senın askerlik bitermı şimdi? hele uzun dönemse bitmez vala :mrgreen:
hayırlı tezkereler kardeşim,ben askere gıdenlerı ve askerlerı çok severim bu bir vatan görevidir çünkü,kaçanlarada burdan gönderme olsun
Hayırlı teskereler kardeşim Tuncer.
Güle güle git, güle güle yap askerliğini, sağ salim geri gel.
Seni burada bekliyoruz, arada bir ziyaretinede geliriz
Kendine çok dikkat et. :rendeer:
Yüüürrrrrüüüüü anca giderrrsinnnn![]()
Yüüürrrrrüüüüü anca giderrrsinnnn![]()