küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Amcama tebrikler daha çok yolun vardır senin ümmet amca türkiye bitince dışarı doğru açılırsın artık...
 
Katılım
17 Eyl 2006
Mesajlar
1
ku-kiss cafe olarak ankara ziyaretinizde bize misafir olmanızdan dolayı teşekkürlerimizi sunar hayırlı yolculuklar dileriz
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
Öle şeker bi abimiz ki allah yolunu her zman açık etsin.Herkes Ümmet Abimiz gibi azimli ve kararlı olsa emin olun bu ülke daha farklı yerlere gelirdi.Sevgili Abi bunu saymıyoruz.Ankara MT olarak seni her zman aramızda görmekten gurur duyarız.Hayırlı yolculuklar...
Saygıdeğer Ümmet abiyle bir fotoğrafım...
mmetabivebenbt6.png
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ankara mt ye sıcak karşılamalarından dolayı göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakadan ötürü çok teşekkür ederim kendilerini untmak pek kolay olmıyacak.
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
ümmet perkitan;438518' Alıntı:
ankara mt ye sıcak karşılamalarından dolayı göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakadan ötürü çok teşekkür ederim kendilerini untmak pek kolay olmıyacak.
Ramazan nedeniyle hiç bir şey yapamadık. ama yine Ankara'ya geleceğini düşünüyoruz. o zaman kendimizi affettireceğiz artık.
dsc02333vq4.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02334tm3.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02335tb2.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02336jy4.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02337lw4.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02338np2.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02339su7.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ümmet abi , nasılsın ; bir yaramazlık yoktur umarım... Hayırlı yolculuklar.
Hayırlı ramazanlar...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Ümmet ağa seninde ramazanın hayırlı olsun.Mücadelende tüm yürekler seninle yalnız değilsin Anadolu yollarında.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
ümmet abi ramaznın hayırlı olsun kendine dikkat et aman diyim daha yurtdışı seni bekliyo bak :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ümmet Abim yazdığın güzergahı gördümde karadeniz yağmurlu olmazmı abim?Zorlanmayasın sonra.Hoş sen ne hava şartlarında ilerlemişsindir ama merak ettim işte.Bide Hayırlı Ramazanlar canım abim!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
motosiklet türkiye ailesi hepinizin ramazanı mubarek olsun ankara elmadağından selamlar.

Ümmet Abim yazdığın güzergahı gördümde karadeniz yağmurlu olmazmı abim?Zorlanmayasın sonra.Hoş sen ne hava şartlarında ilerlemişsindir ama merak ettim işte.Bide Hayırlı Ramazanlar canım abim!
uyarın ve merakın için teşekkür ederim.ancak çok yağarsa gitmiyorum zaten 5 gün oldu ankarayı daha yeni geçtim oysa şuan samsunda olmam gerekirdi.bu yoldan dönmek yok yola çıktım birkere.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Ümmet abi , nasılsın ; bir yaramazlık yoktur umarım... Hayırlı yolculuklar.
Hayırlı ramazanlar...
yok volkan herşey normal bir şekilde devam ediyor.teşekkürler arkadaşlara selam.

Ümmetabi yolun açık olsun unuttuk zannetme :cherry:
untmadığını biliyorum barış usta kendini hazırla finalde yanındayım resimleri sen atçan.busefer 2 demlik çay içmeden gitmiyeceğim yanından
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ummet ustad,,
hayırlı ramazanlar ve kazasız belasız yolculuklarının devamı dileğiyle..
S&S
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ümmet abi kendine dikkat et imzandaki gibi devam et geç gitmek hiç gitmemekten iyidir falsefesiyle devam et sen bizim gururumuzsun:rendeer:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
Hayırlı Ramazanlar Ümmet Abi.Samsun yollu kalabalıktır.Aman dikkat li ol abi.Elmadağ da soğuktur ama sen ne soğuklar görmüşsündür.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
motor sürecek arkadaşlara önemli uyarı yollar yağış nedeniyle çok kaygan hız limitini askariye indirmeleri isabetli olur.özellikle ankara smsun yolu.saygilarımla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi msn'ini biyerlerlede açık unutmuşun galiba abuk subuk mesajlar geliyor, bir ara şifreni değiştir....
İyi yolculuklar, allaha emanet ol.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

ümmet abi msn'ini biyerlerlede açık unutmuşun galiba abuk subuk mesajlar geliyor, bir ara şifreni değiştir....
İyi yolculuklar, allaha emanet ol.
sağol kardeşim ben onun farkındayım ama bilmediğim için değiştiremiyorum.bugün hallederim herhalde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol kardeşim ben onun farkındayım ama bilmediğim için değiştiremiyorum.bugün hallederim herhalde.

evet yaw.. deminde biri bana sen kimsin kardesim dedi..ümmet hocam degil bu dedim bende kendi kendime..:silent:
S&S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst