Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar sevgili MODUMUZ bizim MÜDÜRÜMÜZ trtarıkın moduuuu TUNCERİMİZİ askere yolluyoruz......

Biraz acele oldu.... Alışamadık ama şoktan çıkarız umarım.... Bu arada izmirde ki arkadaşlarımızın Sevgili wallace nin organize ettiği uğurlama merasimi duyurusunu altta yazıyorum....

WALLACE adlı üyeden alıntıdır....

Arkadaşlar Yarın (Cuma) Forrap'ı askere gönderiyoruz.
Müsait olan herkesi bekliyoruz.
Buluşma Yeri: Gaziemir Girişi Ege Serbest Bölgesi Önü
Buluşma Saati:15:30-15:45
TEker Dönüş:16:00
Forrap'ın eve varış:16:15
Forraptan Garaja Hareket:17:00

Otobüsün hareket saati:18:00


Gelebilen herkesi bekleriz.... :cat::cat::cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Eveeet, ilk mesajı rezerve ederek Tuncer'in başlığına ilk yazan üye olma başarısından dolayı kendimi kutluyorum :p

Hayırlı tezkereler dilerim Tuncer :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar sevgili MODUMUZ bizim MÜDÜRÜMÜZ trtarıkın moduuuu TUNCERİMİZİ askere yolluyoruz......

Biraz acele oldu.... Alışamadık ama şoktan çıkarız umarım.... Bu arada izmirde ki arkadaşlarımızın Sevgili wallace nin organize ettiği uğurlama merasimi duyurusunu altta yazıyorum....

WALLACE adlı üyeden alıntıdır....

Arkadaşlar Yarın (Cuma) Forrap'ı askere gönderiyoruz.
Müsait olan herkesi bekliyoruz.
Buluşma Yeri: Gaziemir Girişi Ege Serbest Bölgesi Önü
Buluşma Saati:15:30-15:45
TEker Dönüş:16:00
Forrap'ın eve varış:16:15
Forraptan Garaja Hareket:17:00

Otobüsün hareket saati:18:00


Gelebilen herkesi bekleriz.... :cat::cat::cat:


nası yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........hooo hooooooooo...noluyo be ...:pale:


nereye gidiyor...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
En erken 6 aya gidersin demişlerdi, bir 8 nisan günü almıştım sülüsü, gittiğimin 2 gün sonrası Sivas 'a teslim :queen: ani olmuştu ama başlamak bitirmenin yarısı derler, bir an evvel gitte gel :wiinkk:

Hayırlı tezkereler Tuncer 'cim :) Saçlarada yazık olacak :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tuncer güle güle güt gülegüle gel,yolun açık olsun hayırlı teskereler.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tuncercim hayırlı tezkereler...
Özlicez seni ama ne de olsa gelince yine buradayız ,sen de burada olacaksın.
Topic açmıyayım dedim ama gitmeden yazmak iyi oldu...
seni çok seviyoruz İzmir'in kurtarıcısı:rendeer:
Kendine çok dikkat et , bir an önce dön:)
Hayırlısıyla git de gel......
Yolcu etmeye gelmek çok isterdim sende biliyorsun ama imkanım yok malesef,
artık askerden geldiğinde karşılarız canım...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Amanın :)
Askercik ... şimdiden hayırlı teskereler... :)
Sivas merkez de güzel yer... :) 1999-1 devreydim orada :)
Uzuuun dönem :)
Güzel şey askerlik ....Severek yapana :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hayırlı tezkereler forrap :)
Modların birinden kurtuluyoruz desenize :p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Vay forrap o kadar küçük müydü? :)

Hayırlı tezkereler, vatana millete hayırlı olsun olsun askerliğin, sayılı günler çabuk geçer.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
hayırlı tezkereler dostum allah sağ salim dönmeyi nasip eder inşallah
bu arada askerliği yapacağı yer neresi merakettim:)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı tezkereler forap fuarda kısa bir tanışmamız olmuştu .demek nöbet sırası sana gelmiş vatan sana emanet asker ağa.::asker::
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Bu İzmir ikimize dar Tuncer :queen: Kaydırdım olm ayağını, İzmir 'e tayinimi isticem şimdi :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
askeriyeninde bir MOD ihtiyacı varmış :p aldilar bizden müdürümü ama bizim gönlümüzde onunla gidiyor HAYIRLI TESKERELER :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senın askerlik bitermı şimdi? hele uzun dönemse bitmez vala :mrgreen:

hayırlı tezkereler kardeşim,ben askere gıdenlerı ve askerlerı çok severim bu bir vatan görevidir çünkü,kaçanlarada burdan gönderme olsun
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı teskereler kardeşim Tuncer.
Güle güle git, güle güle yap askerliğini, sağ salim geri gel.
Seni burada bekliyoruz, arada bir ziyaretinede geliriz :)
Kendine çok dikkat et. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çekilmez be sabah 5 te kalk akşama kadar eğitim falan...hemde hayatın en güzel çağında...:p

hayırlısı olsun Tuncerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst