- Katılım
- 2 Ara 2005
- Mesajlar
- 537
Amcama tebrikler daha çok yolun vardır senin ümmet amca türkiye bitince dışarı doğru açılırsın artık...
Ramazan nedeniyle hiç bir şey yapamadık. ama yine Ankara'ya geleceğini düşünüyoruz. o zaman kendimizi affettireceğiz artık.ümmet perkitan;438518' Alıntı:ankara mt ye sıcak karşılamalarından dolayı göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakadan ötürü çok teşekkür ederim kendilerini untmak pek kolay olmıyacak.
uyarın ve merakın için teşekkür ederim.ancak çok yağarsa gitmiyorum zaten 5 gün oldu ankarayı daha yeni geçtim oysa şuan samsunda olmam gerekirdi.bu yoldan dönmek yok yola çıktım birkere.Ümmet Abim yazdığın güzergahı gördümde karadeniz yağmurlu olmazmı abim?Zorlanmayasın sonra.Hoş sen ne hava şartlarında ilerlemişsindir ama merak ettim işte.Bide Hayırlı Ramazanlar canım abim!
motosiklet türkiye ailesi hepinizin ramazanı mubarek olsun ankara elmadağından selamlar.
yok volkan herşey normal bir şekilde devam ediyor.teşekkürler arkadaşlara selam.Ümmet abi , nasılsın ; bir yaramazlık yoktur umarım... Hayırlı yolculuklar.
Hayırlı ramazanlar...
untmadığını biliyorum barış usta kendini hazırla finalde yanındayım resimleri sen atçan.busefer 2 demlik çay içmeden gitmiyeceğim yanındanÜmmetabi yolun açık olsun unuttuk zannetme :cherry:
sağol kardeşim ben onun farkındayım ama bilmediğim için değiştiremiyorum.bugün hallederim herhalde.ümmet abi msn'ini biyerlerlede açık unutmuşun galiba abuk subuk mesajlar geliyor, bir ara şifreni değiştir....
İyi yolculuklar, allaha emanet ol.
sağol kardeşim ben onun farkındayım ama bilmediğim için değiştiremiyorum.bugün hallederim herhalde.