Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
yeni çıktı daha kesin konuşamam ama emin ol şimdilik sağından solundan zırıltı gelmiyor grenajlarda sorun olacağını sanmam üstten depolu yani üçgen bir şasesi var ağırlık merkezi biraz yukarıda cupa göre fakat dizlerinin arasında denge kontrolü yapabilirsin silindiride büyütülürmüş ama ben düşünmüyorum en azından yeni bir silindir isteyene kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

birşey daha var scuter ve cuplarda ön tarafına koyabildiğin damacana çanta falan bazen tüp te koyuyorlar böyle şeyler yapamazsın yani doğasına aykırı kullanamazsın haberin olsun.:cat:
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
70
yeni çıktı daha kesin konuşamam ama emin ol şimdilik sağından solundan zırıltı gelmiyor grenajlarda sorun olacağını sanmam üstten depolu yani üçgen bir şasesi var ağırlık merkezi biraz yukarıda cupa göre fakat dizlerinin arasında denge kontrolü yapabilirsin silindiride büyütülürmüş ama ben düşünmüyorum en azından yeni bir silindir isteyene kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------




birşey daha var scuter ve cuplarda ön tarafına koyabildiğin damacana çanta falan bazen tüp te koyuyorlar böyle şeyler yapamazsın yani doğasına aykırı kullanamazsın haberin olsun.:cat:[/QUO


ozaman ben cup a devam edeğim. zaten kilomdan dolayı bana ancak cup un yakıtı dayanır. yardımın için teşekkür ederim.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
yardımım dokunduysa ne mutlu keşke durumun vultureyi almaya müsait olsa istediğin heryere sorunsuz gidebilirsin ozaman özellikle yayla yoluna katır gibi çıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

zaten havalarda karışık yağacak gibi iyi düşünmüşsün koruyucusuz çıkmana gönlüm razı değildi zaten.iyi eğlenceler.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
dik motor olduğundan kaynaklanıyor ama torku da yüksek emin ol

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

sübab sesine yorum gelmedi 2000 imi beklesem yoksa servise gidince ayarlatayımmı heralde artık azalmaz motor çalıştıkça değilmi motor arızası yaşamamıştım daha önce tecrübem az bu konularda


sadece sesin vereceği sinir bozuklugu zararı var oda asırı titiz olanlarda, yoksa herhangi bir zararı olmaz.cok sıkı sessiz olmasının zararı olabilir, ses yapan subabların zararı olmaz :cat:
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
70
yardımım dokunduysa ne mutlu keşke durumun vultureyi almaya müsait olsa istediğin heryere sorunsuz gidebilirsin ozaman özellikle yayla yoluna katır gibi çıkar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

zaten havalarda karışık yağacak gibi iyi düşünmüşsün koruyucusuz çıkmana gönlüm razı değildi zaten.iyi eğlenceler.


cup motor adana şartlarında iş görüyor. ama başka şehirde olsam ,vulture yi alırdım .
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
79
ESKİ hondacı motorunun resimlerini paylaşsana. mavisini almayı düşünüyorum. rengi açık mavimi koyu mavimi tam anlayamadım.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
güneşli bir günde çekerim birdaha koyarım koruma demiride taktım fikir olur. rengi koyu değil açıkta değil tatlı metalik birşey kalabalık bir motor parkında fark ediliyor.öyle bişey işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

biraz fazla işgüvenliği eğitimi aldığım için ayrıca uluslararası arama kurtarma (akut) sertifikalı, ilk yardım sertifikalı birisi olarak düşünmemek elde değil rs güven, insani yönüm çok ağır basıyor hiç tanımadığım bir insana hayati konularda yardımcı olabilirsem nemutlu bana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

burada hava patlamak üzere acayip geliyor şu anda fişleri çekeceğim herkese iyi geceler.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
560 km oldu gösterge 7100-200 devir arası 90km yi gördüm düz rüzgarsız yolda normal oturuşta.haftaya yağ değişimine götüreceğim.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ilk bakım ücretsiz. Haberiniz olsun. Sadece 15 lira (Castrol) yag ücreti alacaklar.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
koruma demirini serviste taktırmıştım onlarda 15 lira yağ ücreti var demişlerdi castroldan daha iyisi varmı acaba farkını versem. bide ikinci bakımda ne alırlar acaba sibob ayarlanacakmışya garantiden çıkmasın diye servise gideceğim mecburen yoksa kendim değiştirip yapardım :mrgreen:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Benim motosiklet 1815 km'de. 2000 bakımına az kaldı. Maliyeti burdan size yazarım.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
tamam neler yapıyorlar ne sonuçlar alıyorsun bakalım sen benden önce aldığından kılavuzlık yapmak gibi birşey olacak ... bu arada daha kimse motor almadı siteden farkındaysan. biz baş başa kalacağız galiba. bugün komşum inceledi motoru beğendi galiba aldığım yeri taif ettim pazartesi uğrayacak alırsa mahallede iki tane olacak aynı rengi alırsa ikiz gibi gezeriz artık.:pr:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ben aylardır tek başıma yazıyorum. Sizin katılımınızla bu sayfaya geçtim.
Daha önceki paylaşımlarım hep 'prince' sayfasında.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
zaten memleketlerde yakın havadan sudan derken bir şekil veririz buralara ampülü değiştireceğim servise fluorasan ampül gelecekmiş olduğu gibi birşeyleri söküp çıkarmadan takılıyormuş .oda yetmezse farın altına küçük bir led projektör ayarlarım görüntüyü bozmadan.ışığım yetmiyor bana malum yaş gidiyor gözlerde yavaştan ölüyor ah nerde o 18 li yaşlarım düz duvara çıkardım ip destekle tabiki.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ben cub'tan sonra buna bindiğim için farı projektör gibi geldi.
Tabi orjinal ampulü değiştikten sonra eski randımanı vermedi. Yinede iyi.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
çekemedim birtürlü hafta tatiline yıkayıp bir çekecem bakımı da yapılsın bu arada komşum bugün siyahını aldı motoru gelince yan yana koyupta çekerim fikirde olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst