Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Artık o benzin düşmanlığından eser kalmadı, 250'liklerle başa baş yakıyor mübarek.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
bugun mondıalı aradım sıparıs verıldıkten 10 gun ıcerısınde bız bayılere motorları gonderıyoz dedıler. motoru bayıden sıparıos edelı bugun 20. gun :S bayıye gıttım daha sonra sızın motor 10 gun ıcınde gelcek dedıler ya benı sallıyolar yada çok pişkinler pes dogrusu bıdahada ne sorcam ne gıdıcem bayiye keşke peşinat vermeseydım :S

20 günü geçti bana da lastik yollayacaklar daha
geçen yolladık dediler
gelmesi takmasi derken ooohoooooooo

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:59 ----------

S. A. Siteye yeni katıldım mondial süperboy 100 lük aldım bunu 150 lik silindir takmayı düşünüyorum olurmu ilerde bir sıkıntı yaparmı

125 yapan memnun
iscilik ve parça dahil yaklaşık 100 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:45 ----------

Ben superboydan önce 100mfh cup kullandım kmde 0,085 yada 0,090 krş yakardım.

superboy ile testimde zor şer sakin kullanmaya çalıştığım depo ile 300km de 30 tl yaktım. buda 0,10krş eder. bu kullanımda hızım sadece 60 idi bilginize arada sırada 100 e çıktım dayanamadım ama yıne de 0,10 krş yakarsın sakin kullanımda , eğer sakın kullanmaz isen 0,12 krş ve dahada fazla yakabılırsın.

Ufak tefek sorunlar haricinde problem vermedi motorum 2000km de şuan ve hergün aktif olarak işe gidip gelmede kullanmaktayım.

Bence pişman olmazsın yakıtı düşük vergisi yok görünüş çok çok yakışıklı seri en son 125 km yi gördü benim motorum :) daha ne olsun .
Yinede karar senin
Selamlar,


super boy ile
1 litre ile
sehir disi 60 km mi gidiyor?
60 km hızla

cup ile 64 km gittigini söyleyen vardı

cup ile 1 litreyle kac km gittiniz



bir de degerleriniz sehirici mi sehirdisi mi
onu da belirtin lütfen

şehiriçi super boy ile sakin kullanımda 1 litreyle kac km gitmek mümkün
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
12
S.a kolay gelsin cumleten Allah kaza bela vermesin bendede bi superboy 100 var arkadaslar nasıl motoru 150cc ye cıkara bılırz masrafı ne olur nerde yaptıra bılırm sımdıden tesekkurler :cherry:
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
merhabalar arkadaşlar bu motor uzun yola gelirmi sizce ,sıkıntı çıkarırmı .Uzun yoldan. kastım dünya turuna çıkmak falan degilde hani 100-150 km bir yolu gidermi.kullananlar biraz daha bilgi paylaşabilir mı.?
herkese iyi forumlar.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
merhabalar arkadaşlar bu motor uzun yola gelirmi sizce ,sıkıntı çıkarırmı .Uzun yoldan. kastım dünya turuna çıkmak falan degilde hani 100-150 km bir yolu gidermi.kullananlar biraz daha bilgi paylaşabilir mı.?
herkese iyi forumlar.

150 km de bir mola vererek 800 900 km yol yaptigini iddia eden vardi super boy forumunda

zinciri yaglamak önemli kalin yagla 90 numara veya 140 numara oyle numara yag var mi bilmem de

yagina teker havasina bak yola devam
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
bugün 500 bakimi yapıldı motorun
petrol ofisi 10 40 sentetik 4t yağ koyuldu
kendim getirdim yağını
toptan almıştım koliyle 12x1 litresi 140 tl
tanesi 11.6 ya geliyor

servise kalsa kendi uretimi olan zamazingo duyulmamis yağı koyacaktı

vidalari sıktı lar
kafama takılan birşey oldu
motor yag suzegini veya filtresini temizlemediler sokmediler

bir de bakımdan sonra farkettim motor titriyormus
onceden düşük devirde surdugumden midir nedir farketmiyordum titresimi

bir de 1 litreyi gözümün onunde bosaltti adam
ona rağmen yandaki cam yer tamamen dolu görünmüyor
az eksik gibi
çubuğu kontrol ettim tam dolu gösteriyor


12.000 km deki bir kullaniciya sordum ne yaktigini
şehiriçi 1 litreyle 45 km dedi
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Arora superboy'un kopyasını üretmiş gördünüzmü ? renk olarak kırmızısıda var :D
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Bugün motorun tam anlamıyla açıldığını hissettim. 5. viteste 2 kişi 9 bin devirlere çıkabiliyor artık.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
27
Arkadaslar merhaba foruma yeni katildim bende superboy kullanicisiyim motorum 4000 km geldi bakimlarini yaptiriyorum fakat kilometre teli hep ariza cikariyor nedendir bilmiyirum size sormak istediqim birsey var 150 cc yapmak istiyorum bi sorun cikarir mi bana
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
Arkadaslar merhaba foruma yeni katildim bende superboy kullanicisiyim motorum 4000 km geldi bakimlarini yaptiriyorum fakat kilometre teli hep ariza cikariyor nedendir bilmiyirum size sormak istediqim birsey var 150 cc yapmak istiyorum bi sorun cikarir mi bana

Gerek yok 150 cc'ye. Alt takımın falan değişmesi lazım. 125'lik silindir attır işini görür.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arkadaslar merhaba foruma yeni katildim bende superboy kullanicisiyim motorum 4000 km geldi bakimlarini yaptiriyorum fakat kilometre teli hep ariza cikariyor nedendir bilmiyirum size sormak istediqim birsey var 150 cc yapmak istiyorum bi sorun cikarir mi bana

ara ara söküp yaglamak gerekiyordur belki de
on lastik degisiminden sonra km telinin dibinden yağ akıttı az birsey
ici yagli olmasi gerekiyor olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:57 ----------

kullanılan yagin numarası titreşimi etkiliyormus
10 40 koydum ilk bakımda
titresimi hissettim motorda

15 50 nasil olur acaba
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
2
arkadaşlar foruma yeni katıldım 2 hafta oluyor 100mg superboyu alalı çok güzel bir motor. yakıtı düşük ve tipli bir motor. :) :)
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
arkadaşlar foruma yeni katıldım 2 hafta oluyor 100mg superboyu alalı çok güzel bir motor. yakıtı düşük ve tipli bir motor. :) :)



Hayırlı olsun
ALLAH kazalardan belalardan muhafaza etsin
trafik sigortan hasarsizlik indirimleriyle dolsun

bi arada hava ayarini iyice sıkıp 4.5 tur açtım
sanki elektrikli bisiklet kullanıyorum
titreşim azaldi
hizlanmalar yavaşladı
daha konforlu oldu


motor vidalarina lastik conta atip titresimi kestiğini iddia eden var

yakında egr yi de iptal edeceğim inşaallah
arabadaki egr nin de fişini çektim ariza lambası yanmadi
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
sizce bu motor bu paraya değer mi? titreşim yakıt ve performans olarak nasıl? yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
sizce bu motor bu paraya değer mi? titreşim yakıt ve performans olarak nasıl? yardımcı olursanız çok sevinirim

bizce bu paraya değiyor ki aldık
titresim var
vibrometer programıyla android telefonla yaptığım ölçüm sonucunda rölantide 3.2 siddetinde depreme eş titresimi var
gaz verince gerisini sen düşün.depo ustune koydum telefonu öyle ölçtük

yakit 10 numara

2 litreyle şehiriçi uzun suruslerde 100.8 km yol yapılıyor
uzun yolda 60 65 km gider diye tahmin ediyorum 1 litreyle
hava ayarını açtıkça yakit düşüyor
motor açıldıkça da yakit düşüyor

1.8-2.2 arasi yakit değişiyor kullananların genel yorumu
cup tan 0.3 litre daha fazla yaktigi iddia ediliyor
cuptan daha güçlü belirtmek isterim tabi

gelelim performansa

cita 100 (99cc) 6.4 kw motor gücü
prince (97 cc) 6.8 kw motor gücü

istenirse 125 cc yapılabiliyor 100 tl gibi bor rakama işçilik dahil

celik jantli disk frenli 5 vites ideal sehirici motosikleti


UZUN YOLDA KAFA UTULUYOR COK YUKSEK MOTOR SESI VAR Sıkıştırma ORANI YUKSEK ONDAN OLSA GEREK
UZUN VADEDE ISITME KAYBI YAPABILIR
KULAKLIK TAKMAK ZORUNLULUK SAGLIK ACISINDAN

uzun yol da yaptim
sandığından da rahat gecti

yol guzelse motor yormuyor
yol berbatsa yeryer bel agrisi yapabilir
oturus pozisyonumuz da onemli
one doğru egilmek belde amortisor gorevi goruyor anladığım kadarıyla
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
bizce bu paraya değiyor ki aldık
titresim var
vibrometer programıyla android telefonla yaptığım ölçüm sonucunda rölantide 3.2 siddetinde depreme eş titresimi var
gaz verince gerisini sen düşün.depo ustune koydum telefonu öyle ölçtük

yakit 10 numara

2 litreyle şehiriçi uzun suruslerde 100.8 km yol yapılıyor
uzun yolda 60 65 km gider diye tahmin ediyorum 1 litreyle
hava ayarını açtıkça yakit düşüyor
motor açıldıkça da yakit düşüyor

1.8-2.2 arasi yakit değişiyor kullananların genel yorumu
cup tan 0.3 litre daha fazla yaktigi iddia ediliyor
cuptan daha güçlü belirtmek isterim tabi

gelelim performansa

cita 100 (99cc) 6.4 kw motor gücü
prince (97 cc) 6.8 kw motor gücü

istenirse 125 cc yapılabiliyor 100 tl gibi bor rakama işçilik dahil

celik jantli disk frenli 5 vites ideal sehirici motosikleti


UZUN YOLDA KAFA UTULUYOR COK YUKSEK MOTOR SESI VAR Sıkıştırma ORANI YUKSEK ONDAN OLSA GEREK
UZUN VADEDE ISITME KAYBI YAPABILIR
KULAKLIK TAKMAK ZORUNLULUK SAGLIK ACISINDAN

uzun yol da yaptim
sandığından da rahat gecti

yol guzelse motor yormuyor
yol berbatsa yeryer bel agrisi yapabilir
oturus pozisyonumuz da onemli
one doğru egilmek belde amortisor gorevi goruyor anladığım kadarıyla

Cevabınız için teşekkür ederim. Sizce tek seferde 100 km yol yapsam motor çok yorar mı? Veya tek seferde o kadar yol yapabilirmiyim?
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Cevabınız için teşekkür ederim. Sizce tek seferde 100 km yol yapsam motor çok yorar mı? Veya tek seferde o kadar yol yapabilirmiyim?

bisikletle günde 70+ km yapmış biriyim
motosikletle de 150 km tek seferde yapan var
hatta 900 km gunde yaptığını iddia eden vardi

dikkat etmen gereken zincir yağlı olsun
gres sur veya zincir yağı kullan
veya kalin yag bul 90 numara 140 numara sanziman yagi gibi

uzun yolda hava sıcak ise daha kalin yag kullanırsınız
kacla gittiğin de onemli tabi
hava sıcaklığı vb.

disk fren diye princeyi kastetmistim
super boy da frenler kampana
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst