[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
herkese dogum günü tebrikleri için teşekkür ederim.buarada ben perşembeden gitsemde sizin çadırlarıda götürüpte güzel bi yer ayarlasam nasıl olur?
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi her yola yüke geliyor olabilir??????
nede olsa çin kalitesi işte:p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar, EMOK için son durum nedir? Kaç kişi geliyosunuz? Günübirlik gelenler var mı? Kaç çadır kuracaksınız ? Hangi gün? vs vs
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
emok icin 7 veya 8 kişiyiz tüm ekip işlerini ayarlarsa herkez cadırı kuracak ama tek direk olmasın lütfen bu arada sevindirici bi haber vereyim artık KURTULDUK nedenmi özgürden motorun parcaları gelmiş bugün yarın artık motoru gelir inşallah hayırlısıyla bu benim icin sevindirici bi haberdi özgürü işten alıyordum evde ac karnını doyuruyordum birde bu yetmez gibi sabahları işe burakıyordum ohh beee artık kabus bitti :cherry:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi vallahi bu yazılanları siteye ilk defa giren biri okusa bunlar iyice olayı aşmış derler heralde :mrgreen:bu arada hayırlı olsun diyeyim abi:mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
herkese dogum günü tebrikleri için teşekkür ederim.buarada ben perşembeden gitsemde sizin çadırlarıda götürüpte güzel bi yer ayarlasam nasıl olur?

Valla benim için olumlu alp...:)
Diğer arkadaşlar da benim fikrime katılırlar.:wiinkk:
Sen güzel bir gölge bul...:bounce:
Şöööleeee serin bir yer, sulak,
obamızı kuralım...:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi kamp yeri L şeklinde kuruluyo bi taraf güzel oluyoda öbür taraf wc nin arkasına geliyo sanırsam gecenin beşinde kimse gök gürültüsü ile uyanmak istemez:) organizeyi hemen yapayim
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
abi benim işler biraz problemli kısacası ben ya cumartesi 16:00 dan sonra yada pazar sabah katılabilcem bilmiyom ne olacak işle ilgili bi problem
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
hadi bakalım şu emok işinide başarıyla tamamlarız inşaallah cok sabırsızlandım bu arada artcı arıyorum yeni versiyon haberiniz olsun özgür arkadaşımdan fayda yok ben kendi başımın caresine bakacağım bir iki tane talep var ama beni acmadı isteyen varsa yönlendirebilirim
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
İsterüüük.:mrgreen:
Hemende atladım yaw.Nasıl yani ne cins(iyette) artçı?:cyclopsan
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
İsmail Pazar Günü birşey kalmıyo... toplanıp yola çıkıyor millet...
Alp tuvalete uzak yer yok mu???
Oralardan bir yer ayarlasak...
Mümkün değil mi???
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bu ğün gidiyorum abi en güzel göl manzaralı yeri ayarlıyayim
aman dikkat akşamları biraz soguk oluyo mutlaka bi hırka veya polar şart
tişört e pek gerek kalmıyor bayanlar hariç çogu kişi üstsüz geziyo.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
bu ğün gidiyorum abi en güzel göl manzaralı yeri ayarlıyayim
aman dikkat akşamları biraz soguk oluyo mutlaka bi hırka veya polar şart
tişört e pek gerek kalmıyor bayanlar hariç çogu kişi üstsüz geziyo.

:cat::queen::bounce::p:mrgreen:
Eşitlik var kardeşim...
Biz üstsüz gezeceksek herkes üstsüz gezmeli...
 
Katılım
5 Şub 2005
Mesajlar
27
Merhabalar , Kırkaya arabayla gidiyorum eşyalarınız varsa atabilirsiniz . Yolcu içinde yerim var tel 2249392
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst