Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
biz de geziyoruz diye meğer kendimizi kandırmışız,işte gezi dediğin bu herşeyi ile 4x4 başka söze gerek yok.Temennimiz sağ salim geri dönmeleri:rendeer:
abi muhteşem bir gezi oluyor..Allah kazadan beladan korusun diyelim..yalnız birazda motor ve motorcu manzaraları aktarırsa çok daha iyi olcak..saygılar
kıskanmadım desem yalan olur rotaya ve resimlere bakarken nereyse çatlıycaktım. süper bir gezi süper bir rota daha ne deyim. döndügünde kimbilir anlayacak ne maceraları olur. inş. sag salim dönerde o maceraları burda anlatır.
kıskanmadım desem yalan olur rotaya ve resimlere bakarken nereyse çatlıycaktım. süper bir gezi süper bir rota daha ne deyim. döndügünde kimbilir anlayacak ne maceraları olur. inş. sag salim dönerde o maceraları burda anlatır.
motorumu elime geçirdiğimde bu kadar geniş çaplı olmasa bile bende en azından bir ege turu yapmak istiyorum. inşallah bende resimlerimi böyle paylaşacağım. ama daha çok vaaaaaaaar.r: :salut: arkadaşa başarılar, tebrikler, ,nşallah sağ salim geri döner.:rendeer: