[Kütahya - MT]

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Lada Samara yerine Lada Niva alda dağ dağ gezelim.:mrgreen:
Kışta geliyor, kar yağacak dağlar süper olacak, jeep mevsimi
yaklaşıyoooooo....
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bakalım abi nasipte ne varsa belli mi olur bi 300 c veya land rover alıveririm.bu hiltonda acayip derine indik gömü bulmamız yakındır:)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bi tane 4 çeker var nasıl olsa ikinci si fazla olur hem küçük gibi.özgür çalışmalara devam bu gidişle dehşet bişey çıkcak heralde.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
hee deli gadirrrrr ben biliyom onu:queen: onlan gidersen kesin çözersin olayı.
mangal köfte sucuk nerde ne zaman hadi gidem:p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
katılımın en çok olacağı günü kararlaştıralım organizasyona başlıyalım ona göre
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
o zaman cuma akşamı hisarda çay içelim hemde organizasyon yapalım ne dersiniz?
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
cumartesi akşam olsun yav sınav var cumartesi günü.. yine siz bilirsiniz de..
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
İzmir fatihi geri döndüüü...... 27saatte 20 saat tren 7 saat şehir turuyla birlikte biktin,yorgun,halsizz bir ben geri döndü... sabah 6ta şehre indim indiğim gibi kafayı koyup uyudum... izmiri hiç beğenmedim... kütahya kütahya dedim valla... bide 5 sene orda okuyacağım aklıma geldikçe, offf çektim... okulum 6 ekimde açılıcak ve ben o süreye kadar kütahyada kalıcam... sizlerle,abilerimle, arkadaşlarımla birlikte vakit geçirmek istiyorum... haa bu arada kayıdımı yaptım artık resmen sucu oldum...=))) bence akşam bunu kutlayalımmm... =))
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
allah zihin açıklığı versin evladım:queen:

ne kaşarlı mantarmı yok canım daha neler artık yaaa:pr:

bu arada yusuf sessiz sedasız yamaha dtm 850 patlattı. kendisine hayırlı uğurlu olsun diyorum güle güle kullansın:wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
evet grup çin den diger çekiklilerin ülkesi japonlara geçiyor.bende millet gider mersine ben de tersine gidiyomuşum gibi bi his var:silent::queen:::deliir::::piloot::::huuuh::
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
hayırlı olsun yusuf abi. güle güle kullan..
cuma mı cumartesi mi çekirdek çıtlatıyoruz..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar cumartesi olursa katılamayacağımı üzüntülerimle birlikte bildiririm:salut:
cumartesi sabah yola çıkıyorum hemen bi adanaya kadar gidip gelecemde :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst