- Katılım
- 1 Haz 2013
- Mesajlar
- 79
çekemedim birtürlü hafta tatiline yıkayıp bir çekecem bakımı da yapılsın bu arada komşum bugün siyahını aldı motoru gelince yan yana koyupta çekerim fikirde olur.
komşun kaça almış motoru
çekemedim birtürlü hafta tatiline yıkayıp bir çekecem bakımı da yapılsın bu arada komşum bugün siyahını aldı motoru gelince yan yana koyupta çekerim fikirde olur.
komşun kaça almış motoru
pırınce ile superboy arasında malesef biraz fiyat farkı var artı koruma demiri 30 tl ruhsat 165 tl plaka 15 tl sigorta 82 tl olunca bana normal gibi geldi 100 cc lerin fiyatını çok düşmüyorlar nedense.
alınca takılmış al diyorsun yani iyiii.. o zaman bagajı koruması birde ön cam alayım alırkene.. bunlara sonradan kumandalı marş attırılıyor demi. alırsam garantisi bitince attırırım alarm kumanda vs. ama atılıyor mu ki ???
yani hiç civata falan düşmedimi bendeki şansa bak umarım böyle gitmez yoksa bütün cıvata ve somunlar loctıte olacak.