Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Güzel bir kortej yapalım istiyoruz.... Modumuza yakışır.... :rendeer:

Benim için birkere fazla havaya fırlatın Tuncerimi :wiinkk:
p1090366smalllz1.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Tuncer kardeşimle uzun boylu muhabbet edemedik ama gördüğüm kadarıyla,sessiz,sakin,yaşına göre gayet ağırbaşlı bir kardeşimiz.Vatan görevinide kendine yakışır şekilde tamamlayacağına eminim.Amma velakin o saçlar kesilirken adamı ağlatır:salut:(tecrübeyle sabit).Güle güle gidip güle güle gelmek nasip olur inşallah.Yolun açık olsun biraderim.::asker::
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
güle güle hayırlı teskereler sayılı gün ne zaman gelip geçtiğinin farkınd bilem olmayacak tekrardan sivile dönünce sanki hiç askere gitmemiş gibim olcak
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER ::asker::::asker::::asker::::asker::::asker::
Tuncer vatan görevinde sana iyi nöbetler dilerim.Umarım sıkıntısız bir
dönem geçirir ve zamanın su gibi akar da kısa zaman da aramızda olursun
güle güle git şimdiden iyi teskereler :king::king::king::king:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
WALLACE adlı üyeden alıntıdır....
Arkadaşlar Bugün Forrap'ı askere gönderiyoruz.
Müsait olan herkesi bekliyoruz.
Buluşma Yeri: Gaziemir Girişi Ege Serbest Bölgesi Önü
Buluşma Saati:15:30-15:45
TEker Dönüş:16:00
Forrap'ın eve varış:16:15
Forraptan Garaja Hareket:17:00

Otobüsün hareket saati:18:00


evet yarım saat sonra çıkıyorumm gelebilen herkezi bekliyoruzz havaya atıcaz modumuzu :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tuncer şaka mı bu ya.. Nerden çıktı birden. :pale: Hayırlı teskereler, seni çok özleyeceğiz..:salut:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bu forrap bizim arkadaşı banlamıştı...ahı tuttu heralde... :p

hayırlı tezkereler... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Kardeşim hayırlı teskereler sağ sağlım git nerden çıktı bu 3 gün öncesine kadar bişi yoktu daha neyse sağ sağlım git sağ sağlım gel fazla gün sayma geçer gider saymıyomuş gibi yap
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
kısa zaman oldu tanışalı ama samimi içten ve sevecen ruhunla seni çok sevdik... mükemmel bi uğurlama yakışır çok gelmek isterdim ancak malum işimden dolayı katılamıyorum allah yolunu açık etsin tez zamanda bitir gel müdürüm....hayırlı teskereler.....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
saçları bugün kesilirken(aramızda kalsın) telden canlı bağlandılar bana(wallace)
benim gibi kel kabak kalmış :cherry: sesi çok titrek çıkıyodu :queen:

tokat'a gidiyor tuncer'im
pek siteyede giremiyordu son birkaç gündür şoku üzerinden atamadı ,halada kanımca durumun ciddiyetinin farkında değil :mrgreen:
teslim olunca ilk gece anlayacak asker olduğunu
tabii saçları kesildikten sonra bizzat telden görüşme fırsatımda oldu bunlarıda konuştuk onunla :cherry:
yemyeşil bi memlekete acemi birliğine teslim oluyor kamuflajlarda yeşil belli olmaz yani :p çimen lekesi
hayırlı teskereler kardeşime sağlıcakla git sağlıcakla gel :king: ::asker::
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Tuncerim yolun açık olsun. Hayırlı teskereler. Yani şimdi 18 ay msn de seni göremeyeceğiz, öyle mi?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sevinsem mi üzüzlsem mi bilemedim...:silent:
Ağzında bakla ıslanmayan arkadaşlar:p sağ olsun birkaç gündür haberdardım gelişmelerden, kesin olarak gideceğini de dün öğrendim, ne yazacak bir şeyler geldi aklıma, ne de telefon edip söyleyecek iki kelime...
Şu sitede bu kadar zaman geçirdikten sonra, kendime o kadar benzettiğim birini yeni yeni tanımışken, ya o da İstanbul'da, ya ben de İzmir'de olmalıydım derken, adam kalktı daha da uzağa kaçtı.:p
Bari 1-2 hafta sabretseydin de sürpriz çabalarım sonuç verseydi be Tuncer'im...:)

Askerliği de en iyi şekilde geçireceğinden eminim, Gürkan gibi askerlik anılarına boğma sonra bizi yeter:p

Hayırlı tezkereler kardeşim...Saçları dert etme; sen gel yeter, ben yarısını veririm...:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Eveeet arkadaşımızı kardeşimizi yolcu ettik..... havaya fırlattık EN BÜYÜK ASKER BİZİM diye bağırdık ve o göğsünü gere gere otobüse bindi...

Hepimize Allah kavuştursun arkadaşlar..

EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER........ :rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Eveeet arkadaşımızı kardeşimizi yolcu ettik..... havaya fırlattık EN BÜYÜK ASKER BİZİM diye bağırdık ve o göğsünü gere gere otobüse bindi...

Hepimize Allah kavuştursun arkadaşlar..

EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER........ :rendeer::rendeer:

Hiç fotograf yok mu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst