- Katılım
- 21 Ara 2006
- Mesajlar
- 524
metin abim karizma araba sürüyorya şöle caddy bir motor çıkarsalar hemen alır walla hep caddy nın ustunde goruyorum bızım oralarda hiç motorun üstünde nasip olmadı görmeyi...:cherry:
metin abim karizma araba sürüyorya şöle caddy bir motor çıkarsalar hemen alır walla hep caddy nın ustunde goruyorum bızım oralarda hiç motorun üstünde nasip olmadı görmeyi...:cherry:
Valla klima yok motorda ama böyle giderse taktırcem bi tane...
Sıcakta hiç binilmiyo motora, cady daha iyi geliyooo.:mrgreen:
Zeki bi araştıram bakam klima takılsa benim motor kaldırır mı???
Sizin oralar neresi tam olarak söyle...:queen::queen::queen::bounce:
alp evlen artık olmazsa motorunda yok zaten
yenidogandaki bayinin orası...
allah mesut etsin güzel konvoy olmuş.:cat:
metin abi konu üzerinde çalışıyorum klima olmasada bi çaresini bulucam.
motorun bi yerine çakmaklık takarız 12 voltla çalışan araba vantilatörlerinden göstergelerin üstüne bi yere monte ettikmi tamam küfül küfül gezersin :queen::bounce:
allah mesut etsin güzel konvoy olmuş.:cat:
metin abi konu üzerinde çalışıyorum klima olmasada bi çaresini bulucam.
motorun bi yerine çakmaklık takarız 12 voltla çalışan araba vantilatörlerinden göstergelerin üstüne bi yere monte ettikmi tamam küfül küfül gezersin :queen::bounce: