Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Aslında şimdiye kadar çoktan alabilirdim. Ama Adana gibi bir şehrin içinde bu kadar koruma çok komik durur.
Zaten kaskımla bile alay konusuyum. Ben alay mevzusunu pek takmıyorum ama gerçekten komik duracağımı
düşünüyorum. Uzun yol için almayı düşünüyorum, bu seferde yılda birkaç sefer için değmez diyorum.
Sürekli kararsızlık yani :)

Dün hangi kafayla bu mesajı yazmışım anlayamadım. Koruma komik duruyor diye, insan hayatını riske atar mı?
Hiç yazmamışım varsayın, koruma yoksa yolculuk da yok..!!
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
her gencin

Dün hangi kafayla bu mesajı yazmışım anlayamadım. Koruma komik duruyor diye, insan hayatını riske atar mı?
Hiç yazmamışım varsayın, koruma yoksa yolculuk da yok..!!

hergencin başına gelirmiş böyle şeyler sıcak hava ve uykusuzluktandır bence şimdi durduğun hata hemen git al.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
79
atma sen çöpe bana verirsin yedek parça olarak kullanırım :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

allah kaza bela vermesin şimdiden hayırlı olsun kaskını korumanı ihmal etme yola devam senin işini super görür heleki dağ tepede yok tam düzyol canavarı .virajlarda çok yatırma yani hızlı girme yoldaki kumlara falan hızlı dalma gerisini merak etme sen.

ne yapacan kırık parçayı ::cherry: bugün baktım termeye yeni gelmiş superboy. çok beğendim zaten beğeniyordum. resimlerde göründüğünden büyük duruyor. 150 lik kadar var. mavisi gelirse alacağım 1800 e bıraktı adam. tanıdık olunca tabi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

perşembe prince gelmiş 15 tane. cuma bitmiş. dediğim gibi bizim arazi düz yüksek cc li motorlar tutulmaz burda. princeler ekmek su gibi gitmiş. bayii de ucuza veriyor. samsun terme yolunuz düşerse bi uğrayın...
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bende 1830 liraya almıştım. Aldıktan sonra da 420 lira masraf ettim.
Masraf derken; plaka, ruhsat, sigorta, koruma demiri, arka çanta, depo kılıfı, ybr rüzgarlıgı ve ön düzen kilidi.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
kırık parçayı değil hepsini atıyorsun sandım oyüzden bana ver dedim gardaşş 1800 liraysa durduğun hata hemen yazılı imzalı anlaşma yap çabuk git çabuk bedava dan biraz pahalı:mrgreen:.....bir günde 15 tanemi satmış ? bendemi bayilik alsam ne yapsam yavaştan yavaştan köşe oluruz.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
79
la abi millet vergiden kaçıyor. artı prince ve superboy yakışıklı... mavisi yok 1 tane siyah vardı onu inceledik arkadaşla. taş gibi yaa. ayaklarım sığmadı işte birat ufak geldi bana. hemen yanında 125 kt vardı abi o ne yaaa motora bindiğini hissediyorsun. 100 lük olsaydı kt yi alırdım. yatak gibi motor.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
arkadaşlar sizin motorun subabları nezaman ayarlanmıştı ses yapıncamı benim motorun içinden çıt çıt çıt diye çalışırken sanki metal vurma sesi gibi ses geliyor bir aksilik olabilirmi bir iki güne kadar 500 devrilir şu anda 460 tayım ne dersin götüreyimmi şimdiden
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ilk bakımda sadece yag değişiyor. Ayrıca cıvatalar kontrol ediliyor.
2.000 bakımında subap ayarı yapılırsa daha uygun olur. Benim makine 1.800 km civarında daha hiçbir tarafını ellemedim.
Çok incelemeyin bence. Yagına dikkat edin. Çünkü en önemlisi o.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
seninkinden sinir edici ses gelmiyormuydu çıt çıt devir yükselincede çıırrrrrr

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

bizimkiler zincirlimi yoksa millimi sen biliyormusun
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Zincir-mil derken?
Ses geliyor da, yolda kalmadığı sürece problem yok bence :)

---------- Post added at 00:49 ---------- Previous post was at 00:19 ----------

Internetten baktım da, bildiğim kadarıyla zincirli.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
milli yani iyecekli motor sizin ki, egzantirik zincirli değil yani
o ses de subab sesi iteceklerin piyanoyu acması sırasındaki carpma sesi
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
70
Merhabalar bende 2010 model mondial 100 ukh var . Bu motoru satıp mondial 100 mg superboy almak istiyorum . Ama sormak istediğim şu . Superboy benim cup tan fazla yakar mı . Yoksa ikiside aynı mı . Benim için yakıt önemli . Boy 180 kilo da 135 bu şekilde bende ki ukh 5 liralık benzinle 48 km götürdü . Acaba bu değer superboy da düşer mi ?
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
arkadaşım senin motordan fazla yakar yanlış anlamazsan eğer sana uyabileceğini düşündüğüm motor tipi mondial vulture ama oda 150 cc vergili, alırsanda çok rahat edersin keşke deneme şansın olsa fikrin hemen oluşur.
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
70
arkadaşım senin motordan fazla yakar yanlış anlamazsan eğer sana uyabileceğini düşündüğüm motor tipi mondial vulture ama oda 150 cc vergili, alırsanda çok rahat edersin keşke deneme şansın olsa fikrin hemen oluşur.


hımmm . peki benim cup ile superboy un yakıt tüketimi arasında çok fark varmı ?
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Cub'lar 2-2.5 litre civarı yakar. Debriyajlı olanlar ise 2.5-3 litre civarı yakar.
Benim de eski motosikletim 2006 ukh idi. Şu an prince var. Az da olsa cub'a göre daha çok yakıyor.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
dik motor olduğundan kaynaklanıyor ama torku da yüksek emin ol

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

sübab sesine yorum gelmedi 2000 imi beklesem yoksa servise gidince ayarlatayımmı heralde artık azalmaz motor çalıştıkça değilmi motor arızası yaşamamıştım daha önce tecrübem az bu konularda
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bende daha önce subap sesi ile ilgili soru sormuştum. Bana 'motora zararı yok' dediler.
Bence 2000 bakımından önce ayara gerek yok.
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
70
dik motor olduğundan kaynaklanıyor ama torku da yüksek emin ol

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

sübab sesine yorum gelmedi 2000 imi beklesem yoksa servise gidince ayarlatayımmı heralde artık azalmaz motor çalıştıkça değilmi motor arızası yaşamamıştım daha önce tecrübem az bu konularda

peki sağlamlık olarak cup mu daha sağlam yoksa superboy mu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst