[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşlar çoook teşekkür ederim...iş telaşıyla uğraşıyorum seneye macit le görüşürüz.şu mct ye bayan ismi olmuyo mu ki yanlış anlaşılmaya kurban olmayalım:)
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Alp boşver Maciti filan güzel bişiiiler uydururuz. Sen kesin kararını ver,
ona göre bakarız...
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
günayın herkese iyi haftasonları.. bi güncel atayım sabah sabah..:mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
30 ağustos

Dumlupınar Da Zafer Kutlamalarına Giden Yoh Mu
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
tamam abi, yarın ben keşif uçuşuna çıkıyorum... seni haberdar ederim..

AMa ben çopperin altında ;

Ajlan Ömer Soyyer
B Rh +

yazsın istiyorum:DD
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
abi zaten bende onu kastederek saka yaptım ya "günadın,sanada günadın,hadi ben yatıom,grsrz" gibi şeyler yazıolarya ya ona takılmak istedim:D

ayrıca kütahya-mt tişötlerinden bende istiyom gelemesem bi tane fazladan basın ben birinizden alıp veririm ücretini.

240'dan sonra dengeyi bozuyoo Emrah. Yoksa sökecektik.:mrgreen::):queen:

abi 240'dan sonra :pale: :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Evet 240'a kadar dokunmuyoda 240 dan sonra zorlamaya başlıyo...:mrgreen:

Yok yine kimse ortalarda...
 
Son düzenleme:

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
herkese iyi haftalar.. ramazan geldi ve bu haftasonu aof sınavları var :) zorlu bi hafta gibim :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
evvet bi iftar yemegi organizasyonu mu patlatsak ne dersiniz.günü kararlaştıralımda mangala gidelim....
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
mangal mı yapacağız iftarda :) seyfiye memete falan gidelim olmaz mı o şekilde, üstümüz başımız is falan kokmadan :)
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Bu işin tadı mangalda çıkar. Hakikaten olabilir şöyle
güzel bir sucuk ekmek ve köfte ekmek...

Ah bide şöleeeee bi kar yağsa...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
evet arkadaslar iftar olayına el atmak lazım mangalsız olmaz ben sucuk istemiyorum asdece köfte yapalım derim ama benim bi sorunum daha var ıftara yarım saat kala cıkıyorum işten :( malum.... hadi galın saaaalıcaklan



resimde bi değişiklik düşündüm ve ortaya avatarımdaki resim çıktı :) diğeri daha güzel ama renk olayında problem yasadım.. onuda yapacağım sonra görüşürüz. yaptım degistirdim bile





t-shirt de denedim bu şekilde boş durmuyor çok daha hoi duruyor isterseniz renk olaylarını ayarlarım
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
siyaha olmuoymuş özgürün baskısı galiba. o diğilde ramazanda geldi motor yol kamp işleri hepten azalmıştı hiç kalmayacak artıkın.yok ya 650cc ye geçeyim falan dedimde ne bende o cc nin hakkını verecek mecalim var ne de bana pratikte bi fayda sağlayacak.250 ccyle vazoyu tavaf etmeye devam....

Alp bi tüplü Lada Samara alda diyar diyar gezek :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Valla siyah üzerine olsaydı tam süper olacakmış...
Beyaz yapsak baskıyı siyah üstüne olmuyo mu???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst