[Kütahya - MT]

Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
metin abim karizma araba sürüyorya şöle caddy bir motor çıkarsalar hemen alır walla hep caddy nın ustunde goruyorum bızım oralarda hiç motorun üstünde nasip olmadı görmeyi...:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
buell amerikanların japonlarla kafa tutmak için yarattıkları motosiklet markası ama bi prototipinde suzuki hayabusa nın motorunu modifiye edipte kullanmışlardı.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Valla klima yok motorda ama böyle giderse taktırcem bi tane...
Sıcakta hiç binilmiyo motora, cady daha iyi geliyooo.:mrgreen:
Zeki bi araştıram bakam klima takılsa benim motor kaldırır mı???

metin abim karizma araba sürüyorya şöle caddy bir motor çıkarsalar hemen alır walla hep caddy nın ustunde goruyorum bızım oralarda hiç motorun üstünde nasip olmadı görmeyi...:cherry:

Sizin oralar neresi tam olarak söyle...:queen::queen::queen::bounce:
 
Son düzenleme:

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
murat abi pazar günü düğününe katılan herkese teşekkür ediyor.. katılanları tebrik ediyor :rendeer:

işte birkaç kare..

düğün motorumuz :queen:

86458997nu7.jpg


gelin ve damatla daha güzel oldu:

21468849qm4.jpg


14176399yy5.jpg


çok fazla motor vardı.. işte bazıları..

72977271ki3.jpg


87530474jl5.jpg


58359337qn5.jpg


Kütahya MT de oradaydı.. :) söz gelmişken nereye bakıyordu bu adamlar böyle :D

44969967pt6.jpg


geniş katılımlı bir düğün konvoyu oldu. tavşanlı dan da gelince daha bi genişledi :p

43761746ia5.jpg


ve işte gelin ve damadımız..
bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.. allah nazarlardan saklasın :rendeer:

29393588ew8.jpg
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
ya olmadı amaaa........... ben nasıl olmam öyle :(( ben akşam çay ocağında gördüm sizi.. =(( bende katılmak isterdim oraya ama nasılsa kaçırdım yaa?
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
ne bu yaw eskişehir özentisi.:)

hadi allah bi yastıkta insallah.

alp sanada artık cok güzel bir önerim var seninde hosuna gidecek bir motor






bi şey diycem sanki arkada kimse oturmuyacak nasıl olsa diyearka kısımı yapmamışlar gibi ön taraf tam bir motor arka kopuk:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
ufuk eskişehir mt nin sayfasına bakıyorumda ara sıra millet msn gibi kullanıyor onu kastetmiştim.metin abi inşallah biraz zaman alacak ama.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
allah mesut etsin güzel konvoy olmuş.:cat:
metin abi konu üzerinde çalışıyorum klima olmasada bi çaresini bulucam.
motorun bi yerine çakmaklık takarız 12 voltla çalışan araba vantilatörlerinden göstergelerin üstüne bi yere monte ettikmi tamam küfül küfül gezersin :queen::bounce:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
yenidogandaki bayinin orası...

Oldu şimdi... Hep oralardayım zatennn.:bounce:

allah mesut etsin güzel konvoy olmuş.:cat:
metin abi konu üzerinde çalışıyorum klima olmasada bi çaresini bulucam.
motorun bi yerine çakmaklık takarız 12 voltla çalışan araba vantilatörlerinden göstergelerin üstüne bi yere monte ettikmi tamam küfül küfül gezersin :queen::bounce:

Vantilatör yetermi acaba:silent::silent:
Bi denemekte fayda var...:mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hımm hacı alan olsa hemen evleneceğim ama.:p daha motorsuzlukneymiş anlayamadım.telaştan.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
hayırdır telaşderken başkanım....artçımı buldun yoksa motorum yokdeme sakın alp benim motor emrinde kardeşim
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
yaw benimki de emrinde; ben de vereyim ama yolda bırakır :p artçı varsa ya motor ya araba al bişeyler; artçıyı yayan peşinde dolaştırma :queen: :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
allah mesut etsin güzel konvoy olmuş.:cat:
metin abi konu üzerinde çalışıyorum klima olmasada bi çaresini bulucam.
motorun bi yerine çakmaklık takarız 12 voltla çalışan araba vantilatörlerinden göstergelerin üstüne bi yere monte ettikmi tamam küfül küfül gezersin :queen::bounce:

ön camı sökmeyi dene daha küfül küfül oluyor:queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst