- Katılım
- 2 Eyl 2006
- Mesajlar
- 869
ön camı sökmeyi dene daha küfül küfül oluyor:queen::queen:
240'dan sonra dengeyi bozuyoo Emrah. Yoksa sökecektik.:mrgreen:
ön camı sökmeyi dene daha küfül küfül oluyor:queen::queen:
240'dan sonra dengeyi bozuyoo Emrah. Yoksa sökecektik.:mrgreen::queen:
mtk heç kroscu ruhu yok yaw sende işin atraksiyonu o yahuu.![]()
Bu işin tadı mangalda çıkar. Hakikaten olabilir şöyle
güzel bir sucuk ekmek ve köfte ekmek...
Ah bide şöleeeee bi kar yağsa...

