Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle git gel inşAllah Tuncer :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hadi baalım Tuncerim hayırlı tezkereler...
Seni en yükseğe uçuracağız en büyük mod bizim mod :mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Forrap Tuncer kardeşimize hayırlı teskereler dilerim.:cat:
Sağlıkla git sağlıkla dön kardeş:cat:

Dur günün anlam ve önemini belirten bir Türkümüzü ekleyeyim:p:p

Kışlalar Doldu Bugün

Kışlalar doldu bugün
Doldu boşaldı bugün
Gel kardaş görüşelim
Ayrılık oldu bugün
Naçar elinden vah vah yar yar yar


Geceler yarim oldu
Ağlamak karım oldu
Her dertten yıkılmazdım
Sebebim zalım oldu
Garib elinden vah vah yar yar yar



Yaralandım yatmadım
Yaram açıp bakmadım
Kaldı hasretimiz kıyamete
Güzel boynuna el atmadım
Hayın elinden vah vah yar yar yar
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hayırlı teskereler Tuncer. en büyük asker bizim asker :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tuncer gidince adresini gönder arada mektup yazarız örnegin ;

Sevgili Tuncer
mektubunu aldım.
Gelmesi ne denli sevindiriciyse de okuduklarim o denli üzücüydü.
Demek askere gittiğinden beri çavuşun size özellikle de sana yapmadığı kalmamış.
"suçum olsa yanmam" diyorsun.
sana inanıyorum dostum.
olur olmaz seni dövdüğüne göre, yazdığın gibi o herif asker ocağına yakışmayan sadistin teki.
sen sivilken ağzına kötü söz almazdın.
adamin beşiğinden mezarına kadar nesi varsa sövdüğüne göre gerçekten çok sinirlenmişsin.
ama haklısın.
Ben de olsam ondan nefret ederdim.
Oysa hepiniz aynı vatanın evladısınız.
neden ayırım yapıp en ağir işleri sana yaptırıyor ki???..
Senin gibi akli basinda, sorumluluklarinin bilincinde olan insana
böyle davranmak için çok adi birisi olmali.
zaten "adinin teki" demissin.
neyse regresyon59, vatan borcu bu...
herseye,insanliktan uzak olan çavusuna bile, katlanip
vazifeni yerine getirmelisin.
sen yine elinden geldigince iyi asker olmaya çalis.
beni de mektupsuz bırakma.
mektuplari disardan yollamakla iyi ediyorsun.
çavus iti okursa bir de mektuplar için dayak yersin sonra.
özlemle gözlerinden öperim.

Biricik arkadaşın Gökhan

:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı tezkereler.....................
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
hayırlı teskereler kardeşim ne mutlu türk askeri olmak allah her gencimize nasip etsin kendine iyi bak dualarımız seninle
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Modum şahım acemi askerim :p:p..
Gelemeyceğim seni uğurlamaya biliosun konuşmuşuk ama burdan da yazayım ki sana HADİ HAYIRLI TEZKERELER die ki adet yerini bulsun :):)..

Benim yerimie bütün bizimkiler orda olacak kardeşim. Bir an önce git bir an önce de aynen gittiğin gibi geri gel. Ben yine de hala savunurum "zevk almak" önemli die.O zaman daha çabuk geçio. Zevk alamam diosan, sen modsun, öğrenebilirsin kısa zamanda :mrgreen::mrgreen:..

Hadi kardeşim kal sağlıcakla.. :rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel bir kortej yapalım istiyoruz.... Modumuza yakışır.... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst