herkese dogum günü tebrikleri için teşekkür ederim.buarada ben perşembeden gitsemde sizin çadırlarıda götürüpte güzel bi yer ayarlasam nasıl olur?
bu ğün gidiyorum abi en güzel göl manzaralı yeri ayarlıyayim
aman dikkat akşamları biraz soguk oluyo mutlaka bi hırka veya polar şart
tişört e pek gerek kalmıyor bayanlar hariç çogu kişi üstsüz geziyo.