Marmoktan Afrikaya

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
46
allah kazasız beasız gitmek nasip etsin.hayallerimdekini o gerçekleştirmiş.helal olsun.fotğraf ve notlarını sabırsızlıkla bekliyoruz.yolu
açık olsun
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
89
Sevgili arkadaşlar,
Dün 19 kasım 2006 saat 22.00 civarında yusuf arkadaşımızla yapmış olduğum konuşmada monako da olduğunu öğrendim .

Bu arada italyada iken mail ile yolladığı fotoğrafları, sizlerle paylaşmak istiyorum.
Marmaristen Sevgiler
Güneş Karaçetin

D1000126.jpg

D1000127.jpg

D1000128.jpg

D1000129.jpg

D1000131.jpg

D1000132.jpg

D1000134.jpg

D1000136.jpg

D1000137.jpg

D1000138.jpg

D1000140.jpg

D1000144.jpg

D1000145.jpg

D1000147.jpg

D1000150.jpg

D1000152.jpg

D1000153.jpg

D1000154.jpg

D1000155.jpg

D1000156.jpg

D1000157.jpg

D1000162.jpg

D1000164.jpg

D1000166.jpg

D1000168.jpg
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
hayırlı yolculuklar diliyorum ,güzel bir macera olması dileğimle...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
biz de geziyoruz diye meğer kendimizi kandırmışız,işte gezi dediğin bu herşeyi ile 4x4 başka söze gerek yok.Temennimiz sağ salim geri dönmeleri:rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Helal Olsun, bu yurek, bu ruh, bu macera ve paylasim...
kazasiz belasiz hayirli yolculuklar dilerim...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ileride bende böyle dünyayı motorumla gezmek istiyorum :salut:

ama daha çooook var :salut: :pr:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
abi muhteşem bir gezi oluyor..Allah kazadan beladan korusun diyelim..yalnız birazda motor ve motorcu manzaraları aktarırsa çok daha iyi olcak..saygılar :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
kıskanmadım desem yalan olur rotaya ve resimlere bakarken nereyse çatlıycaktım. süper bir gezi süper bir rota daha ne deyim. döndügünde kimbilir anlayacak ne maceraları olur. inş. sag salim dönerde o maceraları burda anlatır.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
Allah yolunu acık etsin. resimleri sabırsızlıkla beklıyoruz.
telefonlaşırsan tüm ankara mt adına bir selamımızı söyle dostum.kendine iyi baksın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
cesaret işi... tebrik ederim umarım sorunsuz sağsalim tamamlar yolculuğunu
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
kıskanmadım desem yalan olur rotaya ve resimlere bakarken nereyse çatlıycaktım. süper bir gezi süper bir rota daha ne deyim. döndügünde kimbilir anlayacak ne maceraları olur. inş. sag salim dönerde o maceraları burda anlatır.

motorumu elime geçirdiğimde bu kadar geniş çaplı olmasa bile bende en azından bir ege turu yapmak istiyorum. inşallah bende resimlerimi böyle paylaşacağım. ama daha çok vaaaaaaaar.:pr: :salut: arkadaşa başarılar, tebrikler, ,nşallah sağ salim geri döner.:rendeer: :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mükemmel bir gezi. Aksiliklerle karşılaşmaz inşaallah.
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
30
Hayırlı yolculuklar diliyoruz. Süper bir gezi. Resimlerin altında açıklamalar olsa daha iyi olacak.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
Allah kaza bela vermesin. Festivalde birinci ağızdan dinleriz inşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst