Marmoktan Afrikaya

Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
bnde yusuf abiyi neden göremedim diodum marinada ya yolculuga cıkmıs :cat:
kazasız belasız sürüşler diliyim bari
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
47
muhteşem bi gezi. umarım sorunsuz olarak tamamlarsın yolculuğu. fotoğraflarını ve anılarını bekliyorum. gezgin adaylarının senin tecrübelerinden faydalanmaya ihtiyaçları war.
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
tam hayalimdeki gibi bir gezi olmuş gerçekten.resimlerden anladığım kadarı ile abimiz tek başına çıkmış yola.keşke yol arkadaslarıda olsaymıs daha zevkli geçermiş bence.allah yolunu açık etsin,kazasız belasız geri döner inşalla
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
insan bir ömür yaşıyor bu hayatta ötesi yok tebrikler abimize :rendeer: sorunsuz bir yolculuk gecirir umarım.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
hala bitmemiş mi acaba gezi basına falan bir sey gelmesin de.. Allah korusun...

Haberlerini dört gozle bekliyoruz abi.. Tabi resimleride
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
Hayirli Yolculuklarrrr.dönüşünü Bekliyoruz..

HAYIRLI YOLCULUKLARRRR.DÖNÜŞÜNÜ BEKLİYORUZ..Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
27 ekimde başlamış gezisine ( 6 ay olmuş ), son durum ne? haberi olan var mı? :silent:

ilgiyle ve imrenerek takip ediyordum, resimlerinizi bekliyoruz:cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
16
tebrik ederim kazasız belasız yolculuklar dileriz.bi gün umarım biz de böyle yolculuklar yaparız heyecanla o günleri bekliyoruz.fotoğrafları ve anılarınızı da dört gözle bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst