İzmir fatihi geri döndüüü...... 27saatte 20 saat tren 7 saat şehir turuyla birlikte biktin,yorgun,halsizz bir ben geri döndü... sabah 6ta şehre indim indiğim gibi kafayı koyup uyudum... izmiri hiç beğenmedim... kütahya kütahya dedim valla... bide 5 sene orda okuyacağım aklıma geldikçe, offf çektim... okulum 6 ekimde açılıcak ve ben o süreye kadar kütahyada kalıcam... sizlerle,abilerimle, arkadaşlarımla birlikte vakit geçirmek istiyorum... haa bu arada kayıdımı yaptım artık resmen sucu oldum...=))) bence akşam bunu kutlayalımmm... =))