Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
valla iyiydi tek motorla giden bendim ama sonuç olarak yaynda olsak hepimiz bir ekibiz......... havuza atlamayanlar çatlasın mükemmeldi gerçekten yorgunluğumu attım ve kendime geldim... İYİ Kİ DOĞDUN OKTARRRRRRRR***misafirperverliğin içinde ayreten teşekkürler....
bu arada arkadaşlar ben şu an bir bencillik yapıp kendimce bir karar aldım.... :cyclopsan
ben pazar günü eğer çalışmazisem simava gideceğim yapacak bir şey yokk artık baktırmam lazım motora içim rahat değil belki akşama kadar benim motorla ilgileniriz orda eksiği gediği yapılacak aksesuarı ne varsa yaptıracağım büyük bir ihtimal başka bir motor yapıp gelecem aleti isteyen arzu eden merak eden varsa gelebülür dememe gerek yok sanırsam galiba...
ne var len ne ceviriyonuz siz burda bakem oooo simav işi mükemmel olur valla ben direk katılırım bu arada gecen pazar ilk defa motora doya doya bindim cok mükemmeldi esen kelın efennimm
kütahya mt tişörtler gelmiş tenesi 10 ytl kargo artı havale parası ile 11-12 yi bulur heralde hadi pazartesiye sipariş edelim ne dersiniz?
esen kalın efem
alpcim harbiden yakışmış kardeşim resimdeki saçın kanımca ama kestirmesen tam süper olacak ben bu hafta çalıştıgım için katılamıyom eger çalışmasaydım havanın yagışlı olması bi etken degil katılırdım tatlı su motorcusu degiliz biz her türlü bineriz esen kalın efenim... r:
yok arkadaş yok olmıcak böyle yauv çalış çalış nereye kadar artık motora sosyal konutlar germiyan kampüsü ve atakent okyanus arası biner oldum sadece yauv çarşıya bile gidemez oldum bu ne yaa:queen: malulen emekli mi olsam naapsam allahtan patronum dünya tatlısı bi adam yoksa hiç çekilmez hiiiç
evet hayati abi yaptıracağız bakalım tişörtleri bu aralarda sanki birde kopukluk yaşıyoruz gibi arkadaşlar neden kimse arayıp sormuyo anlamıyorum ne oluyoruz nasıl oluyor neyse ben buraya a nokta ters p yazayım üstüne düşen alsın esen kalın efenmm
beyler bu hafta simav gözüküyo bize galiba nasıl yapacagımızı bi konuşalım kise yokmu diyenler buyrun herkez hala tam gaz devam buyrun burdayız efem... burda kimse yokmu falan diyede ayak yapmayın beyler esen kalın efendim.
alp bu arada senin tsort geldimi ? bi görelim nasıl olmuş