Tuncer gidince adresini gönder arada mektup yazarız örnegin ;
Sevgili Tuncer
mektubunu aldım.
Gelmesi ne denli sevindiriciyse de okuduklarim o denli üzücüydü.
Demek askere gittiğinden beri çavuşun size özellikle de sana yapmadığı kalmamış.
"suçum olsa yanmam" diyorsun.
sana inanıyorum dostum.
olur olmaz seni dövdüğüne göre, yazdığın gibi o herif asker ocağına yakışmayan sadistin teki.
sen sivilken ağzına kötü söz almazdın.
adamin beşiğinden mezarına kadar nesi varsa sövdüğüne göre gerçekten çok sinirlenmişsin.
ama haklısın.
Ben de olsam ondan nefret ederdim.
Oysa hepiniz aynı vatanın evladısınız.
neden ayırım yapıp en ağir işleri sana yaptırıyor ki???..
Senin gibi akli basinda, sorumluluklarinin bilincinde olan insana
böyle davranmak için çok adi birisi olmali.
zaten "adinin teki" demissin.
neyse regresyon59, vatan borcu bu...
herseye,insanliktan uzak olan çavusuna bile, katlanip
vazifeni yerine getirmelisin.
sen yine elinden geldigince iyi asker olmaya çalis.
beni de mektupsuz bırakma.
mektuplari disardan yollamakla iyi ediyorsun.
çavus iti okursa bir de mektuplar için dayak yersin sonra.
özlemle gözlerinden öperim.
Biricik arkadaşın Gökhan
:queen: