- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
bu işte şike var 
ne kadar çabuk belli olmuş gerçekten senin adına sevindim çok mutlu olmalısın
ne kadar çabuk belli olmuş gerçekten senin adına sevindim çok mutlu olmalısın
bu işte şike var
ne kadar çabuk belli olmuş gerçekten senin adına sevindim çok mutlu olmalısın![]()
Kardeşime bi torpil yapayim dedim, fena mı oldu sanki:mrgreen:
Forrap halen Tokat'tamı? adı ve soyadı ne? Nizamiyeye ziyaretine gideceğim. Yeni haberim oldu. Tokat'tan selamlar.
bizden de sevgiler, selamlar:rendeer:
cengiz abi özledik bee..
Görünce bizzat ben iletirim..Merak etme... :cat::cat:
çok teşekkür ederim abi, ziyaretemi gidiyosun?