- Katılım
- 27 Kas 2006
- Mesajlar
- 1
YUSUF KAPTAN : seninle gurur duyuyoruz; hayırlısı ile kazasız belasız gidip gelmeni ,güzel bir yolculuk geçirmeni dilerim.......
ALAÇAM dan sevgileer
ALAÇAM dan sevgileer
Vay bee , yaş ilerleyip tecrübe edindikten ve yeterli geliri kazandıktan sonra gerçekleştirmek istediğim bir hayal... Allah yolunu açık etsin...