güven haklı uzun yola çıkacaksan her motorla gidersin ( zamana ve molaların sayısı motor kalitesineve cc ye göre uzarrr )fakat komfor istiyorsan motorun ağır olmalı 80 le giderken superboy hafifliyor hissini veriyor E5 karayolunda sorun olabilir hendeklerden hündeklerden (türkiye yolları tırların ağırlığından asfaltın aldığı şekillerden ) resmen zıplayacak daha hızlı gitsen yoldan atacak seni ama titreşim balansör olmamasına rağmen gerçekten iyi durumda yani fazla yok eski motorlara göre sanırım honda cbf 150 sana göre arkadaşım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
bugün ilk bakımı yapıldı, petrol ofisinin 20w 50 motor yağı koyuldu ,birde beyaz ışık veren mavi kaplamalı halojen ampül taktırdım, subap ayarı yapıldı ses falan kalmadı karburatörüde ayarladı mecburen hava yakıt ayarı toplam ampül dahil 15 tl aldı bilginiz olsun ısındığı zaman belli eder artık biraz ısıtmam lazım akşama denerim bakalım nasıl oldu .