Hava yağışlı gibi.O yüzden Sadece pazar gündüz erken saatlerde simav ve dolayları yeterli olur sanırım.sabah okyanus 2 nin orada kahvaltı yapıp,yola koyuluruz.Simavda öğlen yemeği,mola,çan,çin,çomların bakım işi vesaire.Dönüşte ise bol mola çay,çay,çay,çay,çay,çay,çay,çay.
benim önerim bu.Ne dersiniz.?????????????????????????????????