[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hacı gayet güzel artık kızlar kaçmıyo nasibim mi açıldı bu tişörtle nedir??????
bana her yol güzergah uyar karadeniz işi ne oldu buarada hazırlıga başlıyayim mi?

haden iyi geceler
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Metin'ciğim Eskişehir'in topiğinde gezineceğine Kütahya'mıza bekleriz.Yakaladım seni oralarda haberin ola!:mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Ben buradayım her zaman Hayati Abi Esas seni ben yakaladım oralarda...
Bu topiğe devamlılığı olanlardan birisi benim...:mrgreen:
Biraz daha yoğunlaşalım bu topiğe...:cat:

Hadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Simav yolcusu kalmasın,
Kalkıyoooooooooooooo::146::



Kalkıyooooooooooooooooooooooo.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Hava yağışlı gibi.O yüzden Sadece pazar gündüz erken saatlerde simav ve dolayları yeterli olur sanırım.sabah okyanus 2 nin orada kahvaltı yapıp,yola koyuluruz.Simavda öğlen yemeği,mola,çan,çin,çomların bakım işi vesaire.Dönüşte ise bol mola çay,çay,çay,çay,çay,çay,çay,çay.
benim önerim bu.Ne dersiniz.?????????????????????????????????
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
evet arkadaşlar bu hafta ki turumuzuda en güzel şekilde tamamladık bilmeyen ve gelmeyen arkadaşlara kısaca anlatayım cumartesi gece saat 1o da gediz ve murat dağına hareket ettik saat 2 civarları murat dağında cadırlarımızı kurduk ve yemek ve cay olayımızdan sonra güzel muhabbetlerimizle geceyi tamamladık sabah erkenden kalkıp simav yolculuğuna balşadık saat 11 de simav daydık ve oradan gölcük dağına cıktık hisarcık emet tavşanlı ve yoncalıdan gecerek gezimizi bitirdik daha cok anlatılacak şey var ama okumaktan sıkılırsın diye yazmıyorum herkese cok teşekkür ederim esen kalın efemmm
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
gezi güzeldi ama bir tek problem vardı MOTORUMMMMMMMMMMMMMMMM simavda bırakmak zorunda kaldımmmm. gerçi bir yönden iyi oldu komple yenilenecek ama motorsuzluk zor iş İSMAİL den allah razı olsun motorunu verdi bana kikikikiki vermeyecem gali benim oldu puhahahaahahahah
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
Özgür cüm senden degerlimi canın sagolsun. Beyler bu gün evkurun önünden geçiyorum. Kapının önünde bi kalabalık çatıya bakıyo ,tabi dogal olarak bende baktım çatıda kim var bi tahmin edin. Bizim fırfır önce uçmaya çalışıyo dedim ama tabi sonra anlaşıldı olay bizim ki motorsuz kalınca atlamaya kalkmış artık ne yapalım kurtardık tabi arkadaşı.:queen::queen::queen: hadi arkadaşlar fırfıra psikolojik destek olalım::stretche::eek:uestion::sefereee::fool::::cekic::::igne::
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
İlahi İsmail,kopardın beni ya sabah,sabah.Tabii ki destek çıkmalıyız garibime:mrgreen:
günde en az bir 5-10 dk. motorumla mesai yapmasam o günüm bambak oluyo...(bazı kelimelerdeki "a" harfini "o" ile değiştirebilirsiniz:p)
Ha İsmail; Bizim sesli flaşör ne oldu bu ara?taşgalaya gelmeyelim bak:cyclopsan
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
bak neler oluyor yaaa fır fır aslanım değermi bi motor icin gel istersen benim motoru vereyim senden önemlimi yapma böyle şeyler arkadaşım cok üzüyorsun bizi lütfen ama esen kalın efenm
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Yapma Fırfır'ım etme Fırfır'ım değmez bi motor için. Gözünü seven yapma
:):mrgreen::p:cherry::queen::bounce:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
şok şok özğürü fotoladım. yapma etme özgür bak motorunu hemen yapacaklarmış:p
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Özgür'ü biraz Prozac lıyalım arkadaşlar.Yazık olcek fidan gibi çocuğa.:queen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
arkadaşlar abartmanın bi lüzumu yok alpciğim yakalarım seni elinde kanyak şişesiyle:) mesaide olmasam gösterirdm ben size ama :p ismailcim artık senn bi cross un yokkkkkkkkkk benim oldu benimmmmmmm :D:D:D:D:D hadi esen kalın efemmmmm
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
232
yazık bu cocuk perişan oldu ya arkadaşlar elle verelim arkadaşımızı bunalımdan kurtaralım özgürcüğüm lütfen biraz sakin ol tamam üzülecek bişey yok işin halledecekler neden böyle yapıyorsun yapma bak biz seni cok seviyoruz ne gerek var bunlara esen kalın efenmm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst