Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
sağ salim git sağ salim gel inşallah... hayırlı teskereler:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
allah yardımcın olsun,kazasız belasız bitirmen dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
senın askerlik bitermı şimdi? hele uzun dönemse bitmez vala :mrgreen:
hayırlı tezkereler kardeşim,ben askere gıdenlerı ve askerlerı çok severim bu bir vatan görevidir çünkü,kaçanlarada burdan gönderme olsun


:queen:

bozma be kanka adamın moralini...:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı teskereler, Allah seni sağ salim ailene sevdiklerine kavuştursun.:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Yüüürrrrrüüüüü anca giderrrsinnnn :D

dermişim :p

hadi iyi teskereler...


( sazan gibi zıplamayın bir dahakine olurmu. )
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı teskereler diliyorum.. Sağsağlim git ve gel inşallah.... :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hayırlı teskereler Tuncer, en çok da saçlarının gideceğine üzülüyosundur sen.:)

Tez zamanda gidip gelesin. :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı Tezkereler kardeşim... Çok çabuk oldu... şok etkisiyle bi anda telefona sarılmıştım 3 4 gün öncesine kadar.. ama sağ sağlim gidip geliceksin inşallah...
bizlerde yaptık..
bir bakmışsın göz açıp kapayıncaya dek geçip gidiyor..

Bizler burda olacağız ve seni bekliyeceğiz..


EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER!!!:rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Hayırlı tezkereler Forrap
söz vermiyorum ama yetişmeye calışıcam
inşallah hep beraber ugurlarız
seni özleyecegiz Tuncerim :rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Nası? :cyclopsan
Yarın mı gidiyo? :sunny:
Nereye gidiyo? :silent:
Ne kadar ani oldu.

Ne diyelim.
Hayırlı tezkereler Tuncerim. :rendeer:
Güle güle git. Güle güle gel. :king: (arkandansudökenmost.gif)



Bu arada teskere değil tezkere. :cherry:
Teskere sedye demekmiş. :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
gitti canım saçlar ((((((((:) hayırlısıyla git hayırlısı ile gel . allah seni sevdiklerine kavuştursun .. koru vatanı tut nöbetini al artık şu yunanistanı

askere götürecegin malzemeleri sayıyorum .. hiç birşey alma yanına .. hepsini orda zorla satıyorlar benden söylemesi((:)

ama sen ne olur ne olmaz yanına HARBİ al birde iki adet el bombası ile G3 piyade tüfegi lazım olabilir
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tuncerim uzun saçlım,
sana şimdiden hayırlı tezkereler dileriz:rendeer:
inşallah görüşebiliriz yarın......
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tuncer'e hayırlı tezkereler. Çok efendi, karakterli bir genç olduğu için askerlikte sıkıntı çekmeyeceğine eminim. Dönüşünü dört gözle bekleyeceğiz. Vatan sana emanet bundan sonra.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst