- Katılım
- 28 Ocak 2011
- Mesajlar
- 2,035
Aslında şimdiye kadar çoktan alabilirdim. Ama Adana gibi bir şehrin içinde bu kadar koruma çok komik durur.
Zaten kaskımla bile alay konusuyum. Ben alay mevzusunu pek takmıyorum ama gerçekten komik duracağımı
düşünüyorum. Uzun yol için almayı düşünüyorum, bu seferde yılda birkaç sefer için değmez diyorum.
Sürekli kararsızlık yani![]()
Dün hangi kafayla bu mesajı yazmışım anlayamadım. Koruma komik duruyor diye, insan hayatını riske atar mı?
Hiç yazmamışım varsayın, koruma yoksa yolculuk da yok..!!