- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
Güzel bir kortej yapalım istiyoruz.... Modumuza yakışır.... :rendeer:
Benim için birkere fazla havaya fırlatın Tuncerimi :wiinkk:
Güzel bir kortej yapalım istiyoruz.... Modumuza yakışır.... :rendeer:
WALLACE adlı üyeden alıntıdır....
Arkadaşlar Bugün Forrap'ı askere gönderiyoruz.
Müsait olan herkesi bekliyoruz.
Buluşma Yeri: Gaziemir Girişi Ege Serbest Bölgesi Önü
Buluşma Saati:15:30-15:45
TEker Dönüş:16:00
Forrap'ın eve varış:16:15
Forraptan Garaja Hareket:17:00
Otobüsün hareket saati:18:00
Eveeet arkadaşımızı kardeşimizi yolcu ettik..... havaya fırlattık EN BÜYÜK ASKER BİZİM diye bağırdık ve o göğsünü gere gere otobüse bindi...
Hepimize Allah kavuştursun arkadaşlar..
EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER........ :rendeer::rendeer:
yarına kısmetse :wiinkk: video fotoğraf ilerleyen günlerde gelicektir :cat: