini besleyemediği için zamanla ömürden gidiyor.
Hemde sabahları marşı bir kere de almıyor. bilginize. ;)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
metin selam ben 2 aydır kullanıyorum çok memnunum hele karda gitmek mükemmel çok güzel yol tutuyor tavsiye ederim 160 tl ye aldım 2 sini ben 130 kg kadar çıktım titreşim bile yapmıyor bana da bizim firmanın kuryeleri tavsiye etti alırsan kartipi olanları al

IRC marka lastiklerden bahsediyoruz değil mi?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Motor çok güzel olmuş. Drift in kafa grenajına hastayım zaten.



Şerit geçmeden önce jantları iyice yıkayıp, güzelce kuruladıktan sonra yapıştırırsan ömrünü 2 kat uzatmış olursun.
Birde alarm zamanla aküden yiyor. haberiniz olsun. sürekli motor üstündeysen. sabahtan akşama kadar sorun değil.
Ancak benim gibi evden işe 10 dk - işten eve 10 dk yol yaparsan. Akü kendini besleyemediği için zamanla ömürden gidiyor.
Hemde sabahları marşı bir kere de almıyor. bilginize. ;)
önerin için saol gün içinde aktif kullanıyorum şu anda sorun yok gibi duruyor
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
arkadaşlar drift için pirelli dura traction öneriyorum.
çifti 160 tl sanırım..
10 bin km kullandım ve dişleri daha yarıya inmemişti..
10 bin km de hiç kaymadım diyebilirim.
4 mevsi güzel bi lastikit..
suan cbf te mişheln kullanıyorum aldıgımda üstünde vardı ve yagmurda 2 defa kaydım.allahtan düşmedim.
birdahaki lastigim prelli olacak.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Arkadaşlar merhaba,
Bu motorla ilgileniyorum ve aklıma takılan birkaç soru var.
300-400km lik uzun yollarda bu motorun önü açık olduğu için rüzgar çok yoracaktır. Tabiki her fabrika çıkışlı commuterde olduğu gibi. Fakat Ybr Cbf Tvs Wolf vs veya herhangi bir motorun siperliği eğik olduğu için siperliğin üzerine uzun Cbf 150 camı eklenerek rüzgar sıkıntısı çözülebiliyor. Peki bu motorda nasıl çözebiliriz bu sorunu ? Siperliğin önü çok dik olduğundan fazla abes gözükür, Şöyle Mcx inki gibi biraz daha eğik olsaydı cam kısmı. Çözüm önerileriniz nelerdir ?
Sele rahatlığı Ybr/Cbf ye kıyasla nasıldır ?

Kısacası aklımdaki tüm sorular uzun yoldaki performansı ile ilgili. Uzun yolda kullanmak için uygun mudur, yoksa uzun yol için benzer bütçeye bunun yerine başka bir motor mu alınmalıdır, yorar mı vs.. Bu motorla uzun yol tecrübesi olanlar ve söyleyecekleri olanlar yardımcı olursa sevinirim.

İyi forumlar.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaşlar drift için pirelli dura traction öneriyorum.
çifti 160 tl sanırım..
10 bin km kullandım ve dişleri daha yarıya inmemişti..
10 bin km de hiç kaymadım diyebilirim.
4 mevsi güzel bi lastikit..
suan cbf te mişheln kullanıyorum aldıgımda üstünde vardı ve yagmurda 2 defa kaydım.allahtan düşmedim.
birdahaki lastigim prelli olacak.
Demiştim michelin dişsiz, kayar diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst