- Katılım
- 16 May 2013
- Mesajlar
- 133
yeni çıktı daha kesin konuşamam ama emin ol şimdilik sağından solundan zırıltı gelmiyor grenajlarda sorun olacağını sanmam üstten depolu yani üçgen bir şasesi var ağırlık merkezi biraz yukarıda cupa göre fakat dizlerinin arasında denge kontrolü yapabilirsin silindiride büyütülürmüş ama ben düşünmüyorum en azından yeni bir silindir isteyene kadar
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
birşey daha var scuter ve cuplarda ön tarafına koyabildiğin damacana çanta falan bazen tüp te koyuyorlar böyle şeyler yapamazsın yani doğasına aykırı kullanamazsın haberin olsun.:cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
birşey daha var scuter ve cuplarda ön tarafına koyabildiğin damacana çanta falan bazen tüp te koyuyorlar böyle şeyler yapamazsın yani doğasına aykırı kullanamazsın haberin olsun.:cat: