Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Eyvallah lickup kardeşim, Teşekkür Ederim...

Bu arada Motorun Güzelmiş; Maşallah diyorum, Rabbim Kaza Bela vermesin...
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar bugün şöyle bir şey oldu, size anlatmak isterim.
Benzinim az kalmıştı, benzin deposunu açmak istedim, fakat açılmadı. Ne yaptım ne ettiysem açamadım, Belki ben açamıyorum dedim, başka arkadaşlara denettirdim, tık yok... Benzin kapağı açılmıyor arkadaşlar. Hemen servisine gittim, oda açamadı. Saat akşam 6 civarlarıydı. Bugün bir sipariş vereceğim dedi bilgisayara işledi; çarşamba veya perşembe günü gelir, yenisini takarız dedi. İnşallah tez vakitte gelir yoksa fazla motoruma binemeyeceğim, yoksa yolda kalırım :) Nezaman garantiden gelirse sizlerle paylaşacağım arkadaşlar.
Genel anlamda motorumda çok memnunum. Ayrıca servisim dediki; motoru yeni aldığım için fazla hız yapayımmı demiştim, servis diyorki, istediğin kadar hız yap dedi, bir şey olmaz dedi. Motor sağlam ve dayanıklı dedi, motoru hantal etme dedi.
Böyle işte :)
Bugün serviste mondial 125 drift gördüm, çok harika oda. ama paası benimkinden yaklaşık 700 TL pahalı, paramız buna yetti. Buna çok şükür.
Kazasız sürüşler dilerim Rabbimden...
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
6
Servis neden oyle demis bilemedim ama kitapcikta yazan limitlere uysan iyi edersin bence. Ayrica motoru alirken de, servise goturdugumde de ilk 300 km 5000 deviri 1000 kmye kadar 7000 deviri gecme diye uyardilar ki rodaja gore uygun kmler ve devirler bunlar. Tabi silindiri kapagi degistiririm onemli degil dersen basabilirsin istedigin kadar :)
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Servis neden oyle demis bilemedim ama kitapcikta yazan limitlere uysan iyi edersin bence. Ayrica motoru alirken de, servise goturdugumde de ilk 300 km 5000 deviri 1000 kmye kadar 7000 deviri gecme diye uyardilar ki rodaja gore uygun kmler ve devirler bunlar. Tabi silindiri kapagi degistiririm onemli degil dersen basabilirsin istedigin kadar :)

nayır yanlış

ilk 800 km ye kadar 5000 devir
800-1600 km arasi 7000 devir
gecilmemesi gerekiyor

bkz. kullanım kitapçığı sf.14

ilk 1000 km e dikkat et sonra kimse yi tutamazsin zaten 1600 u bekleyen zor çıkar

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

buji tavsiyesi istiyorum

orijinali torch D8RC

muadil olarak şunlar var

Autolite 4163
Autolite XS4163
Denso IX24
Denso X24ESR-U
NGK DR8EA

ngk sahtesi olabiliyor mus

orijinal mi alsak

bir de arada bujiyi söküp temizleyin derim
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar Rodaja uymaya çalışıyorum. servisin dediğine bakmıyorum, gayet sakin kullanıyorum. Bu arada Drift tutkusu başladı bende, nedendir acaba:bounce:
 
Katılım
9 Nis 2014
Mesajlar
5
lan bı gıt yalancı 3 hafta kontak 2 hafta bu camurluk 1 ay mıs motru alalı 2 ay ya oldu ya olmadı dıyor bıde utanmaz
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar merhaba; benzin kapağı arızalı demiştim, bugün servise gittim değiştirdi hemde kontak + direksiyon kilidiyle, ayrı ayrı anahtarlar olmasın diye. Motordan gayet memnunum. Kilometrede 0,13 kuruş yakıyor, motor daha açılmadı, ilerki zamanlarda dahada düşermiş.
ALLAHA emanetsiniz.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
rodajla ilgili size şunu söylüyorum yaklaşık 5 gun onceye kadar mg prince sahibiydim ve tam 1600 kmye kadar 7000 km gecmedim kitapçık ne diyorsa oyle yaptim motor tam olarak 5000 km civarı açılıp oturuyor ve sunu söylüyorum hantal felan hikaye 100 kilo sayılırim 100 luk orjinal hicbir motor beni geçemiyordu koyde hantal felan kalmıyor yani 110 az bisey devirdim düz yolda şunu dikkatimi çekti yakita direk etkisi var rodajin ben satarken depoyu 40 tl fullemistim satarken 370 kmdeydi ve hala depoda az bisey vardı 410 km felan görecekti tahminim
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
rodajla ilgili size şunu söylüyorum yaklaşık 5 gun onceye kadar mg prince sahibiydim ve tam 1600 kmye kadar 7000 km gecmedim kitapçık ne diyorsa oyle yaptim motor tam olarak 5000 km civarı açılıp oturuyor ve sunu söylüyorum hantal felan hikaye 100 kilo sayılırim 100 luk orjinal hicbir motor beni geçemiyordu koyde hantal felan kalmıyor yani 110 az bisey devirdim düz yolda şunu dikkatimi çekti yakita direk etkisi var rodajin ben satarken depoyu 40 tl fullemistim satarken 370 kmdeydi ve hala depoda az bisey vardı 410 km felan görecekti tahminim

gösterge saatte 7 km fazla gösteriyor benim motorda (gps ile karşılaştırdım)
100 km de 2.2 litre
1 litreye 45 km götürüyor
ortalama 45-50 km hız

km 2250 civarı
tam açılsa belki az daha düşer
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
192
bende bugün aldım gerçekten çok güzel sürülüyor fakat 2 kaza geçirdim birde yokuş yukarı çıkarken çat diye bir ses geldi motor zor çalışıyo ama bir iki güne düzelmesse aldığım yere götürücem
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
6
hayırlısı olsun. ilk günden başına gelenler dikkatli olmamız gerektiğini tekrar hatırlatsın bize! eğer yoksa güvenlik ekipmanlarını edinmeyi ihmal etme. kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
bende bugün aldım gerçekten çok güzel sürülüyor fakat 2 kaza geçirdim birde yokuş yukarı çıkarken çat diye bir ses geldi motor zor çalışıyo ama bir iki güne düzelmesse aldığım yere götürücem

Hayırlı olsun İnşallah. Rabbim kazalardan korusun. Biraz daha dikkatli olursun. Çat diye bir ses gelmiş demişssin., onu servise götürürsen iyi olur.
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Foruma canlılık gelsin. :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

[/COLOR]Süperboycular nerede? :sunny:



---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

Buraya büyük resim nasıl atacağız yahu???

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

A2brrv.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
Hafif çukurlara girdiğimde veya elimle motorun arkasına bastığımda arka amortiserlerden ses geliyor, sanki yağlancak gibi, sorun olmaz ama yazıyorum işte :)
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
Hafif çukurlara girdiğimde veya elimle motorun arkasına bastığımda arka amortiserlerden ses geliyor, sanki yağlancak gibi, sorun olmaz ama yazıyorum işte :)

o ses amortisörden değilde arka salıncakta gelir genelde arka salıncağın bağlandığı yeri sök birbirine temas eden yerlere gres sür geçecektir ;)
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Koskoca mt de bi mavi rengini alan yok mu beyler ?
O kadar mağaza gezdim ne mavi rengi var nede sesini duymanıza izin veriyorlar..
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
36
o ses amortisörden değilde arka salıncakta gelir genelde arka salıncağın bağlandığı yeri sök birbirine temas eden yerlere gres sür geçecektir ;)

Eyvallah boora kardeşim, dediğini ben yapmasam bile servise söyler yaptırırım. Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

Koskoca mt de bi mavi rengini alan yok mu beyler ?
O kadar mağaza gezdim ne mavi rengi var nede sesini duymanıza izin veriyorlar..

Kardeşim mavi rengide çok hoş, nasip olursa video çekip buraya atarım en kısa zamanda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst